• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar Gates• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen
    •Robin • The pine Tree -> The Alder • Boogschieten
    • Kassander • The Alder • Telepathie

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegd hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkelt tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 okt 2023 - 13:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    16+


    Adam
    ———

    ‘Eh…’ Adam werd ook weer rood, al was het ergens ook heel fijn dat ze hier gewoon over konden praten, van tevoren. ‘Nou… dat hangt er vanaf welke volgende stap we zouden willen. Oraal… of… dat andere. En bij dat laatste… moeten we wel iets van glijmiddel of olie hebben. Denk ik.’ Hij lachte een beetje zenuwachtig. Hij had geen flauw idee of ze daar hier wel aan konden komen. Misschien moest hij dat eens aan Fox vragen. Of Onyx. Fox. Absoluut Fox. Beiden kwamen waarschijnlijk ook met een heleboel informatie waarvan hij betwijfelde of hij dat wilde horen, maar Fox voelde minder raar. Hij streek met zijn vingers langs Merrins borstkas. ‘Ben jij eigenlijk liever top of bottom?’ Het maakte Adam niks uit, hij wilde allebei wel, maar misschien dat Merrin zich vertrouwder voelde bij het een of het ander.


    Every villain is a hero in his own mind.

    16+
    Merrin


    Merrin voelde een blos naar zijn wangen stijgen. "Ik.. ik heb eigenlijk geen idee," gaf hij schoorvoetend toe. Hij keek even naar Adam en trok toen een mondhoek op. "Als je mij hier een toets over zou geven, haal ik vast een 1. Ik.. ik weet hier eigenlijk heel weinig van," probeerde hij er een grapje van te maken. Eigenlijk had hij zelfs een beetje de hoop dat Adam er meer van wist. Natuurlijk had Merrin wel films gezien en wist hij ook wel dat er meer was. Maar hoe hij dat dan moet doen.. Daar had hij geen weet van. "D-dus dat m-moet ik gewoon ervaren denk ik?" vervolgde hij toch met een blos.


    It's never gonna happen, Guys.

    16+


    Adam
    ———

    Adam grinnikte om het grapje over de toets. ‘Nou het zal heus geen hogere wiskunde zijn.’ Hij gaf zijn vriendje een plagende kus. ‘Ik bedoel, zelfs dieren kunnen het. Volgens mij valt er niet zo veel fout te doen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    16+
    Merrin


    Merrin glimlachte voorzichtig terug naar Adam. Dan was hij dus echt kansloos als hij dit verpestte... Maar dat zou vast niet toch?? Merrin trok zijn vriendje terug in een kus, in een poging zijn onzekerheid te vergeten. Hij was samen met Adam, dan zou vast wel goed komen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Sarah




    Van het ene op het andere moment was haar comfortabele bed om haar heen verdwenen en lag ze ineens op een koude, gladde vloer. Onthutst hief Sarah haar hoofd en keek ze om zich heen, naar de glazen wanden die om haar heen oprezen en de anderen in deze vreemde kamer waar ze absoluut niet was geweest toen ze was gaan slapen. Haar verwarring was echter van korte duur toen ze Zebediah voor zich herkende.
          Verdorie.
          Voor hij er nog een commando op kon laten volgen sloeg ze haar blik neer en kwam ze overeind, terwijl naast haar de teleporteur in een oogwenk in het niets verdween. Juist ja. Het ene moment schreef je er een essay over, het volgende werd je uit je bed gelicht en ontvoerd. Ze kon wel prettigere situaties bedenken om zich in te bevinden, het zou best jammer zijn als ze nu zomaar van de aardbodem verdween.
          Sarah keek de kamer rond, en richtte uiteindelijk haar blik ergens ter hoogte van Zebediah's buik. 'Oké. Wat moet je?'

    [ bericht aangepast op 24 dec 2023 - 19:00 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    16+


    Adam
    ———

    Adam schoof zo dicht tegen Merrin aan als hij maar kon, zijn lichaam gloeiend tegen het zijne, zonder zijn lippen los te laten. Met zijn vingertoppen streek hij door Merrins haar en hij spiekte er even naar. Er piekten nu plukken goud en rood doorheen. Het bleef iets wat hij ontzettend leuk aan zijn vriend vond en deze combinatie nog niet heel vaak gezien. De warme storm in zijn binnenste werd er nog heviger door en hij sloeg één been over die van Merrin, zodat het even voelde alsof ze nóg dichter bij elkaar kwamen.
          ‘Ik hou zoveel van je,’ fluisterde Adam, omdat zijn lichaam dat niet op de manier kon uiten waarop dat van Merrin dat kon. ‘Misschien moet ik eens kijken of ik de tijd ook zo kan beïnvloeden dat hier gewoon nooit ene einde aan komt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zebediah


    ‘Ach, iets kleins.’
          Haar houding deed hem vermoeden dat ze wel een taaie was, dus hij sloeg de vriendelijke aanpak over greep haar bij de keel, waarna hij haar klemzette tegen de muur. Zoals verwacht, sperde ze haar ogen open van schrik, waardoor hij haar blik kon vangen. ‘Kijk me aan.’
          Zodra dat gelukt was, kon hij haar in principe wel loslaten, ware het niet dat het heerlijk was om haar opgezweepte hartslag door haar halsslagader te voelen.
          ‘Gebruik zodra je terug bent je gave om Romeo aan Onyx te verbinden en dat zo te houden. Als Romeo sterft, zal Onyx dat ook doen. Als iemand die binding of deze opdracht probeert te verbreken, dood je diegene op de meest effectieve manier die je kent.’

    [ bericht aangepast op 24 dec 2023 - 21:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sarah




    Zijn vingers klemden zich verstikkend om haar luchtpijp en Sarah verbeet met moeite de reflex om de jongen in zijn ballen te trappen. Het was bijzonder onaangenaam om te voelen hoe haar lichaam niet meer naar haar luisterde. Zelfs nu kon ze het nog niet voor elkaar krijgen om weg te kijken van Zebediah's priemende blik.
          'Wat?' wist ze eruit te krijgen. 'Maar dat kan ik helemaal niet!'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zebediah

    'Volgens je mentor wel.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sarah




    Ze trok haar bovenlip op en deed een poging Zebediah van zich af te duwen. 'Ik verbind dingen aan elkaar, debiel. Objecten. Weet je wel hoe belachelijk complex mensen zijn? Ik ben er nauwelijks mee begonnen, laat staan dat ik zo'n binding voor elkaar kan krijgen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zebediah

    Zebediah haalde zijn schouders op. 'Een beetje dwang doet wonderen.' Het zou niet de eerste keer zijn dat zijn gave ervoor zorgde dat anderen zich over hun eigen kunnen verbluften.'
          Zebediah liet haar los, keek door de glazen deur en wenkte Romeo en Fort om te komen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sarah




    Sarah wreef een paar keer chagrijnig over haar nek terwijl de twee jongens binnenkwamen. Anders dan bij Jester's gave deed die van Zebediah weinig om haar te laten denken dat ze het ook maar op zijn minst eens was met wat ze straks ging doen. Dat ze het ging doen was een feit, maar dat zei niets over de rest van haar meewerking. Wegkijken kon ze nog steeds niet, dus ze volgde de jongen geïrriteerd met haar blik.
          Verder protest slikte ze in. Misschien deed dwang wel wonderen. Misschien kostte haar gebrek aan ervaring Romeo wel per ongeluk het leven. Wist zij veel. Sarah vond dat ook niet echt klinken als een haar-probleem.
          'Als het lukt,' vroeg ze koeltjes, terwijl ze haar armen over elkaar sloeg, 'hoelang wil je dan dat ik je van dienst ben?'

    [ bericht aangepast op 24 dec 2023 - 21:28 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo

    Romeo vertrouwde erop dat Zebediah het wel geregeld had, toch was hij lichtelijk nerveus dat ze het Panthers house gingen bezoeken. Er kon van alles mis gaan en hij wilde niet weer voor weken opgesloten zitten in die bunker.
          Hij zou Fort gewoon niet loslaten, tot het gedaan was. Dat zou waarschijnlijk ook gewoon helpen om niet ter plekke die rooie om te leggen, iets wat niet zo heel slim zou zijn... Waarschijnlijk.
          Romeo zei geen woord tegen het meisje, hij wachtte gewoon op het moment dat Fort hen in de richting van het Panthers house flitste. Dit moest zo gepiept zijn...


    It's never gonna happen, Guys.

    Zebediah


    Zebediah had met Fort afgesproken dat hij haar na het uitvoeren van de binding mee terug zou nemen naar deze kamer. Het leek hem beter als het meisje dat niet wist, anders probeerde ze straks nog weg te komen. Maar het voelde als het plan met de minste risico’s. Noah was hem al te vaak slim af geweest en hoe moeilijk hij het ook vond om het aan zichzelf toe te geven - hij was bang dat het opnieuw zou gebeuren. Zolang Sarah hier was, was ze in elk geval buiten zijn bereik. Dan wisten ze misschien niet honderd procent zeker of de binding nog wel zou werken, maar zolang ze dat niet aan Sarah konden vragen, geloofde hij niet dat ze het risico zouden nemen door Romeo toch wat aan te doen.
          ‘Oh, niet heel lang. Hooguit een paar weken, daarna bestaat Experium toch niet meer.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sarah




    'Wéken?' herhaalde Sarah ongelovig. 'Je maakt een grap.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.