• De stelling van vandaag luidt:
    Dat er nu drukte is om Michael Jackson is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    ILoveHajar schreef:
    Eh, nee? De wereld stond op z'n kop vanwege het overlijden van dé popgeneratie. Mensen die niet veel aandacht aan hem besteedden qua muziek, het fanzijn, etc., die gaan nu ook denken: 'Hoe was Michael', en 'wat voor muziek maakte hij', en dat soort dingen.
    Hetgene wat pas onzin is, is dat mensen die hem eerst haatten, een vreselijke pedofiel vonden, waar door Michael het bloed onder hun nagels vandaan haalde en ze hem ook nog eens de dood inwensten, hem nu ineens heel veel aandacht geven, en doen alsof ze hem altijd al geweldig gevonden hebben. - Dát is onzin.


    hoi, jij bent leuk.

    HEARTCRASH schreef:
    eens.
    toen hij nog leefde, kreeg hij lang niet zoveel aandacht. Iedereen vond hem maar een enge man en kreeg hij lang niet zoveel respect als nu hij dood is.

    hier ben ik het hélemaal mee eens!

    ik wordt een beetje ziek van dat gedoe rond hem. de hele tijd die geruchten dat ie toch homo was, dat filmpje waar z'n haren de fik in vliegt. zo kunnen z'n kinderen het toch nooit verwerken?


    Sweet dreams will come true.

    eens.


    Je moet worden wie je bent.

    Mee-eens.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Dat kan je toch op twee manieren bekijken, ik ben altijd al fan geweest, en ik heb hem nooit raar gevonden,[/nouja oke soms dan] Maar het is toch ook logisch nu je dood word gegooid met Michael jackson ineens mensen erachter komen dat er toch nog een andere kant aan hem zit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eens, maar het is jammer want MJ was like, een echte celbrity. Nu zijn de meeste celeb's allemaal zo... I don't know XD


    - Mayday

    niet totale onzin, maar 90% ervan is puur sensatie en ja dat is echt zware onzin =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Eens...
    Waarom moet een man eerst sterven voor hij een beetje positieve commentaar krijgt?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Half. Wat Michael heeft betekend voor de muziek wereld zou niemand ooit kunnen over treffen. Maar ook, opeens zijn er zoveel meer fans. Goed, ik vind het sneu dat het zo had moeten gebeuren, maar het is zo. Het is beter zo, hij heeft nu rust. Hij was, is en blijft een legende. Ja, maar hij heeft er nu wel heeeeeeel veel fans bij gekregen. 'Niets anders dan goed over doden,' zegt mijn moeder wel eens,

    Oneens, dat is altijd als er een beroemd iemand doodgaat. -oke, bij MJ meer, maar hij was gewoon groot- Kan MJ zelf niks aan doen lijkt me. :'D


    blame the bully.

    Eens, nu hij dood is is er alleen maar ellende. Maar toen hij nog leefde, kwam hij amper in het nieuws. Of hoorde we weinig van hem óf van de fans. Maar nu hij dood is -.-"


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    oneens
    hij is dood, mensen
    tuurlijk krijgt hij dan aandacht: de grootste ster op aarde is dood!


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    BillieJean schreef:
    Mee-eens.

    wel een beetje dubbel dat je dan ineens quizzen over hem maakt en BillieJean heet :x

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 12:09 ]


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    KirstenSnaps schreef:
    Eens.
    Ik ben ontzettend blij voor de man dat hij van al deze onzin af is. Maar ik blijf het gewoon zeggen -want ik kan me er nog steeds ontzettend kwaad om maken- Leer iemand gewoon is respecteren en waarderen als hij leeft en gaat niet de schijnheilige uit hangen. Want als je hem eerst een vuile pedo vond, en nu ineens niet meer omdat hij dood is, nou dan ben je toch echt wel freakin schijnheilig en achterlijk >.<'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.