• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Boos op mijzelf zijn omdat ik te veel heb gedaan en nu gesloopt ben op mij vrije dag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Phlegethon schreef:
    Een werkplek vinden is toch best lastig helaas. /:
    En de meesten reageren ook gewoon niet op mijn mail, dus het is ergens juist wel fijn dat iemand net de moeite nam om te zeggen dat ze niemand zoeken. Dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben. Nu hopen dat een van de anderen wel positief reageert.

    En nu ben ik er nog niet over uit wat ik het beste met een organisatie moet doen: de contactpersoon van deze organisatie is gestopt met diens werk, maar de organisatie heeft wel open sollicitaties open staan . Zal ik ze via dat emailadres benaderen of is dat not done voor een leerplek? Al de keuzes.. (en ja ik moet eigenlijk studeren, I know)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sometimes i hate myself


    help

    Cid schreef:
    Bijna non-stop tension headaches. Love it.


    Oh no :c Why the tension, friend?

    Frey_ schreef:
    (...)

    Oh no :c Why the tension, friend?

    De werk + verhuizen combinatie zorgt ervoor dat mijn already adhd-addled brain nog minder wil uitvoeren en dat zorgt voor stress, want ik wil geen nietsnut zijn maar er is zoveel te regelen + ik ben ook gewoon heel excited voor aankomende week dus aaaaaaaa.
    At least, ik denk dat de hoofdpijnen daar vooral vandaan komen. Vanochtend werd ik alweer wakker met een tension/sinus headache. (no_chears)
    Die is wel weg tho. In plaats daarvan heb ik nu super erge maagzuur :W


    Caution first, always.

    Zielige hoopje mensje: 'tja, geloof je geen meter dat je dat hebt want is spelt ineens wel goed.'

    Ga ergens anders lopen janken met je gekrijs en getier dat je me niet gelooft dat er mensen zijn als ik die een taalstoornis of dyslexie hebben!

    Met je huillie huillie. Je stink luiertje en speentje. Ga ergens anders huilen jij achterlijke stomme vwo'er dat je er bent!


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik had alleen enkele typfoutjes gemaakt door de mobiel, maar blijkbaar is het door jouw ogen spelling fouten maken! En stop voortaan met je gejank en gekrijs, want jij bent echt een heel onaardig persoon, maar dat is te verwachten met achterbakse vwo'ers!

    Ik ben extreem piss off, achterlijk ruzie zoeker probeerde mij uit te tent te lokken. Heb hem beledigd. Heb echt de neiging kwaad te worden op veel mensen!!!! Ik ben ongesteld!!!! 😡

    Cid schreef:
    (...)
    De werk + verhuizen combinatie zorgt ervoor dat mijn already adhd-addled brain nog minder wil uitvoeren en dat zorgt voor stress, want ik wil geen nietsnut zijn maar er is zoveel te regelen + ik ben ook gewoon heel excited voor aankomende week dus aaaaaaaa.
    At least, ik denk dat de hoofdpijnen daar vooral vandaan komen. Vanochtend werd ik alweer wakker met een tension/sinus headache. (no_chears)
    Die is wel weg tho. In plaats daarvan heb ik nu super erge maagzuur :W


    :c Wat ongelofelijk stom dat twee hele leuke dingen je eigenlijk zo veel nare stress geven. Maar, je bent geen nietsnut. Ik denk dat mensen met ADHD bijna niet in staat zijn om echt rustig lui te zijn, omdat we altijd op onszelf haten als we stilstaan terwijl er nog een to-do list is. Gelukkig is de verhuisstress binnenkort voorbij (flower)

    Frey_ schreef:
    (...)

    :c Wat ongelofelijk stom dat twee hele leuke dingen je eigenlijk zo veel nare stress geven. Maar, je bent geen nietsnut. Ik denk dat mensen met ADHD bijna niet in staat zijn om echt rustig lui te zijn, omdat we altijd op onszelf haten als we stilstaan terwijl er nog een to-do list is. Gelukkig is de verhuisstress binnenkort voorbij (flower)

    I know right? Ik ben super blij, but godddd ik wil dat we een week verder zijn en ik alles weer op z'n plek heb haha. Op dit moment is er teveel waar ik over na blijf denken lol. En ja, het is een struggle haha. Soms zijn mijn hersenen gewoon nah en toch kan ik me er niet bij neerleggen :}
    Thanks <3


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    (...)
    I know right? Ik ben super blij, but godddd ik wil dat we een week verder zijn en ik alles weer op z'n plek heb haha. Op dit moment is er teveel waar ik over na blijf denken lol. En ja, het is een struggle haha. Soms zijn mijn hersenen gewoon nah en toch kan ik me er niet bij neerleggen :}
    Thanks <3


    Ik had precies hetzelfde met mijn verhuizing, er waren gewoon zoooo veel keuze's om te maken en zoooo veel dingen om te regelen. Al helemaal het ADHD, je brein houdt gewoon zijn fucking bek niet jezus. Kan je wel slapen?
    Ik heb nu hetzelfde met die operatie, mijn hoofd ratelt en droomt aan een stuk door

    [ bericht aangepast op 10 jan 2024 - 15:44 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik had precies hetzelfde met mijn verhuizing, er waren gewoon zoooo veel keuze's om te maken en zoooo veel dingen om te regelen. Al helemaal het ADHD, je brein houdt gewoon zijn fucking bek niet jezus. Kan je wel slapen?
    Ik heb nu hetzelfde met die operatie, mijn hoofd ratelt en droomt aan een stuk door

    Inmiddels slaap ik wel weer wat beter, maar de week voor de sleuteloverdracht was dramatisch haha. Stond gewoon veel te 'aan' om slaperig te worden :E
    Hopelijk slaap jij ook oke?


    Caution first, always.

    Mijn roze pasje is binnennnn
    Maar waarom de fuck moet je overal minimaal 12 maanden je rijbewijs hebben wil je een auto mogen huren? Als ik nu 12 maanden niet rijd omdat ik nergens een auto kan huren ben ik tegen de tijd dat ik wél mag huren toch een veel groter gevaar op de weg dan nu?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    jippieeeeeee ik ben weer aan het schrijven eindelijk


    obsessive rage

    Kunnen ze die vergadering niet even openen? Ik wacht al zo lang🥲