• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat:
    Ik op de basisschool gepest werd.
    Ik mezelf te dik vind en dus wil afvallen.
    Ik mezelf vaak in slaap huil.
    Ik vaak zeg dat het goed gaat, terwijl dat niet is.
    Ik het heel moeilijk vind om trots te zijn op mezelf. En als men me da een compliment maakt bedank ik ze, maar in mijn hoofd speelt 'Maar dit ging nog fout en dat kan beter..'
    Ik bang ben mijn beste vriendinnen kwijt te raken.
    Ik soms doe alsof het me allemaal niets kan schelen, terwijl het me compleet de grond in boort.
    Ik bang ben om betrokken te zijn in een auto-ongeluk.
    Ik altijd klaar sta voor vriendinnen en dan mijn eigen problemen 'vergeet'
    Ik mijn opa's en oma nog iedere dag mis.
    Ik denk dat ik mensen verveel of dat ik zeur, als ik meerdere keren over hetzelfde probleem praat.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat:
    Ik best onzeker ben, maar het een beetje verberg door veel te lachen.
    Ik snel verliefd word, maar nu niet echt meer omdat ik nu gewoon echt gek op 1 iemand ben.
    Ik best emotioneel ben, maar dat ziet niemand omdat ik het verberg.
    Ik geslagen word door mijn ouders somss. D:
    Ik denk altijd dat ik mensen irriteer als ik heel de tijd over 1 persoon blijf praten. -dat doe ik vaak over mijn vriendje ofzo-
    Ik soms gewoon geen zin meer heb in het leven, maar dan steunen mijn vrienden me en gaat het toch iets beter.


    Smiling but close to tears.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het allerliefste naar een theater/musical--opleiding zou gaan, maar dat ik dat van pappa niet mag, dus dat ik nu theather- televisie en filmwetenschappen ga studeren in Amsterdam over twee jaar, en dan producent word.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je zien dat ik ontzettend onzeker ben. Dat ik bang ben om te falen, bang ben om buiten de groep te vallen, bang ben om er raar uit te zien en bang ben dat ik arrogant overkom. En dat ik hierdoor alles 3x aan mezelf check en nooit tevreden ben. Dat ik me daardoor ontzettend eenzaam voel.


    To live would be an awfully big adventure

    Phantasm schreef:
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat:
    Ik op de basisschool(Voortgezet Onderwijs) gepest/geplaagd werd.
    Ik mezelf te dik vind en dus wil afvallen.
    Ik mezelf vaak in slaap huil.
    Ik vaak zeg dat het goed gaat, terwijl dat niet is.
    Ik het heel moeilijk vind om trots te zijn op mezelf. En als men me da een compliment maakt bedank ik ze, maar in mijn hoofd speelt 'Maar dit ging nog fout en dat kan beter..'
    Ik bang ben mijn beste vriendinnen kwijt te raken.
    Ik soms doe alsof het me allemaal niets kan schelen, terwijl het me compleet de grond in boort.
    Ik bang ben om betrokken te zijn in een auto-ongeluk.
    Ik altijd klaar sta voor vriendinnen en dan mijn eigen problemen 'vergeet'
    Ik mijn opa's en oma nog iedere dag mis. (Eén opa & een oma)
    Ik denk dat ik mensen verveel of dat ik zeur, als ik meerdere keren over hetzelfde probleem praat.

    Ah, ik herken hier zoveel in (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 10:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    If you really knew me dan zou je weten dat ik weleens een dip heb en je me dan echt met rust moet laten. En dat ik het moeilijk vind voor mezelf op te komen


    Ivar Oosterloo.

    Phantasm schreef:
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat:
    Ik op de basisschool (en middelbare) gepest werd.
    Ik mezelf te dik vind en dus wil afvallen.

    Ik mezelf vaak in slaap huil.
    Ik vaak zeg dat het goed gaat, terwijl dat niet is.
    Ik het heel moeilijk vind om trots te zijn op mezelf. En als men me da een compliment maakt bedank ik ze, maar in mijn hoofd speelt 'Maar dit ging nog fout en dat kan beter..'
    Ik bang ben mijn beste vriendinnen kwijt te raken.
    Ik soms doe alsof het me allemaal niets kan schelen, terwijl het me compleet de grond in boort.

    Ik bang ben om betrokken te zijn in een auto-ongeluk.
    Ik altijd klaar sta voor vriendinnen en dan mijn eigen problemen 'vergeet'
    Ik mijn opa's en oma nog iedere dag mis.
    Ik denk dat ik mensen verveel of dat ik zeur, als ik meerdere keren over hetzelfde probleem praat.


    Hier komen zoveel dingen mij bekent voor..


    Ivar Oosterloo.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik een heel andere persoon ben dan wat ik laat zien. Ik ben helemaal niet dat onzekere, lelijke meisje.


    Let the Night embrace you

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat;
    Ik meer voel dan dat happy-go-lucky zoals ik me voordoe.
    Ik hou van mijn vrienden/vriendinnen, maar ik twijfel aan mezelf of ik wel goed genoeg ben.
    Het me echt niet kan schelen, ook al denken jullie dat dat een schijnvertoning is.
    Ik het hier haat, deze plek waar ik woon vind ik afschuwelijk.
    Ik mezelf als gezegend beschouw.
    Ik geloof dat ik de wereld kan veranderen, misschien met hulp.
    Ik wil voldoen aan iedereens eisen, ik wil die chick zijn waarbij mensen omdraaien en hopen dat ik ooit eens hun chick kan zijn.
    Ik mijn familie niet kan uitstaan - hoe egoïstisch dat ook klinkt. Ik mag hen niet en zij mij niet, dat weet ik.
    Ik perfect wil zijn.
    Ik mezelf het liefst opsluit in mijn kamer en alleen wil zijn.
    Ik altijd als tweede word gezien, ik wil ook ergens de beste in zijn.
    Ik een verschil wil maken.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Even de beginpost lezen, over de inhoud van je post, en het aantal dingen. (:

    als je me zou kennen, zou je weten dat...
    -ik geen moeite heb met mijn bisexualiteit zelf, maar door het meisje waardoor ik het ontdekte
    -zeer vaak over de dood nadenk, en afvraag wie er om me zou wenen
    -ik al meerdere keren met een koord rond mijn nek heb gezeten, maar de moed niet had om het te strak aan te spannen om te stikken
    -ik mezelf wou snijden, maar er te onhandig voor ben, dat stomme scheermesje gleed telkens uit -_-'
    -ik in enorm gevecht met mezelf ben, omdat toen er vorige week een klasgenoot van me stierf, een meisje me vertelt heeft dat ze eigenlijk zelfmoord wil plegen, en het gepland had voor januari, maar dat ze het nu niet gaat doen omdat het zielig zou zijn. ze doet dit omdat ze geen toekomst ziet, en nu probeer ik haar telkens te overtuigen later met me mee te gaan naar het buitenland, eigenlijk gewoon omdat ik haar niet dood wil en haar wil controleren dat ze het niet doet, hoe egoistisch dat ook is.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 15:27 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    -ik denk dat ik borderline heb
    -als ik kon, zou ik mijn eigen leven opgeven voor mijn beste vriendinnen
    -ik in geesten geloof
    -ik kracht van mijn oma heb ge-erft
    -ik mezelf aan het verliezen ben


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben van het donker.


    live long and prosper

    -ik leef in een fantasiewereld
    -mezelf wil neerschieten of vergiftigen
    -doodsbang ben van schuifdeuren
    -dooodsdoodsbang ben om verlaten te worden door mijn vrienden
    -ik een soort monofobie heb
    -en claustrofobie


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    -als ik in een lift zit, het bijna in mijn broekn doe (schuifdeurenangst + claustrofobie)
    -niemand alles van me weet, omdat ik dat te gevaarlijk voor mezelf vind
    -mijn vriendinnen dit weten, dat ik waarschijnlijk weken aan een stuk ga huilen omdat ik hun nooit in vertrouwen hierover heb duven nemen en die shit, en omdat ze zich zorgen in mij gaan maken, terwijl ik dat niet waard ben
    -ik enorm gepest ben geweest, dat ze me uitscholden voolelijkaard, dikerdje, trut, die stomme, die da vals zingt en mezelf daarom gwn niet kàn leuk of mooi vinden. ik begrijp niet waarom ze dat anders tegen me gezegd zouden hebben, als het niet zo was
    -ik het haat om te sporten, omdat ik dan strakkere kleren draag en in een kleedkamer vol perfecte meisjes zit
    -meestal lijk ik positief, maar vanzodra ik begin te denken ik eigenlijk een grote pessimist ben
    -ik zo vaak mijn gelukkige rol speel dat ik er mezelf in verlies
    -nog meer shit


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.