• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Fool me once - fine
    Fool me twice - my mistake
    Fool me for the third time and we are done. Friendship over.
    Bye!!

    I just washed my car and now there is already a pigeon poop at three different places. I wish I had someone as loyal as that pigeons near my car.

    Hammock schreef:
    I just washed my car and now there is already a pigeon poop at three different places. I wish I had someone as loyal as that pigeons near my car.


    😂😂😂 is er een andere plek waar je je auto anders niet neer kan zetten?

    Ps. Ik wil ook zulke loyaliteit pls 🙃

    Aan de ene kant kan ik bijna niet omschrijven hoe graag ik deze operatie wil, maar aan de andere kant ben ik zo bang voor complicaties. En permanente veranderingen. En verander ik over een paar jaar niet van gedachten. En je moet van jezelf houden zoals je bent. En maak ik het niet gewoon groter dan het is. En en en (cat)

    But on the bright side of things, it's snowing c:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2024 - 14:39 ]

    Frey_ schreef:
    Aan de ene kant kan ik bijna niet omschrijven hoe graag ik deze operatie wil, maar aan de andere kant ben ik zo bang voor complicaties. En permanente veranderingen. En verander ik over een paar jaar niet van gedachten. En je moet van jezelf houden zoals je bent. En maak ik het niet gewoon groter dan het is. En en en (cat)

    But on the bright side of things, it's snowing c:


    Wat voor operatie zit je over na te denken? Als je dat niet wilt delen, is dat heel begrijpelijk geen zorgen.

    Tuurlijk heel m'n hoofd onder de rode uitslag....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zo blij met mijn nieuwe laptop :)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn oom... moet hij echt de planning voor wanneer we pasen vieren moeilijk maken? En dingen invullen voor de jongeren van 20+ onder ons, die er makkelijk zelf op kunnen antwoorden?
    Wel grappig dat zijn dochter juist wel gewoon kan op de dagen waar hij moeilijk over doet, gelukkig is zij nog wel gewoon redelijk hierover.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Perchabet schreef:
    (...)

    Wat voor operatie zit je over na te denken? Als je dat niet wilt delen, is dat heel begrijpelijk geen zorgen.


    Ik gooi hem even onder een spoiler want milde NSFW, maar ik vind ook dat er geen schaamte moet zijn voor dit soort dingen dus ik wil wel antwoorden c:

    Een borstverkleining. Eigenlijk vond ik het al onprettig worden toen ik vier jaar geleden de C-cup voorbij vloog. Nu ben ik ruim vijf cups verder (terwijl de ondermaat hetzelfde is gebleven) en ik ben nog niet uitgegroeid. (cat)

    Maar een lichaamsveranderende, technisch gezien niet-essentiële operatie is een grote stap. Ik doe er al jaren over. :') Ironisch gezien zal ik waarschijnlijk achteraf spijt hebben dat ik zo lang heb gewacht.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2024 - 16:45 ]

    Hammock schreef:
    I just washed my car and now there is already a pigeon poop at three different places. I wish I had someone as loyal as that pigeons near my car.


    Ik liep vanmiddag in Scheveningen een museum uit en toen kakte er een meeuw op mij 😭


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Perchabet schreef:
    (...)

    😂😂😂 is er een andere plek waar je je auto anders niet neer kan zetten?

    Ps. Ik wil ook zulke loyaliteit pls 🙃


    Same result 🥲

    Derks schreef:
    (...)

    Ik liep vanmiddag in Scheveningen een museum uit en toen kakte er een meeuw op mij 😭


    Those snipers got us 😭

    Hammock schreef:
    (...)

    Those snipers got us 😭


    Had godzijdank zakdoekjes en schoonmaakalcohol in m'n tas zitten maar me doesn't like deze vliegende schijtkanonnen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik gooi hem even onder een spoiler want milde NSFW, maar ik vind ook dat er geen schaamte moet zijn voor dit soort dingen dus ik wil wel antwoorden c:

    Een borstverkleining. Eigenlijk vond ik het al onprettig worden toen ik vier jaar geleden de C-cup voorbij vloog. Nu ben ik ruim vijf cups verder (terwijl de ondermaat hetzelfde is gebleven) en ik ben nog niet uitgegroeid. (cat)

    Maar een lichaamsveranderende, technisch gezien niet-essentiële operatie is een grote stap. Ik doe er al jaren over. :') Ironisch gezien zal ik waarschijnlijk achteraf spijt hebben dat ik zo lang heb gewacht.


    Ik doe hem ook even onder een spoiler dan.

    aaah jaaa, ik heb zelf ook een grote cupmaat en merk idd dat ik er wel last van heb en struggles mee heb ook. Als je hier al zo een tijd over na denkt en je jezelf niet fijn voelt in je eigen lichaam erdoor dan denk ik niet dat je er in the end spijt van zal krijgen. Maar je hebt gelijk dat het niet zomaar iets is dat je licht moet beslissen. In the end gewoon echt doen wat goed voor jou voelt.

    Doe je er nu al zo lang over vanwege wachttijd of andere issues of meer omdat je er gwn echt nog over na aan het denken bent?

    Dinsdag wordt interessant.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ben ik de enige die geregeld vergeet dat hobbies daadwerkelijk leuk zijn om te doen? Het kost altijd zoveel mentale moeite om aan een hobby te beginnen om vervolgens na nog geen 10 minuten super blij te zijn omdat het gewoon leuk is om te doen...