•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nu sinds ik samen woon voelt het toch wel heel vreemd om een nacht alleen te slapen. Nu hoop ik heel erg voor m'n vriend dat hij met z'n werk voor een week naar Korea en Japan kan, maar buh, een week alleen zijn???


    Stenenlikker

    Oh my I survived, geen idee hoe het gegaan is, maar ik wist meer dan verwacht woehoe

    Ugh concentratie waar ben je


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik: Nah. 50 euro is te veel geld voor een spel.
    Ook ik: Hercules preview, ondanks dat Hades nog steeds echt niet slechter is dan andere Griekse goden, lets go! En dan kan ik maar beter ook meteen Tanz opnieuw zien en Frozen of de Lion King ook nog eens zien, want ik ben er toch. *300+ euro later voor enkel de musicaltickets voor 3 shows*
    Waarom heb ik dure hobbies?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2024 - 16:26 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Basim schreef:
    Nu sinds ik samen woon voelt het toch wel heel vreemd om een nacht alleen te slapen. Nu hoop ik heel erg voor m'n vriend dat hij met z'n werk voor een week naar Korea en Japan kan, maar buh, een week alleen zijn???

    Aan de ene kant is dit inderdaad altijd heel vreemd, maar aan de andere kant ook super chill. Een weekje helemaal doen wat je zelf wil zonder rekening te hoeven houden met iemand anders. Veel langer wordt irritant, maar zo af en toe een paar dagen of een week vind ik echt heerlijk ^^

    NOG 1 DAG

    Bwaaah overprikkeld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    oops

    [ bericht aangepast op 30 jan 2024 - 18:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    oops


    omg NIET ROZE


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hammock schreef:
    NOG 1 DAG


    *one day more enters my head*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    *one day more enters my head*

    ANOTHER DAY ANOTHER DESTINY


    Dramatic

    Derks schreef:
    (...)

    *one day more enters my head*

    Ik had hetzelfde xD

    --
    6 van deze dingen maken is zo expensive.. Dan kan ik beter maar eerst echt aan legenadary armor beginnen en kijken of de raid of soto armor goedkoper is om te craften. Dan weet ik welke ik sowieso wil gaan doen en daar heb ik meer aan dan runes die goedkoper zijn om los te kopen als ik ze wil veranderen. (Al is mijn raid achievement chain hiervoor al bijna af.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ^^ I was talking about having to work hard for one more day kinda stressed but this made me laugh 🫶🏼


    Okay Q, ik heb een dilemma.

    Maandag een concert waar ik met iemand naartoe zou gaan die ik niet meer spreek. Ze heeft me overal geblokkeerd. Maar ik heb haar ticket.

    Zal ik het ticket:
    > via Ticketmaster naar haar bedrijfsmail sturen;
    > verkopen via Ticketswap en het geld terugstorten?

    Het concert is uitverkocht.
    Wat zouden jullie doen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:

    Okay Q, ik heb een dilemma.

    Maandag een concert waar ik met iemand naartoe zou gaan die ik niet meer spreek. Ze heeft me overal geblokkeerd. Maar ik heb haar ticket.

    Zal ik het ticket:
    > via Ticketmaster naar haar bedrijfsmail sturen;
    > verkopen via Ticketswap en het geld terugstorten?

    Het concert is uitverkocht.
    Wat zouden jullie doen?


    Ik ben meestal de emapthische persoon die het beste voor de ander wil doen, ook al zou de ander dat niet terug doen, maar deze ex-vriendin heeft wel een beetje haar eigen graf gegraven. Als zij besluit om het contact te verbreken, dan moet ze ook dealen met de consequenties. Bovendien kan ze zelf ook besluiten om jou te vragen naar het kaartje, maar of haar trots is te groot, of het is het haar niet waard. Maar zonder oordeel: waarom zijn de enige twee opties om het ticket of de waarde van het ticket aan haar terug te geven?