• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    Nou nou t word wat. Ik die amper Frans spreek in de ardennen en zelf koffie in t Frans bestellenXD

    Voordeel van alleen op vakanties gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hoe eens even. *narrows eyes* Het was de bedoeling dat een vakantie zou helpen, niet dat het de brain fog en executive dysfunction erger zou maken (cat)

    Gewoon op een berichtje reageren is toch niet zoveel gevraagd? >.>


    Every villain is a hero in his own mind.

    Meh I feel shitty and idk why? :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH WE GOT THE FEEDBACK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ugh. Social anxiety.. Kwam na het stemmen collega's tegen en wenste ze succes nog met werk, maar vraag me nu af of ik dat niet beter niet had gedaan?
    Stomme onzekerheid en social anxiety soms.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Blijkbaar denkt DigiD dat je pincode fout is als de app niet geupdated is. Why, adsgdf, had mij flink was stress gescheeld als dat stomme ding gewoon werkte.


    Stenenlikker

    Basim schreef:
    Echt, des te langer ik werkeloos ben, des te minder motivatie ik kan vinden om te solliciteren, ugh. Hopelijk kan ik na mn verhuizing een baan bij een winkel in de shopping mall naast de deur vinden, dan heb ik iig een inkomen en wss gauw weer de motivatie om verder te zoeken naar een meer uitdagende baan.


    Herkenbaar! De motivatie om iedere keer het opnieuw te proberen is bij mij ook ver te zoeken.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Kan niet wachten tot volgend jaar. Die premaster&master lijkt mij zó tof (yeah)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Blakelee schreef:
    (...)

    Herkenbaar! De motivatie om iedere keer het opnieuw te proberen is bij mij ook ver te zoeken.


    Echt hoor, elke extra afwijzing overtuigd mij alleen maar meer dat ik nooit een baan ga vinden, lol. Helpt ook niet mee dat de drie veelbelovende sollicitaties maar niet van zich laten horen, waarvan één een maand geleden...


    Stenenlikker

    🥳🥳🥳🥳

    Kan wel kotsen als wij ook zo'n blonde clown krijgen


    You were born original, don't die as a copy.

    🤮🤮


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    SPECS schreef:
    Kan wel kotsen als wij ook zo'n blonde clown krijgen


    Nou pak dan maar een emmer. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    tja