• De stelling van vandaag luidt:
    Dat er nu drukte is om Michael Jackson is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Er was al eerder drukte om MJ, maar dan allemaal negatief. Nu hij dood is, is het allemaal positief. Weetje, ik kan me ergeren aan de mensen die hem voor dit dat uit hebben gescholden en pas na zijn dood gaan toegeven dat er geen reet van klopte. Tazz.
    Maar goed, ik ben het er mee oneens. Ergens in een klein hoekje mee eens, maar het meeste mee oneens. Want oké, het is dan nu allemaal wel bekend dat hij dit nu allemaal niet meer is, maar het is toch wel groot nieuws, groooooot nieuws dat zo iemand er niet meer is o.o'


    ok

    HEARTCRASH schreef:
    eens.
    toen hij nog leefde, kreeg hij lang niet zoveel aandacht. Iedereen vond hem maar een enge man en kreeg hij lang niet zoveel respect als nu hij dood is.

    Presies iemand moet eerst dood gaan om aandag te krijgen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    KirstenSnaps schreef:
    Eens.
    Ik ben ontzettend blij voor de man dat hij van al deze onzin af is. Maar ik blijf het gewoon zeggen -want ik kan me er nog steeds ontzettend kwaad om maken- Leer iemand gewoon is respecteren en waarderen als hij leeft en gaat niet de schijnheilige uit hangen. Want als je hem eerst een vuile pedo vond, en nu ineens niet meer omdat hij dood is, nou dan ben je toch echt wel freakin schijnheilig en achterlijk >.<'
    En hier ben ik het dus vet hard mee eens (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ILoveHajar schreef:
    Eh, nee? De wereld stond op z'n kop vanwege het overlijden van dé popgeneratie. Mensen die niet veel aandacht aan hem besteedden qua muziek, het fanzijn, etc., die gaan nu ook denken: 'Hoe was Michael', en 'wat voor muziek maakte hij', en dat soort dingen.
    Hetgene wat pas onzin is, is dat mensen die hem eerst haatten, een vreselijke pedofiel vonden, waar door Michael het bloed onder hun nagels vandaan haalde en ze hem ook nog eens de dood inwensten, hem nu ineens heel veel aandacht geven, en doen alsof ze hem altijd al geweldig gevonden hebben. - Dát is onzin.


    None but ourselves can free our minds.

    mee eens,
    de laatste paar jaar heeft iedereen hem als vuil behandelt en nu dat hij dood is, is het ineens een ramp


    Just a simple "I love you" (:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 13:21 ]


    Just a simple "I love you" (:

    Eens.
    En dat ook nog een maand lang overal zijn muziek word gedraaid.
    Dat is niet bepaald slim, want als je iets te vaak hoord gaat het al snel vervelen.
    Oók Michael Jackson ja.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 13:41 ]


    a figment of your imagination

    Eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    eens

    Komt deze stelling niet een beetje laat.. :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Niet mee eens, hij is de king of pop en heeft onze hele muziekgeschiedenis veranderd. Hij verdiend het dat er nu zoveel aandacht voor hem is, ookal is hij dood.


    Life is hard and then we die

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Presies iemand moet eerst dood gaan om aandag te krijgen.
    Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Van Gogh werd ook pas echt beroemd na z'n dood. Het is logisch dat men nu zoveel aandacht besteed aan Michael Jackson. Als iets er niet meer is bedenk je, je pas hoe goed hij eigenlijk was.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Van Gogh werd ook pas echt beroemd na z'n dood. Het is logisch dat men nu zoveel aandacht besteed aan Michael Jackson. Als iets er niet meer is bedenk je, je pas hoe goed hij eigenlijk was.

    Ben ik het niet mee eens(dat laatste dan).Nu krijg hij pas aandag en toen hij die toer aankondigte hoorde je niks,dat vind ik vreemd(en dat het halve nieuws er over ging vind ik ook overdreven).Dat bedoel ik,toen hij leefde hoorde je niks en nu hij dood is hoor je alleen maar over hem,terwijl al die fans toch eerder aandag aan hem besteden neem ik aan.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    HEARTCRASH schreef:
    eens.
    toen hij nog leefde, kreeg hij lang niet zoveel aandacht. Iedereen vond hem maar een enge man en kreeg hij lang niet zoveel respect als nu hij dood is.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Niet mee eens.
    Het was ineens zo plotseling dat toen ik het hoorde ik bijna flauwgevallen was. Eerlijk, het zal wel een tijdje duren voor al het rumoer stilgewaaid is.
    En ik ben het met Esmee eens. Zoveel mensen doen zich ineens als 'fan' voor, alleen omdat hij nu gestorven is.
    Dat vind ik zeer flauw. Dat is pas onzin.


    Where there is a sea there are pirates...