• De stelling van vandaag luidt:
    Dat er nu drukte is om Michael Jackson is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens.
    ik vond hem best oke, zolang ik hem niet zag. Als ik hem op tv zag dook ik weg. Doe ik nu nog steeds behalve toen hij jong was. maar ik kan niet zo goed tegen de buurman van mijn vriendje die eerst de hele tijd hardcore draaid. en nu opeens michael jackson.:S


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, vind ik niet. Dé King of Pop is overleden. Logisch dat er dan heisa rond is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Bij de meeste kunstenaars is dat zo zelfz nu nog(niet alleen in de middeleeuwen)
    Maar ik ben het met je eens, ik zelf vind Van Gogh,Rembrandt en zeker Da Vinci groter dan MJ.Zeker Da Vinci, zonder hem zouden we nooit vliegen en ik weet niet wat hij allemaal heeft gedaan.(MIJN MENING wil niemand beledigen ofzo)

    Daar ben ik mee bekend. Mijn mama is een
    kunstenaar.

    En ja, dat is wel waar wat je zegt, maar het enige wat er van de huidige kunststijl echt mooi is, is Art Deco + Binnenhuisarchitectuur, maar de schilderijen vind ik meestal gewoon nergens op slaan. Vroeger waren er lang niet zoveel kunstenaars, er waren enkel de meesters, die waanzinnige meesterwerken maakten die wij tot nu toe nog steeds kennen. Nu is schilderkunst enkel een hobby en de eerste de beste houdt zich er nu mee bezig.

    Vroeger deden ze het om het beste, nu lijkt het wel of iedereen het doet om het slechtste. Mensen houden zich niet eens meer bezig met geschiedenis en de wonderen er van.

    Daar kan ik die boybands & girlbands door niet uitstaan. Al het aandacht gaat nu naar hun. En wie zijn dat? Enkel arrogante, nietszeggende, saaie mensen. Dat is wat ze zijn.

    Michael Jackson was fantastisch en zeker niet saai. Maar dat werd helaas niet door iedereen erkend.


    Where there is a sea there are pirates...

    Eens


    Happiness hit her like a train on a track

    HEARTCRASH schreef:
    eens.
    toen hij nog leefde, kreeg hij lang niet zoveel aandacht. Iedereen vond hem maar een enge man en kreeg hij lang niet zoveel respect als nu hij dood is.


    niet zo veel aandacht?
    haha sure!



    ik vind het grote onzin.
    maar ik vind het niet storend.
    alleen die irritante jamba - MJ ringtones mogen echt van de buis -.-'

    Eens, al zijn liedjes worden echt de hele tijd gedraaid op radio en tv.. hij had veel fans maar nu krijgt hij ook veel aandacht van geen fans, dat vind ik beetje dom.. ik bedoel, hij is dood, niks meer aan te doen..


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    het is geen onzin.
    maar er zou iets minder drukte kunnen zijn.
    helemaal geen drukte is onmogelijk
    en er is nou eenmaal een groot idool van veel mensen dood, op - een niet te verklaren manier.

    tja. ik snap wel dat er een ophef over is.

    maar mensen die zeggen : laat hem met rust, terwijl ze wel allerlei topics plaatsen over zijn zogenaamde kinderen en schandalen zijn gewoon ...

    XbellezzaX schreef:
    ik ben het hier mee eens.
    micheal jackson was een appart type, maar hij maakte goede muziek. toen hij nog leefde wensden veel mensen hem de dood toe. en nu hij dood is, is hij ineens helemaal geweldig. ik vind dit dus ook heel erg schijnheilig!!



    hoezo schijnheilig ?

    hij was al geweldig. ik ken nauwelijks tot geen persoon die hem verafschuwde om zijn muziek!

    dat je de persoon dan niet 'mag' oke? live with it. doe niet zo paranoide.

    ps:

    dat hij nu ineens meerdere fans heeft, lijkt me - logisch.

    hoe zat dat met andere beroemde - niet levende - zangers?

    ze moeten gewoon nog alle commerciele zooi er ingooien nu het nog 'recent' is. anders verdienen ze straks niks meer aan hem, en daar gaat het om. money.
    zijn gewoon mensen die nu pas echt stilstaan bij zijn muziek.

    wat maakt het dan uit? ze zijn er toch niet minder om?

    wat een gezeik maakt iedereen er van.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 12:26 ]

    Blondine schreef:
    Nee, vind ik niet. Dé King of Pop is overleden. Logisch dat er dan heisa rond is.


    No growth of the heart is ever a waste

    ZEKER!!

    toen die gast nog leefde hoorde je (naja ik) ook niet bepaald veel van hem. en nu die dood is hoor je verschrikkelijk veel over hem.


    Dumdidido

    Eens.

    Ik vind het onzin toen hij nog leefde werd er niet naar hem omgekeken en nou is hij ineens een rockgod ?

    Eens,
    toen hij nog leefde gaf niemand nog aandacht aan hem,
    hij sterft, en heel de wereld staat op z'n kop.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eens, als ie vorig jaar dood was gegaan had iedereen het zijn verdiende loon gevonden en nu is ie een held?


    See you in heaven.

    AloveTH schreef:
    Eens, al zijn liedjes worden echt de hele tijd gedraaid op radio en tv.. hij had veel fans maar nu krijgt hij ook veel aandacht van geen fans, dat vind ik beetje dom.. ik bedoel, hij is dood, niks meer aan te doen..


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3