• De stelling van vandaag luidt:
    Dat er nu drukte is om Michael Jackson is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Katherine schreef:
    Niet mee eens.
    Het was ineens zo plotseling dat toen ik het hoorde ik bijna flauwgevallen was. Eerlijk, het zal wel een tijdje duren voor al het rumoer stilgewaaid is.
    En ik ben het met Esmee eens. Zoveel mensen doen zich ineens als 'fan' voor, alleen omdat hij nu gestorven is.
    Dat vind ik zeer flauw. Dat is pas onzin.
    Jep, dat is waar, helaas. Eerst vonden ze hem een stomme pedofiel. Maar kom op, ik was 11 geloof ik toen ze dat beweerden. Ik kon het me niet voorstellen. Toen ik hoorde wat hij vroeger allemaal had meegemaakt vond ik het alleen maar logisch dat hij andere kinderen wel een leuke jeugd wilde geven. Die gast heeft niet eens een jeugd gehad. En dat, dat dan gezien word als pedofilie.. echt onzin. Ik walgde van die mensen, toen al.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Van Gogh werd ook pas echt beroemd na z'n dood. Het is logisch dat men nu zoveel aandacht besteed aan Michael Jackson. Als iets er niet meer is bedenk je, je pas hoe goed hij eigenlijk was.

    Van Gogh?
    Dat vind ik nu pas een slechte vergelijking. Van Gogh verdiende nog lang niet zoveel geld tijdens zijn leven en was lang niet zo beroemd als Michael Jackson. Pas na zijn dood is zijn ware talent naar boven gekomen. Waar we nu over hebben, is een helemaal ander ding.
    Btw, alle beroemde kunstenaars werden pas beroemd en invloedrijk na hun dood: Rembrandt, Tintoretto, William Turner, Michelangelo, Da Vinci, Johannes Vermeer, enz. Allemaal genieen.

    Zij waren zeker weten nog meer flitsender dan Michael Jackson, maar hij was rijk & beroemd. Zij waren niet zo.

    Kijk maar naar de Bronte zusters, hun boeken werden ook pas aanvaard na hun dood.

    Ookal respecteer ik Michael Jackson, vind ik dat hem vergelijken met de grootste kunstenaars van de Middeleeuwen, niet aanvaardbaar is.


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Van Gogh?
    Dat vind ik nu pas een slechte vergelijking. Van Gogh verdiende nog lang niet zoveel geld tijdens zijn leven en was lang niet zo beroemd als Michael Jackson. Pas na zijn dood is zijn ware talent naar boven gekomen. Waar we nu over hebben, is een helemaal ander ding.
    Btw, alle beroemde kunstenaars werden pas beroemd en invloedrijk na hun dood: Rembrandt, Tintoretto, William Turner, Michelangelo, Da Vinci, Johannes Vermeer, enz. Allemaal genieen.

    Zij waren zeker weten nog meer flitsender dan Michael Jackson, maar hij was rijk & beroemd. Zij waren niet zo.

    Kijk maar naar de Bronte zusters, hun boeken werden ook pas aanvaard na hun dood.

    Ookal respecteer ik Michael Jackson, vind ik dat hem vergelijken met de grootste kunstenaars van de Middeleeuwen, niet aanvaardbaar is.

    Bij de meeste kunstenaars is dat zo zelfz nu nog(niet alleen in de middeleeuwen)
    Maar ik ben het met je eens, ik zelf vind Van Gogh,Rembrandt en zeker Da Vinci groter dan MJ.Zeker Da Vinci, zonder hem zouden we nooit vliegen en ik weet niet wat hij allemaal heeft gedaan.(MIJN MENING wil niemand beledigen ofzo)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 14:37 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    KirstenSnaps schreef:
    Eens.
    Ik ben ontzettend blij voor de man dat hij van al deze onzin af is. Maar ik blijf het gewoon zeggen -want ik kan me er nog steeds ontzettend kwaad om maken- Leer iemand gewoon is respecteren en waarderen als hij leeft en gaat niet de schijnheilige uit hangen. Want als je hem eerst een vuile pedo vond, en nu ineens niet meer omdat hij dood is, nou dan ben je toch echt wel freakin schijnheilig en achterlijk >.<'

    Eens.
    Leeft hij nog, vind iedereen hem rkankzinnig en god weet ik veel wat allemaal door dingen die hij doet,
    Is hij dood, iedereen meteen DRAMA, ZIELIG, ARME MAN etcetera.
    Belachelijk =_="

    Levend hoorde je nu al bijna niets meer van hem en nu krijgt hij ineens alle aandacht????wtf wat onozel seg,had hem da beter gegeven toen hij leefdenhad hij er zelf geniet van!!!


    Maak mijn story's bitte/Let's do a peaceXxX

    ineens. Hij was de king of pop. ALs mijn idool nu dood zou gaan zou ik daar ook helemaal overstuur van zijn! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet eens.


    Your Butt is Mine!

    Ik heb hem altijd al een toffe kerel gevonden. :Y)Niet meer dan anders sinds hij jammer genoeg dood is.


    everything you imagined, and more...

    ILoveHajar schreef:
    Eh, nee? De wereld stond op z'n kop vanwege het overlijden van dé popgeneratie. Mensen die niet veel aandacht aan hem besteedden qua muziek, het fanzijn, etc., die gaan nu ook denken: 'Hoe was Michael', en 'wat voor muziek maakte hij', en dat soort dingen.
    Hetgene wat pas onzin is, is dat mensen die hem eerst haatten, een vreselijke pedofiel vonden, waar door Michael het bloed onder hun nagels vandaan haalde en ze hem ook nog eens de dood inwensten, hem nu ineens heel veel aandacht geven, en doen alsof ze hem altijd al geweldig gevonden hebben. - Dát is onzin.
    Maar ik vind ook weer dat mensen die hem niks vonden, nu al z'n platen grijsgedraaid hebben. Met andere worden: Inderdaad, hij krijgt opeens erg veel respect en waardering sinds hij overleden is, en sinds bekend is dat hij geen pedofiel was, en die gast had gelogen, dat iedereen nu opeens zegt dat ze wisten dat hij het niet gedaan had, maar toen het nog niet bekend was nog zeiden dat hij 't wel gedaan had.. Maarja.


    Dát zijn de woorden waar ik helemaal in mee ga.


    <i>Crushin'</i> on the live we where suposed to have.

    Eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eens.
    Maar nu denk ik ook echt ; Oke, de man is dood. Als andere posterren doodgaan is er ook geen eeuwenlange drukte. Ik ben het nu al zat. Gaf hem dan zoveel aandacht toen ie nog leefde.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    eens. eerst wordt hij alleen negatief in het nieuws gebracht, en bijna iedereen zag hem als een kinderverkrachter. en nu is hij ineens de beste artiest ooit, en lijken ze dat andere vergeten te zijn.


    In time we hate that which we often fear.

    ik ben het hier mee eens.
    micheal jackson was een appart type, maar hij maakte goede muziek. toen hij nog leefde wensden veel mensen hem de dood toe. en nu hij dood is, is hij ineens helemaal geweldig. ik vind dit dus ook heel erg schijnheilig!!

    Eens, nu beginnen mensen in eens om hem te geven. Wedden dat de meeste mensen hem maar een enge freak vonden. Nu vinden ze het ineens erg, alleen omdat hy zo beroemd was....


    T O K I O H O T E L < 3