• Oke, eens of oneens

    Geert Wilders discrimineerd mensen, om hun geloof, of andere dingen

    reactie achterlaten graag


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    ja daar hoor je de meeste verhalen over. op tv, radio enz


    Ja, maar sektes waar je niet over hoort zijn er nog veel meer. Vaak zijn sektes ook geheim en hoor je er nooit over tot ze opgerold worden. Of zelfs dan vaak niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Ja, maar sektes waar je niet over hoort zijn er nog veel meer. Vaak zijn sektes ook geheim en hoor je er nooit over tot ze opgerold worden. Of zelfs dan vaak niet.


    ik bedoel de sektes die bekend zijn geworden zeg maar. ontmaskerd zijn


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    wow, dit is egt heftig. dit is een discussie van hier tot tokio


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    wow, dit is egt heftig. dit is een discussie van hier tot tokio

    Het is wel een discussie waarin mensen vriendelijk blijven : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Het is wel een discussie waarin mensen vriendelijk blijven : D

    En eigenlijk is het wel een discussie die ze zelf heeft geopend.


    .

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    ik bedoel de sektes die bekend zijn geworden zeg maar. ontmaskerd zijn


    Ja, maar als er ergens meer van ontdekt wordt moet je er niet altijd meteen van uitgaan dat daar dan ook de meeste soorten van zijn. ;)
    Vooral met dingen die nogal mysterieus/geheimzinnig/whatever zijn, kun je nooit weten hoeveel er daadwerkelijk van zijn. Je moet dus erg voorzichtig zijn met zulke constateringen zomaar vast te stellen zonder daadwerkelijk bewijs. ;)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Soldier schreef:
    Eens. Ik snap Wilders' punt dat buitenlanders de moeite moeten doen om de taal te leren. Maar Wilders zelf is een racist. De dingen die hij over de Islam zegt kunnen niet. En dan ook enkel op de Islam, over andere geloven heeft hij het haast nooit gemunt.

    Idd, Hitler 2 (cat) Ja maar nu gaan de joden het land niet uit maar de moslims :X

    AK47 schreef:
    (...)

    Ja, maar als er ergens meer van ontdekt wordt moet je er niet altijd meteen van uitgaan dat daar dan ook de meeste soorten van zijn. ;)
    Vooral met dingen die nogal mysterieus/geheimzinnig/whatever zijn, kun je nooit weten hoeveel er daadwerkelijk van zijn. Je moet dus erg voorzichtig zijn met zulke constateringen zomaar vast te stellen zonder daadwerkelijk bewijs. ;)

    Laat we het zo zeggen,skete lijkt oets Christelijk omdat bijna alle sektses die bekent zijn christelijk zijn.

    Trouwens dat van de Da Vinci code,is dat een sekte? Ik dag van niet,van bermini wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Marilena schreef:
    (...)
    En eigenlijk is het wel een discussie die ze zelf heeft geopend.


    jaa da was de bedoeling. wist niet dat zoveel mensen zouden reageren. dit is wel leuk eigenlijk


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Exercitus schreef:
    Laat we het zo zeggen,skete lijkt oets Christelijk omdat bijna alle sektses die bekent zijn christelijk zijn.

    Trouwens dat van de Da Vinci code,is dat een sekte? Ik dag van niet,van bermini wel.

    Kan je me dan een paar Christelijke sektes vertellen? Dan weet ik dat ook weer.


    .

    Exercitus schreef:
    (...)
    Laat we het zo zeggen,skete lijkt oets Christelijk omdat bijna alle sektses die bekent zijn christelijk zijn.

    Trouwens dat van de Da Vinci code,is dat een sekte? Ik dag van niet,van bermini wel.


    In de Davinci Code komt er wel een sóórt van sekte in voor. Al is het dan toch weer net niet. Dat is heel ingewikkeld uit te leggen. En te begrijpen, haha. Daar moet je denk ik Theosofie voor gestudeerd hebben om dat precies te begrijpen.

    Maar, de Davinci Code is een niet waargebeurd verhaal, vergeet dat niet he. Al lijkt het nog zo realistisch, en komen er daadwerkelijke geschiedenis onderwerpen in voor, het is en blijft een geromantiseerd verhaal.

    En ik ben het met je eens dat een hoop sektes zich 'laten inspireren' door het Christelijke geloof, maar toch is het zeker niet de enige. En zijn er genoeg andere sektes, waarvan wij het bestaan 9 van de 10 keer niet eens af weten die net zo groot zijn of net zoveel hebben. Of anders aardig in de buurt komen. (nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Exercitus schreef:
    (...)
    Laat we het zo zeggen,skete lijkt oets Christelijk omdat bijna alle sektses die bekent zijn christelijk zijn.

    Trouwens dat van de Da Vinci code,is dat een sekte? Ik dag van niet,van bermini wel.


    weet ik nie, ik dacht van wel, ik was begonnen in het boek maar was afgehaakt omdat hij te moeilijk was, ik was 12. ik moet de film nog kijken maar volgens mij wel. maar in bernini kan ook wel, heb ik nie gezien. het is toch bernini?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Marilena schreef:
    (...)
    Kan je me dan een paar Christelijke sektes vertellen? Dan weet ik dat ook weer.


    Hahaha, dat red je niet met de pagina's die we hebben hoor. Check wikipedia? Of ik doe het wel en stuur je zo een bericht in je gastenboek. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Marilena schreef:
    (...)
    Kan je me dan een paar Christelijke sektes vertellen? Dan weet ik dat ook weer.

    Kindere van god/de familie
    De Masons sekt(ik weet niet hoe ze zichzelf noemde maar hun leider heette Masoon)
    Illuminati (denk ik)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AK47 schreef:
    Hahaha, dat red je niet met de pagina's die we hebben hoor. Check wikipedia? Of ik doe het wel en stuur je zo een bericht in je gastenboek. (krul)

    Als je zou willen zou ik het fijn vinden als je het doet.


    .