• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Satoru schreef:
    (...)
    Oh ja, ik had dat gevoel ook de halve autorit, beetje het nadeel van gebruik willen maken van het idee van small deadlines en frequent uploads. Maar het is pas chapter 3 dus ik kan prima nog dingen aanpassen to make a more coherent story vond mijn partner.


    And even so; storytelling is a process


    help

    Satoru schreef:
    (...)
    Oh ja, ik had dat gevoel ook de halve autorit, beetje het nadeel van gebruik willen maken van het idee van small deadlines en frequent uploads. Maar het is pas chapter 3 dus ik kan prima nog dingen aanpassen to make a more coherent story vond mijn partner.

    Brainstormen met iemand is wel altijd één van de leukste dingen, I think (:


    [ heaven knows ]

    Mijita schreef:
    (...)
    Brainstormen met iemand is wel altijd één van de leukste dingen, I think (:

    Absoluut! We hadden bijna 2 uur vandaag om heerlijk te praten over verhalen en opties en redenen voor characters zowel van mijn als zijn verhaal, so much fun ^^

    Ik heb eindelijk mijn flaptekst af (yeah) (en hoop nu dat het verhaal ook volgt wat daar staat whoops)
    Nu nog een cover en dan kan ik de boel eindelijk online gooien


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I reached 20k! (yeah)


    help

    Vanparys schreef:
    I reached 20k! (yeah)

    Nice!!

    Vanparys schreef:
    I reached 20k! (yeah)


    Proficiaaaat!


    The soul needs autumn.

    Hey lieverds, ik wil nog even terug komen op de meeting in Den Bosch. Gezien ik pas later in deze topic kwam ben ik nog niet helemaal mee wie hier allemaal heen gaat, maaaar zijn er toevallig mensjes die in de buurt van West- of Oost-Vlaanderen wonen en erheen gaan?
    Ik heb lang getwijfeld, maar ik denk dat zo'n dagje me wel goed zou doen. Laat maar weten of er nog mensen uit mijn buurt gaan.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Vanparys schreef:
    I reached 20k! (yeah)

    Whoa, nu al? Impressive!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vanparys schreef:
    I reached 20k! (yeah)


    Yaaasss girl! Hit me with new chapters! 😁😁😁


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    Hey lieverds, ik wil nog even terug komen op de meeting in Den Bosch. Gezien ik pas later in deze topic kwam ben ik nog niet helemaal mee wie hier allemaal heen gaat, maaaar zijn er toevallig mensjes die in de buurt van West- of Oost-Vlaanderen wonen en erheen gaan?
    Ik heb lang getwijfeld, maar ik denk dat zo'n dagje me wel goed zou doen. Laat maar weten of er nog mensen uit mijn buurt gaan.


    Ik ga vanuit Blankenberge naar Hasselt waar Bes/Frodo me oppikt en dan zet ze me af in Breda en neem ik vanaf daar weer de trein terug, dus misschien kan je ook nog mee? 😊


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Ik ga vanuit Blankenberge naar Hasselt waar Bes/Frodo me oppikt en dan zet ze me af in Breda en neem ik vanaf daar weer de trein terug, dus misschien kan je ook nog mee? 😊


    Yes altijd welkom in mijn rammelkar *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Jolijn had jij eigenlijk nog gereserveerd? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frodo schreef:
    (...)

    Yes altijd welkom in mijn rammelkar *O*


    Oohh dat is heel lief, maar ik denk dat ik dan misschien rechtstreeks met mijn wagen naar Den Bosch toe ga. Ik ga spijtig genoeg langer onderweg zijn naar Hasselt dan naar Den Bosch zelf anders. Maar dan zien we elkaar sowieso daar.

    Nog een vraagje wat is de plek juist waar we afspreken? Den Bosch lijkt me best groot 🤣


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Vanparys schreef:
    (...)

    Ik ga vanuit Blankenberge naar Hasselt waar Bes/Frodo me oppikt en dan zet ze me af in Breda en neem ik vanaf daar weer de trein terug, dus misschien kan je ook nog mee? 😊


    Blankenberge ligt niet echt ver van mij als je wil dan mag je ook gerust met mij meerijden? Je kan de trein naar Brugge nemen ofzo en dan van daaruit samen gaan?


    Those who don't believe in magic will never find it!