• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 10:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ugh, dubbelpost. Sorry.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2023 - 20:00 ]

    I am sad


    help

    Waar komt die buikpijn nou ineens vandaan????


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lol, blijkbaar had ik nog credits. Ananas it is!


    Caution first, always.

    Grote sip, dit bedrijf heeft gewoon de verkeerde locatie in zijn informatie staan. Zo ver kan ik echt niet reizen voor een stage :c

    Ik ben zo f*cking moe maar ik moet ook nog zoveel doen. Niet vandaag, maar wel morgen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Y'all ik ben echt een leuke oppas. Maarrr. ik vermaak je kind voor max 30 minuten met nog enige lol, daarna ben ik het zat, hahahaha. Lekker tv aan. Naar bed brengen vind ik dan weer echt geen probleem en verhaaltjes voorlezen of liedjes zingen--i'm your girl, maar... the autism is showing, lol. on-ingedeelde tijd zonder een duidelijke afspraak van hoe de bezigheid eruit gaat zien, wanneer het begint en wanneer het klaar is? imma nope out


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vanavond reunie van een scouting training zo enorm veel zin in om iedereen weer te zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frey_ schreef:
    Grote sip, dit bedrijf heeft gewoon de verkeerde locatie in zijn informatie staan. Zo ver kan ik echt niet reizen voor een stage :c

    Ah nee, gaat het nu niet door? :<
    --
    Winter 2024 gaat echt insane worden met LAD: Infinite Wealth en FF7 Rebirth die zo dicht na elkaar uitkomen :W


    Caution first, always.

    Nog 1 mail in mijn mailbox, kinda proud. Nog een paar uurtjes en dan vakantie. Helemaal klaar voor.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2023 - 11:31 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom zou t eens meezitten
    Lyme waarden horen onder de 16, was gezakt naar 18 en nu weer 50 en dat zonder een teek🫠


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cid schreef:
    (...)
    Ah nee, gaat het nu niet door? :<
    --
    Winter 2024 gaat echt insane worden met LAD: Infinite Wealth en FF7 Rebirth die zo dicht na elkaar uitkomen :W


    Ik ga wel gewoon solliciteren en kijken wat er van komt, maar ik kan waarschijnlijk niet bij dit conventie-bedrijf gaan werken :c

    Werk of fan?

    Mijn psycholoog is honestly de beste ever


    Dramatic

    It is so nice to be needed. Mwhuhahahaha :Y)
    cos yes, i know how to circumvent that little problem and still post that content the way you want to. Why? cos I ROCK :3333


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Censored cus lotta cursing

    The whole fucking thing with the fucking nuance between pan (no care gender) and bi (yes care gender) is just so fucking confusing??

    How you present doesn't matter for the initial attraction itself, but it does matter for how exactly the attraction feels? I don't care but it feels different?? (cat) SO WHAT'S THE LABEL GUYS *angry confusion noises *

    I'm scared I might accidentally pick the wrong label and then misrepresent that label so angry confusion noises are just scared noises tbh

    [ bericht aangepast op 24 sep 2023 - 15:05 ]