• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Garrett schreef:
    Ben ik de enige die geregeld vergeet dat hobbies daadwerkelijk leuk zijn om te doen? Het kost altijd zoveel mentale moeite om aan een hobby te beginnen om vervolgens na nog geen 10 minuten super blij te zijn omdat het gewoon leuk is om te doen...


    Ja, en dan vervolgens is het ineens half drie in de nacht en wil je niet stoppen omdat het zo leuk is... Dat is in ieder geval mijn ervaring ;)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, en dan vervolgens is het ineens half drie in de nacht en wil je niet stoppen omdat het zo leuk is... Dat is in ieder geval mijn ervaring ;)


    Dat valt bij mij gelukkig mee, het moment dat ik afgeleid ben door wat dan ook kost het weer 10 minuten minimaal om terug te komen waar ik was met het leuk vinden.

    I just want that ‘wanna be yours’ feeling, but I haven’t be in love for more than 10 years :’)

    De struggles, super vol weekend met dingen doen met lieve vrienden enzo waar ik heel veel energie uit haal maar tegelijk is het zo zuipende dat ik nu hoop dat ik mn werkweek door kom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Om 2 uur s nachts zeggen dat twee nog wat in moeten vullen terwijl je het zelf nog niet eens ingevuld hebt. Serieus?
    Deze oom..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    #goals dit jaar al 2 boeken gelezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Derks schreef:
    (...)

    Haha nee, zo gevaarlijk ben ik niet hoor :Y) Dat zou wel intens zijn, als je een straatverbod voor je eigen straat hebt hahaha.


    Ik bedoelde meer een regel dat er misschien in jouw buurt niemand op straat mag tijdens het begin van het nieuwe jaar, maar dat blijkt niet het geval te zijn. xD Ook echt een hele random gedachte, maar sommige regels hier in Nederland zijn ook best wel lijp bij paar Nederlandse gemeentes was er een vuurwerk verbod.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2024 - 18:52 ]

    Perchabet schreef:
    (...)

    Ik doe hem ook even onder een spoiler dan.

    aaah jaaa, ik heb zelf ook een grote cupmaat en merk idd dat ik er wel last van heb en struggles mee heb ook. Als je hier al zo een tijd over na denkt en je jezelf niet fijn voelt in je eigen lichaam erdoor dan denk ik niet dat je er in the end spijt van zal krijgen. Maar je hebt gelijk dat het niet zomaar iets is dat je licht moet beslissen. In the end gewoon echt doen wat goed voor jou voelt.

    Doe je er nu al zo lang over vanwege wachttijd of andere issues of meer omdat je er gwn echt nog over na aan het denken bent?


    Wat een lief berichtje (blush)
    Ik heb geen idee hoe de wachttijden zijn, maar ik heb die stap ook nog niet durven maken. Ik heb de keuze zelf eigenlijk wel al gemaakt, maar ik wacht... tot het een beetje indaalt ofzo. Om te kijken of ik er geen spijt van ga krijgen. Klinkt dat logisch? En dus al die twijfels/angst die ik oorspronkelijk hier in het LJH dumpte.

    Frey_ schreef:
    (...)
    Wat een lief berichtje (blush)
    Ik heb geen idee hoe de wachttijden zijn, maar ik heb die stap ook nog niet durven maken. Ik heb de keuze zelf eigenlijk wel al gemaakt, maar ik wacht... tot het een beetje indaalt ofzo. Om te kijken of ik er geen spijt van ga krijgen. Klinkt dat logisch? En dus al die twijfels/angst die ik oorspronkelijk hier in het LJH dumpte.

    Whoops sorry, moest even het gesprek binnenvallen.
    Ik snap deze struggles. Ik had eens informatie opgezocht, en ze maken dus foto's (voor de voortgang). And I understand why, but still, het is zo'n persoonlijke area. ;'D Also it's expensive af. 🥲

    [ bericht aangepast op 7 jan 2024 - 19:58 ]


    [ heaven knows ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Wat een lief berichtje (blush)
    Ik heb geen idee hoe de wachttijden zijn, maar ik heb die stap ook nog niet durven maken. Ik heb de keuze zelf eigenlijk wel al gemaakt, maar ik wacht... tot het een beetje indaalt ofzo. Om te kijken of ik er geen spijt van ga krijgen. Klinkt dat logisch? En dus al die twijfels/angst die ik oorspronkelijk hier in het LJH dumpte.


    Okey nu toch meer komen invallen kom ik ook eventjes, hopelijk vind je het niet erg!

    Ik heb de operatie twee jaar geleden gehad, ik was vanaf mijn 14de/15de in mijn hoofd bezig met dat ik dat wilde, maar ik zat in de pubertijd en ik was natuurlijk bang om de verkeerde keuze te maken. Ik heb uiteindelijk het toch gedaan (toen ik er zeker van was) en ik ben er echt heeel blij mee. Het is voor iedereen heel verschillend en persoonlijk, het is een lastige keuze, maar ik dacht ik deel ook even vanuit mijn kant (:
    Maar als je (of iemand anders die dit leest) vragen hebt of iets, ik kan misschien wel wat beantwoorden, al is het proces voor iedereen verschillend

    [ bericht aangepast op 7 jan 2024 - 20:42 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik vind het eigenlijk heel cute en supportive dat jullie het gesprek komen binnenvallen (blush) En tbh, als ik dat niet had gewild dan had ik dit niet op een openbaar forum moeten bespreken bahahahaha

    Mijita schreef:
    (...)
    Whoops sorry, moest even het gesprek binnenvallen.
    Ik snap deze struggles. Ik had eens informatie opgezocht, en ze maken dus foto's (voor de voortgang). And I understand why, but still, het is zo'n persoonlijke area. ;'D Also it's expensive af. 🥲


    Hi love c:
    Op zich vallen de kosten mee zolang je zorgverzekeraar het vergoed! Dan ben je geloof ik alleen eigen risico en eigen spullen voor de genezing kwijt.



    ChiIdhood schreef:
    (...)

    Okey nu toch meer komen invallen kom ik ook eventjes, hopelijk vind je het niet erg!

    Ik heb de operatie twee jaar geleden gehad, ik was vanaf mijn 14de/15de in mijn hoofd bezig met dat ik dat wilde, maar ik zat in de pubertijd en ik was natuurlijk bang om de verkeerde keuze te maken. Ik heb uiteindelijk het toch gedaan (toen ik er zeker van was) en ik ben er echt heeel blij mee. Het is voor iedereen heel verschillend en persoonlijk, het is een lastige keuze, maar ik dacht ik deel ook even vanuit mijn kant (:
    Maar als je (of iemand anders die dit leest) vragen hebt of iets, ik kan misschien wel wat beantwoorden, al is het proces voor iedereen verschillend


    Ik ben heel blij dat ik zo'n tien jaar ouder ben dan jij toen je die keuze hebt moeten maken, want het blijft een hele moeilijke. Zo veel respect dat je voor jezelf hebt gekozen! Ik hoor ook eigenlijk bijna alleen maar mensen die blij zijn dat ze het hebben gedaan, dat is zo bemoedigend. Als ik niet met zo veel mensen had kunnen praten over dit soort dingen dan had ik het nooit durven overwegen. (blush) Dank je wel voor je lieve aanbod, ik hou hem in gedachten voor het geval ik nog vragen bedenk c:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2024 - 22:12 ]

    Hnnng ik vond dat niet leuk dude


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Wat een lief berichtje (blush)
    Ik heb geen idee hoe de wachttijden zijn, maar ik heb die stap ook nog niet durven maken. Ik heb de keuze zelf eigenlijk wel al gemaakt, maar ik wacht... tot het een beetje indaalt ofzo. Om te kijken of ik er geen spijt van ga krijgen. Klinkt dat logisch? En dus al die twijfels/angst die ik oorspronkelijk hier in het LJH dumpte.



    Ja, begrijpelijk. De twijfels en angst worden hopelijk op een gegeven moment wat minder, maar ik denk dat je die tot je het doet altijd wel in een bepaalde vorm houdt. Zoals ik al zei doen wat goed voor jou voelt en waarbij jij weer een fijn gevoel in je lichaam krijgt. 🤗

    Aahhhhh yes yes yes vrij met carnaval


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb nog nooit zo'n ongeorganiseerde puinzooi gezien, jezus. Waarom kunnen ze niet over de mail sturen in welke groep je zit en wat de tijden zijn en dan tijdens de introdag alle algemene info geven. Nu zitten we hier met 30 man en niemand weet in welke groep ze zitten en iedereen gaat individueel vragen en ugh.


    Stenenlikker