• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Laat me met rust en sterf.
    Of sterf, waardoor je me met rust laat.

    JE GEEFT ME ZOVEEL STRESS dat ik een dezer dagen nog aan een hartaanval sterf van paniek


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    YES she blocked me.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Doom Patrol: *Eindigt seizoen 2 in een grotere cliffhanger dan Game of Thrones met Jon Snow*
    Lieke: "Damn, maar goed dat dit al in 2021 uitkwam, stel je voor dat we nu hadden moeten wachten op het nieuwe seizoen."
    Amazon Prime: "Sorry, seasons 3 and 4 are not available in your area."

    Mijn buurman heeft het erg gezellig met het meisje dat bij hem op bezoek is.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jankdag ten top ugh nou al zo klaar met deze dag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Home again.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Na bijna twee maanden eindelijk whatsapp weer kunnen openen omdat ik geblokkeerd ben (hoera)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Na bijna twee maanden eindelijk whatsapp weer kunnen openen omdat ik geblokkeerd ben (hoera)


    Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit, zin om te vertellen? (krul)

    Geez, wat zijn mensen toch rude..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    ugh ik wil gewoon niet twaalf uur in een vliegtuig zitten. kan ik niet terug naar huis teleporteren? :c


    because i knew you, i have been changed for good

    so.tired.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Dat klinkt alsof er een verhaal achter zit, zin om te vertellen? (krul)


    Haha, iets met een claimerig meisje die beweerde mijn beste vriendin te zijn, die zich overal mee moest bemoeien en die de politie m'n huis binnen heeft laten vallen toen ik niet meteen op haar appjes reageerde.

    Ze had geappt dat ze haar huis moest schoonmaken, foto's ervan en foto's dat het klaar was. Ze wilde graag dat ik zei dat ik trots op haar was, maar eh… ik had er niet zoveel zin in en dacht: ik reageer later wel.

    Well, dat heb ik geweten.

    Uit protest heb ik toen whatsapp helemaal niet meer geopend (ik ben heel goed in meteen IEDEREEN ghosten :X)

    Maar ik kwam er dus achter dat ze me van alle sociale media afgegooid heeft en dat ik overal geblokkeerd ben. Toen ging ik checken of dat op WhatsApp ook zo was, en inderdaad! (yeah)

    Nu hoef ik dus niet meer te reageren, hoef ik niet bang te zijn dat er nog een keer politie op me af gestuurd wordt.

    Kortom: ik heb mijn rust terug :Y)
    Ben alleen zó gewend aan het negeren van WhatsApp meldingen dat ik elke keer dat m'n telefoon weer een melding krijgt (omdat ik nu wel weer actief ben appen mensen mij ook weer) heel onrustig word hahaha. Zou het liefst toch weer onderduiken en de app links laten liggen 😅 maar het is wel zo praktisch.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zo'n hekel aan oogmigraine.

    Aan de andere kant; 1/3e van mijn stage zit erop, nog even en ik kan mijn diploma ophalen woehoeee (yeah)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ugh. Als mijn onzekerheid nou niet zo dingen zou beinvloeden op tof werk..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Derks schreef:
    (...)

    Haha, iets met een claimerig meisje die beweerde mijn beste vriendin te zijn, die zich overal mee moest bemoeien en die de politie m'n huis binnen heeft laten vallen toen ik niet meteen op haar appjes reageerde.

    Ze had geappt dat ze haar huis moest schoonmaken, foto's ervan en foto's dat het klaar was. Ze wilde graag dat ik zei dat ik trots op haar was, maar eh… ik had er niet zoveel zin in en dacht: ik reageer later wel.

    Well, dat heb ik geweten.

    Uit protest heb ik toen whatsapp helemaal niet meer geopend (ik ben heel goed in meteen IEDEREEN ghosten :X)

    Maar ik kwam er dus achter dat ze me van alle sociale media afgegooid heeft en dat ik overal geblokkeerd ben. Toen ging ik checken of dat op WhatsApp ook zo was, en inderdaad! (yeah)

    Nu hoef ik dus niet meer te reageren, hoef ik niet bang te zijn dat er nog een keer politie op me af gestuurd wordt.

    Kortom: ik heb mijn rust terug :Y)
    Ben alleen zó gewend aan het negeren van WhatsApp meldingen dat ik elke keer dat m'n telefoon weer een melding krijgt (omdat ik nu wel weer actief ben appen mensen mij ook weer) heel onrustig word hahaha. Zou het liefst toch weer onderduiken en de app links laten liggen 😅 maar het is wel zo praktisch.


    Holy shit dat was gewoon een hostage situation, dat ze zelfs de politie op je af durft te sturen. Dat is strafbaar, de hulpdiensten inschakelen voor 'nep'meldingen. Ik ben heel blij dat je hieruit bent gekomen zonder al te veel nieuw drama over je heen te krijgen :Y)

    Het nog steeds iedereen willen ghosten is zo herkenbaar HAHA. Ik raak zo snel overwhelmed door whatsapp, vooral als ik dan net met veel pijn en moeite iedereen heb beantwoord... en dan gaan ze meteen terug appen. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2023 - 8:39 ]