• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Catmint schreef:
    (...)

    Oprecht, en de 30duizend keer 'Beste wensen!' op je werk... Ik wil gewoon thuis achter m'n computertje gamen en schrijven ff een weekje ofzo.

    Oh daar teken ik voor, met een warm dekentje en een kop thee en een gezellig kaarsje


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Oh daar teken ik voor, met een warm dekentje en een kop thee en een gezellig kaarsje


    Klinkt als muziek in m'n oren (H)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Are you doing this on purpose or what??? Fucking annoyed right now.


    [ heaven knows ]

    Om de een of andere reden is de serie zowel veel te langzaam als veel te snel. Da's een kunst tbh


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    whiny baby's everywhere good lord


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat is hij toch een botte l*l!!!!
    Zijn reactie sloeg echt nergens op, ook al was het niet 100% tegen mij. We zitten op een fucking kantoor met meerdere mensen, natuurlijk wordt er weleens gepraat. Ik had het met iemand over werkzaamheden en toen gooide hij ineens een sneer onze kant op.
    Later zei hij wel dat het niet echt tegen mij was. Maar dude, alsnog, het slaat nergens op!
    Ik dacht dat we wel leuk contact hadden en konden lachen met elkaar. Maar hij hoeft echt niet meer naar me toe te komen nu. Hoe vaak hij weleens nutteloze dingen roept in de kader van ''lollig doen''.
    Hij kan erin zakken nu! doei!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Dat ellendige persoon is echt lelijk geworden! Dat ik ooit iets in hem zag! 😒 En dan als een achterlijke lompe boer krijsend at ik hem graag wi, terwijl ik dat niet gezegd heb.

    Ligt het aan mij of zijn de meeste populaire jongens op school zo lompe achterlijke domoors! 😒

    Lol, het zal wel het nieuwe jaar zijn, maar in een halfuur tijd maar 1 plekje opschuiven in de telefoonqueue is wel weer een nieuw dieptepunt. I guess dat ik later maar weer probeer, want op dit tempo ben ik pas over 1.5 uur aan de beurt.


    Stenenlikker

    Wanneer gaat dat ziek-zijn over 🥲🥲


    [ heaven knows ]

    marjorie schreef:
    Wat is hij toch een botte l*l!!!!
    Zijn reactie sloeg echt nergens op, ook al was het niet 100% tegen mij. We zitten op een fucking kantoor met meerdere mensen, natuurlijk wordt er weleens gepraat. Ik had het met iemand over werkzaamheden en toen gooide hij ineens een sneer onze kant op.
    Later zei hij wel dat het niet echt tegen mij was. Maar dude, alsnog, het slaat nergens op!
    Ik dacht dat we wel leuk contact hadden en konden lachen met elkaar. Maar hij hoeft echt niet meer naar me toe te komen nu. Hoe vaak hij weleens nutteloze dingen roept in de kader van ''lollig doen''.
    Hij kan erin zakken nu! doei!

    doe het gewoon terug?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fucking achterband is zo plat als een dubbeltje, zit zo'n grote scheur in dat de binnenband niet meer geplakt kan worden.

    Gelukkig heb ik voor komende week de vouwfiets, daar kan ik wel mee uit de voeten… en dan hopen dat ik eind januari geld heb voor een nieuwe buiten- en binnenband.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Met je fiets voor een stoplicht staan wanneer er een automobilist even heel hard door rood sjeest en je de plas waar die doorheen rijdt vol over je heen krijgt..
    zo fijn😖

    Wanneer je baby een crisis krijgt in het midden van je live stream >.<


    Your Butt is Mine!

    Trauma episodes... why am I doing this to myself

    het brandalarm in mijn studentenflat ging af.. daar sta je dan om 1 uur snachts. Buiten. Koud. Moe. 😞

    Mooiste is dat het kwam door een in de fik gevlogen pan spaghetti die iemand dronken op een te hoog vuur met te veel olie had laten staan???