• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    inktzwart schreef:
    jippieeeeeee ik ben weer aan het schrijven eindelijk


    Nice! 👍🏼

    Wanneer de docent niet zo techsavvy is (of lui) en maar met z'n telefoon op vol volume midden het lokaal gaat zitten voor een luisteroefening. 🥲


    Stenenlikker

    Eet nooit zoveel zuivel als je in je periode zit, want dan kan de buikpijn na paar dagen weer terug komen.

    Ik heb 3 jaar een mirena spiraal gehad en deze een paar weken terug laten verwijderen en nu moet ik over 4 dagen ongesteld worden en ik voel me NU AL ellendig en ik had compleet geblokkeerd hoe kut dit is :’)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    godddd ik sterf, waarom moet ongesteld zijn zoveel pijn doen?? allemachtig


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    godddd ik sterf, waarom moet ongesteld zijn zoveel pijn doen?? allemachtig


    this!

    Mijn luxe-probleem is opgelost ^^ ik heb m'n derde scherm opnieuw aangesloten nu dat de nieuwe kabel bezorgd is.

    Omg er is gewoon een kans dat ik mee mag lopen met een dierenarts in de dierentuin!🤞🏼🤞🏼🤞🏼

    Zou het dan toch mogelijk zijn om een wildlife dierenarts te worden???

    moet nog dik 8 maanden op de ggz wachtlijst, en trek dit echt niet


    --

    Ik moet ook ongesteld worden maar kunnen we alsjeblieft afspreken dat dat pas ná 16 januari gebeurt want ik heb geen zin om 16 uur + 4 uur in een bus te zitten met niet mega veel overstaptijd (en ± 8 uur in treinen) terwijl ik doodga


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    waarom besluit mijn verhaal nu weer om een drastisch andere toon te hebben dan ik me had voorgesteld. super vreemd dit. completely forgot that that happens when you write. i know that the expected tone will show up later but rn i'm just like "huh"


    obsessive rage

    i wanna go cry a bit now


    help

    Heb ik net een pizza in de oven geknald omdat ik het koud heb?
    Ja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kon gewoon praktisch schaatsen toen ik naar vrienden ging vanavond, het maakte ook niet uit of ik over de stoep of de straat ging. Alles was even glad.

    Ik snap gewoon echt niet hoe ik voor dit tentamen moet leren


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"