• De stelling van vandaag luidt:
    Dat er nu drukte is om Michael Jackson is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    eens.
    toen hij nog leefde, kreeg hij lang niet zoveel aandacht. Iedereen vond hem maar een enge man en kreeg hij lang niet zoveel respect als nu hij dood is.


    It's not the same without you.

    Eh, nee? De wereld stond op z'n kop vanwege het overlijden van dé popgeneratie. Mensen die niet veel aandacht aan hem besteedden qua muziek, het fanzijn, etc., die gaan nu ook denken: 'Hoe was Michael', en 'wat voor muziek maakte hij', en dat soort dingen.
    Hetgene wat pas onzin is, is dat mensen die hem eerst haatten, een vreselijke pedofiel vonden, waar door Michael het bloed onder hun nagels vandaan haalde en ze hem ook nog eens de dood inwensten, hem nu ineens heel veel aandacht geven, en doen alsof ze hem altijd al geweldig gevonden hebben. - Dát is onzin.


    -

    Maar ik vind ook weer dat mensen die hem niks vonden, nu al z'n platen grijsgedraaid hebben. Met andere worden: Inderdaad, hij krijgt opeens erg veel respect en waardering sinds hij overleden is, en sinds bekend is dat hij geen pedofiel was, en die gast had gelogen, dat iedereen nu opeens zegt dat ze wisten dat hij het niet gedaan had, maar toen het nog niet bekend was nog zeiden dat hij 't wel gedaan had.. Maarja.


    -

    Ik vind van wel.
    Toen hij nog leefde krijg hij ook niet zoveel aandacht en nu plots wel? Komop zeg! -ik mocht hem niet en ik mag hem nu nog steeds niet- maar ja dat is míjn persoonlijke mening.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eens.
    Ik ben ontzettend blij voor de man dat hij van al deze onzin af is. Maar ik blijf het gewoon zeggen -want ik kan me er nog steeds ontzettend kwaad om maken- Leer iemand gewoon is respecteren en waarderen als hij leeft en gaat niet de schijnheilige uit hangen. Want als je hem eerst een vuile pedo vond, en nu ineens niet meer omdat hij dood is, nou dan ben je toch echt wel freakin schijnheilig en achterlijk >.<'


    Wie du mir, so ich dir.

    ILoveHajar schreef:
    Eh, nee? De wereld stond op z'n kop vanwege het overlijden van dé popgeneratie. Mensen die niet veel aandacht aan hem besteedden qua muziek, het fanzijn, etc., die gaan nu ook denken: 'Hoe was Michael', en 'wat voor muziek maakte hij', en dat soort dingen.
    Hetgene wat pas onzin is, is dat mensen die hem eerst haatten, een vreselijke pedofiel vonden, waar door Michael het bloed onder hun nagels vandaan haalde en ze hem ook nog eens de dood inwensten, hem nu ineens heel veel aandacht geven, en doen alsof ze hem altijd al geweldig gevonden hebben. - Dát is onzin.


    You move me ......... Kurt

    jaa
    ik vind van wel want omdat micheal J. fans het erg vinden ok... hij was in middels wel de king of pop maar nu zijn er opeens heel veel mensen die nu ook fan van hem zijn en opeens hem gaan op zoekken en kijken wie hij is hij is nu een nog grotere hype dan toen doe dat toen hij nog leefde.


    Life up to your own espectations

    -Is het eens met alles wat hier boven staat-

    Zelf heb ik het niet zo met hem, komt door mijn pa :X


    Scream for mercy!

    Eens (:


    I'll need a little more luck than a little bit.

    ILoveHajar schreef:
    Eh, nee? De wereld stond op z'n kop vanwege het overlijden van dé popgeneratie. Mensen die niet veel aandacht aan hem besteedden qua muziek, het fanzijn, etc., die gaan nu ook denken: 'Hoe was Michael', en 'wat voor muziek maakte hij', en dat soort dingen.
    Hetgene wat pas onzin is, is dat mensen die hem eerst haatten, een vreselijke pedofiel vonden, waar door Michael het bloed onder hun nagels vandaan haalde en ze hem ook nog eens de dood inwensten, hem nu ineens heel veel aandacht geven, en doen alsof ze hem altijd al geweldig gevonden hebben. - Dát is onzin.


    You'll never dream alone. <3

    eens
    srry als het grof overkomt maar ik bn z'n gezicht echt beu gezien:X Nu is hij ineens goed & niemand (toch ni veel) is nog tgn hem ,terwijl ze hem zo zwart hebbn gemaakt en blabla like nu overal op tv: Micheal Jackson 1958-2009..The King Of Pop *valt achterover in haar zetel --"*
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    HEARTCRASH schreef:
    eens.
    toen hij nog leefde, kreeg hij lang niet zoveel aandacht. Iedereen vond hem maar een enge man en kreeg hij lang niet zoveel respect als nu hij dood is.


    Here I Am

    Ik vind het normaal dat zijn fans nu wat drukte maken. Maar erg stom dat er veel mensen nu oppeens doen alsof ze altijd al fan waren.


    Everyone smiles in the same language.

    eens


    We can only learn to love by loving.

    Eens. Oké, het was een legende, maar volgens mij heeft hij er na zijn dood ineens 2 miljard "fans" bij gekregen...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.