• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik niet zo zeker ben
    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik super bang ben om naar een volgende school te gaan omdat ik me beste vriendinnen kwijt raak en hoe bitchie ze soms ook kunnen zijn ik ze toch vreselijk ga missen.
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik smoorverliefd was maar `hem´ tegelijk ook probeer te vergeten.
    weetje dit lucht best wel op

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 19:51 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    als je me echt zou kennen, weet je dat ik iedere nacht nachtmerries heb; over hetzelfde
    dan zou je weten dat de enige die ik 200% vertrouw Sascha, mijn allerbeste vriend is. ik vertrouw hem meer dan mijn beste vriendinnen, die mijn alles zijn.
    dan zou je weten dat ik eens verliefd ben geworden op een van me bff's.
    dan zou je weten dat ik lieg.
    dan zou je weten waarom ik acteer en muziek maak
    dan zou ik je een brief hebben geschreven waarin ik enkele dingen voor je heb opgeklaard (en dat is bij maar één iemand ooit gebeurt, zelfs Sascha weet enkele vn die dinge nie))
    dan zou je weten dat ik momenteel ieder moment van de dag me het gevoel loop da me vriendje me bij zn volgens smsje me ga dumpen.
    hetzelfde geld voor mijn vriendinne, behalve Pixie


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    LagieMcLarge schreef:
    weetje dit lucht best wel op


    idd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Leuk dat jullie zoveel posten! <3 En het is ook de bedoeling dat het een beetje oplucht haha! <3

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 20:39 ]

    If you really new me... ?

    If you really knew me... ?

    If you really knew me, weet je waarom ik me nu klote voel.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    If you really knew me, zou je weten dat ik me echt nog wel rot vol over de scheiding van mijn ouders. Ze zijn in de zomervakantie vorig jaar uit elkaar gegaan. Ik probeer mezelf af te leiden, maar soms lukt dat niet en voel ik me rot.


    They were never in fact homeless

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik niet altijd even sterk ben als dat ik er uit zie


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Je zou weten op wat voor een manier mijn vader mij kapot heeft gemaakt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    If you really knew me, zou je weten dat ik nog nooit echt mezelf heb kunnen zijn.


    Never say Never

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vanaf mij 8ste tot rond mijn 13e zwaar depressief ben geweest, ik elke dag hoopte dat ik niet meer wakker zou worden, iedere morgen diepberoefd was dat ik er nog was. Ik gepest werd op de basisschool, ze zeiden dat ik niks goed kon, lelijk was, dom, idioot, ze me hate, dat ze me zouden vermoorden, in elkaar zouden slaan. En dat ook hebben gedaan. Ik niemand durfde te vertrouwen. Ik bang ben voor mijn ouders, dat ik hun pijn doe, voor het feit dat ik besta, dat ik hun pijn doe omdat ik zelf pijn heb. Ik 3 vriendinnen hebben die in de problemen zitten, en het voelt alsof het allemaal mijn schuld is, dat ik hun nu niet durf te vertellen hoe ik me egt voel, bang dat ze me stom gaan vinden, me laten vallen net zoals alle andere 'vrienden' hebben gedaan. Ik geen een keer in de spiegel kan kijken zonder dat ik mezelf haat. Ik wel raar die en gestoord, alsof ik heel de wereld aan zou kunnen, maar dat ik vinden 24/7 huil. Dat ik doe alsof het me niks kan schelen maar 's avonds me afvraag waar ik nou weer mee bezig ben. Dat ik vroeger iedere dag met een mes aan mn keel stond, klaar om een einde eraan te maken, maar het niet heb gedaan omdat ik weet dat God van me houdt, als enige op deze wereld. Dat ik bang ben dat niemand me leuk vind, dat ik niet zo maar met iemand durf te praten, bang wat ze van me vinden, me ook stom zullen vinden. Dat ik een jongen amper durf aan te kijken, bang dat hij me lelijk & dik vind. Dat ik elke dag weer denk dat iedereen uit mijn omgeving me haat. Wat mijn vriendinnen ook zeggen. Dat ik mijn vriendinnen pas sinds een tijd mijn verhaal heb verteld, maar dat ze het zo ongeveer negeren en verwachten dat ik altijd voor hun klaar zal staan, ondanks het feit dat ik er door heen zit, ik elke avond huil in bed. Ik er binnen kort helemaal door heen zit,

    ik zal instorten als het zo doorgaat...

    En dan weet je nog geen eens alles van me...

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 20:26 ]


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    If you really knew me, dan zou je weten waarom ik me nu zo verrot voel.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Damn, dit lucht op,

    sorry voor dat lange rijte trouwens 0,o


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!