• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb gewoon amper gegame'd in my off time today en in plaats daarvan een oude fanfic teruggelezen. I can still read!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Not me going through a grieving process over a fictional character :'DD


    Dramatic

    I’ve been waiting patiently since Monday for you, weekend. Finally you are here.

    Hammock schreef:
    I’ve been waiting patiently since Monday for you, weekend. Finally you are here.


    Felt.

    Ugh, nu moet ik mij nog dood haasten, terwijl hij waarschijnlijk zometeen op zijn dooie gemak zichzelf gaat klaarmaken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik probeer soms actief enge dingen te doen dus ik ben gewoon in het donker in een onbekende plek alleen naar het station gereden om iemand op te halen. Het was nog geen 10 minuten, maar ik was niet afhankelijk van mijn man voor het rijden.

    Zo lekker verder genieten van je leven

    Renna schreef:
    Not me going through a grieving process over a fictional character :'DD


    That shit hurts :')

    Doctor Who S4 finale spoiler
    "I don't want to go" ahsfdfdgdg

    I still tear up when I think about it ffff screw you David Tennant and screw the Ood for their heartbreaking music


    So who'd you lose :c

    [ bericht aangepast op 13 jan 2024 - 13:33 ]

    Ik begin Mitski echt steeds meer te appreciëren, wat mogelijk iets zegt over mijn mentale staat. Of ik ben gewoon bewuster van wat voor emoties ik überhaupt heb dus nu herken ik ze makkelijker in poëzie en muziek. Wie weet


    obsessive rage

    I'M BOOOOOOOOORED ugh


    [ heaven knows ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    That shit hurts :')

    Doctor Who S4 finale spoiler
    "I don't want to go" ahsfdfdgdg

    I still tear up when I think about it ffff screw you David Tennant and screw the Ood for their heartbreaking music


    So who'd you lose :c

    Owwhh I've heard of the heartbreak you Whovians have to suffer through, my condolences :c
    I lost a character from Red Dead Redemption 2, everyone careful because biiig spoiler, don't open it if you ever want to play the game:
    It was the main character and it was all so tragic and painful and hot damn I was sobbing. Those folks sure know how to write a compelling character, I legit still haven't recovered :'D


    Also: ik moet en zal deze typeset fixen grrrr


    Dramatic

    Een van mijn broers blijft nooit meer erg lang op en nu ik aan een deadline moet werken natuurlijk wel. Ik wil het gewoon alleen afmaken terwijl ik mijn eigen series kijk.. Ik had gewoon niet die martini moeten drinken en naar mijn kamer moeten gaan in plaats van hier blijven hangen. En ik heb morgen werk. Dus dan geen tijd om nog veel te doen aan dit verslag..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Weekenden sociaal doen met mensen op een kampeerboerderij is opzich heel gezellig, maar ik had ook gewoon in alle rust thuis kunnen schrijven... Het duurt namelijk nog zeker 5 uur voordat we weg gaan en dan heb ik weekend nodig om bij te komen van m'n weekend...

    other people drain me


    [ heaven knows ]

    Waarom zijn de toiletten in de trein altijd naar de klote?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waarom voeren mannen geen klap uit in het huishouden???