• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2023 - 9:44 ]


    Caution first, always.

    Mijn eerste instinct voor dingen in een nieuwe functie was goed, yay!

    En nu voel ik me plaatsvervangend zenuwachtig voor een goede vriend die elk moment kan horen of hij geslaagd is of niet. Ik hoop zo dat zijn verdediging goed ging!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Heel fijn. Nu heb ik twee weken ingeroosterd voor een manuscript dat er nog niet is en men is me dat 'vergeten' te vertellen. Ik had wel echt beter verwacht van een van de grootste uitgeverijen van NL. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waaaaarom ben ik zo jaloers altijd? Ook gewoon voor niets..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Tolkien schreef:
    (...)

    Totally forgot to reply to this, but proud of you for calling it in. I hope stuff gets better!


    Thank you btw!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Jemig je vraagt je vrouw niet eens of het gaat. Zo inhouden om niet alle zorg opzij te nemen maar zo moeilijk dat niemand haar de zorg en liefde geeft die ze verdient waaaaahhhhhhhh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    love wanneer mijn mental state random een snoekduik maakt. kan alleen maar huilen nog. wil niet bestaan. ugh.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik ben echt de preutste niet als het op lezen of schrijven aankomt, maar 10 pagina's aan publieke seks tijdens een urgente conversatie waarbij bijna niemand doorheeft dat er twee aan het bangen zijn gaat me toch wel wat ver. En oh, er zijn ook kinderen bij, en een moeder van de hitsige zoon. Eeehh. Fascinerend werk soms, redacteur zijn. jep dat mag herschreven worden, of gewoon gewoon geschrapt als het even kan


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik ben echt de preutste niet als het op lezen of schrijven aankomt, maar 10 pagina's aan publieke seks tijdens een urgente conversatie waarbij bijna niemand doorheeft dat er twee aan het bangen zijn gaat me toch wel wat ver. En oh, er zijn ook kinderen bij, en een moeder van de hitsige zoon. Eeehh. Fascinerend werk soms, redacteur zijn. jep dat mag herschreven worden, of gewoon gewoon geschrapt als het even kan


    En dat is dan een boek dat gepubliceerd wordt? 🫠


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    En dat is dan een boek dat gepubliceerd wordt? 🫠


    Jep. Hahaha. Sciencefiction dus ook niet per se waar je het verwacht. :')
    Maar ik heb de auteur toch overgehaald om het hoofdstuk te herschrijven haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fuck yes, vrijstelling bijzondere verrichtingen is binnen.

    Maar het ging me vooral om ervaren hoe het er op zo'n moment echt aan toegaat.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Fuck yes, vrijstelling bijzondere verrichtingen is binnen.

    Maar het ging me vooral om ervaren hoe het er op zo'n moment echt aan toegaat.

    Whoo, gefeliciteerd!

    --

    Great. Nu voelt het of je zo niet meekomt omdat ik gisteren verpest heb. Het is deze keer volgens mij niet echt het geval, maar het is wel zo geweest met dingen in het verleden. Dus waarom nu niet?
    En nu gaat alles om mij wat ook niet de bedoeling is...

    [ bericht aangepast op 16 nov 2023 - 12:55 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    whyyyyyy. pls stop itttt.


    [ heaven knows ]

    Pffff, mensen waren vandaag echt weer gigantisch aan het zeuren. Hebben ze niks beters te doen dan mij lastig vallen? 😂

    Can't believe they actually forgot me today.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ouch. Ik voel me enorm in de steek gelaten.

    En ugh, ik trek het ook echt niet om vanavond sociaal te moeten doen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie