• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Als ik het huis in kom roept mijn moeder me. "Kun je dit even naar Zoë brengen?" Ze overhandigt me een jurk. "Ik heb hem even voor haar gemaakt." Ik knik en loop naar buiten. Ik ben al een tijdje verliefd op Zoë, maar dat weet niemand. Maar goed ook, want ze zou toch nooit iets in me zien. Ik loop haar hut binnen en zie een nieuw persoon staan dat ik niet ken. Geen Norfolker, want ze draagt geen amulet. Een Avaloniër? Of een vampier? Ik geef de jurk aan Zoë. God, wat moet ik nu zeggen. Ik voel dat ik rood wordt en zeg snel: "Eh.. Ik moest dit even geven van mijn moeder. Ze had het voor je gemaakt zei ze." Ze pakt de jurk aan, maar ik vergeet los te laten. Snel trek ik mijn hand terug. "Eh.. Dag." Ik draai me snel om en loop weg. God, waarom ben ik toch ook zo'n kneus?

    Eden-Avaloniër
    Lang blijf ik bij het meer, maar na een tijdje heb ik er genoeg van. Ik droog me snel af en loop naar het dorp. Er zijn al meer mensen bezig zich klaar te maken voor morgen.

    Emilia - vampire
    Chagrijnig keek ik naar Zoë. Ze moest niet zo arrogant doen, daar walgde ik van. Ik leek dan jonger dan haar, maar vanbinnen was ik veel en veel ouder. En wat dacht ze nou, dat ik geen pit in me had ( ja jongens Emilia leest gedachtes, of kan dat niet ??)Ik zal haar eens bewijzen dat ik pit heb. Met een glimlach op mijn mond liep ik naar buiten naar de jongen die volgens mij Zack heette. Met een glimlach tikte ik op zijn schouder. 'Hee , ik ben Emilia en ik ben laten we zeggen nieuw hier,ik vroeg me af of ik met jullie spel mee mocht doen?' vroeg ik met een verleidelijke stem. Zoë wilde een pittige Emilia zien, nou hier komt ze hoor !!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:18 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Van mij mag je :Y)

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen hij weg was had ik even rond gekeken, ookal had hij me verboden aan zijn spullen te zitten. Ik volgde geen regels op van mensen die mijn respect nog niet hadden gewonnen, dus ging ik rustig mijn gang en bewonderde zijn wapens. Al gauw vond ik niks interessants meer en begon het me te vervelen. Ik liep naar het raam en tuurde naar buiten. Het werd al schemerig en die rotzon ging gelukkig al onder, vanavond dus doen, durven of waarheid. Hmm, met wat voor opdrachten zouden ze komen? Zeker typische jongensdingen, dat werd nog eens wat. Ik ging ver, Ik zuchtte en haalde elastiekje van mijn pols, ik bond mijn haren in een slordige staart. Ik liep weer weg bij het raam en liep naar zijn slaapkamer, waarschijnlijk vond hij het niet prettig maar dat was dan maar even pech voor hem. Ik liet me op zijn bed neervallen, het was wonderbaarlijk zacht. Voorzichtig rolde ik op mijn rug en tuurde naar het plafond, ik sloot mijn ogen en droomde lichtjes weg.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Nog voordat ik wat kon zeggen was Emilia naar buiten verdwenen, wat was die van plan? Haha, anyway, ik vond het wel grappig. Zoë wilde zo graag een sexy mannenvampier en nu had ze dus een meisje. Ik grinnikte zachtjes en liep naar 't raam om te kijken wat ze ging doen, ik zag hoe ze Zack op zijn schouder tikte en vroeg of ze mee mocht doen. Ik draaide me om naar Zoé.
    ,,Volgens mij doen ze vanavond weer doen, durven of waarheid en is Emilia van plan mee te doen.'' zei ik met scheef grijnsje.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ souleater( haha zo goed :P)
    Ik tikte zack op zijn schouder hahah :P

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:26 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Whoeps :Y) Haha.
    Even aanpassen. Lol.
    En waarom quoten mensen altijd die lange lappen tekst? :'D
    Whaha, je kan ook gewoon @simone/souleater ofzo droppen hoor ;p
    Anders raakt de pagina zo uitgerekt van die quotes


    Edit; wauw, perfect. A+ :'D

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:27 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Spel? Welk spel?' Ik zie in een ooghoek de stamoudste in onze richting lopen en ik begin nonchalant te fluiten. 'Ik zou niet weten over welk spel je het hebt. Gast, weet jij iets over een spel?' Ik stoot Arthur aan, die de hint snapt en zijn schouders ophaalt. Als de stamoudste verdwijnt steken we de koppen bij elkaar. 'You're in,' grijnzen we tegelijkertijd. 'Over twee uur bij mijn boomhut,' zeg ik dan. 'Bier is van harte welkom,' voegt Arthur toe. Ik stoot hem aan. 'Weet je nog wat er de vorige keer gebeurde toen er alcohol in het spel was?' Hij haalt weer zijn schouders op. 'Ik heb nog steeds die vlek op het plafond toen jullie een wedstrijdje hoogpissen aan het houden waren. En ik heb echt geen behoefte om jullie pikkies weer te zien.' 'Zacky boy, alles komt goed. We houden het netjes vanavond. Dus niet doen alsof je seks hebt met een boom of met je buurman, of hoogpissen of verpissen, geen lapdances en vooral géén tepelklemmen. Ook geen bondage, dat vond ik niet zo prettig. Ik zie niet in dat het deze keer uit de hand zou moeten lopen.' Ik zucht en wend me weer tot Emilia. 'Ik ben Zack, aangenaam. En dit is Arthur.' Ineens bungelt er een hertendarm voor mijn ogen.
    'Jullie bestelling. Jullie gaan toch geen kattekwaad uithalen vanavond?' We pakken de hertendarm uit Rico's hand en we staan op. 'Nee hoor, we gedragen ons als engeltjes.' Ik steek mijn duim op. Ik zie aan zijn blik dat hij alles behalve overtuigd is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Ik lachte om het gebrabbel van Zack en bekeek hem daarna eventjes goed. Damn, hij zag er goed uit, en dat vond ik niet snel van een mens. Vanavond zou nog eens leuk kunnen worden, misschien kon ik met Zack mijn pittige kant naar bovenhalen(yeah) 'Dan zie ik jullie vanavond jongens, misschien is er na doen durven of de waarheid nog wel tijd voor spin the bottle' zei ik terwijl ik Zack een knipoog gaf. Tevreden draaide ik me om en liep ik weer terug naar Zoë's hut. 'Komen jullie vanavond ook?' vroeg ik aan Ruby en Zoë.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:34 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Whaha, Emilia heeft al iemand op t'oog. -grin-
    Zack is populair bij 't 'vrouwvolk' zoals in zijn beschrijving staat :'D


    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen hij weg was had ik even rond gekeken, ookal had hij me verboden aan zijn spullen te zitten. Ik volgde geen regels op van mensen die mijn respect nog niet hadden gewonnen, dus ging ik rustig mijn gang en bewonderde zijn wapens. Al gauw vond ik niks interessants meer en begon het me te vervelen. Ik liep naar het raam en tuurde naar buiten. Het werd al schemerig en die rotzon ging gelukkig al onder, vanavond dus doen, durven of waarheid. Hmm, met wat voor opdrachten zouden ze komen? Zeker typische jongensdingen, dat werd nog eens wat. Ik ging ver, Ik zuchtte en haalde elastiekje van mijn pols, ik bond mijn haren in een slordige staart. Ik liep weer weg bij het raam en liep naar zijn slaapkamer, waarschijnlijk vond hij het niet prettig maar dat was dan maar even pech voor hem. Ik liet me op zijn bed neervallen, het was wonderbaarlijk zacht. Voorzichtig rolde ik op mijn rug en tuurde naar het plafond, ik sloot mijn ogen en droomde lichtjes weg.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik draaide me terug om naar Emilia, de eerste keer dat ik met hun had meegedaan was ook gelijk de laatste keer geweest. Ach, misschien was 't deze keer anders.
    ,,Sure,'' zei ik met glimlach en keek toen naar Zoé, ,,Althans, als Zoë meegaat.'' ik grijnste vrolijk en keek haar aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'G-gast.. zag je dat? Ze..' 'Zack, je bloeddruk. Rustig jongen. Het komt wel goed. Kom maar bij Arthur. Kom maar bij..' Ik duw hem aan de kant en kijk Emilia na. 'Ik kijk liever naar haar dan naar jou. Moet je dat lijf zien. Daar gaan we een leuke opdracht voor verzinnen.' Maar Arthur zwaait streng met zijn vinger. 'De regels, weet je nog.' 'Dámn!' zeg ik nu op mijn beurt. 'Maar..' zeg ik nadrukkelijk, 'ik ben wel benieuwd naar dat tweede spel dat ze noemde. Spin the bottle, ken jij het ergens van?' Arthur haalt zijn schouders op. 'Geen idee man. Maar dat vragen we. Ik ga weer, tot vanavond dude.' 'Laters.'
    Ik wandel weer naar mijn hut. Goh, die Emilia zeg er echt niet slecht uit. Ik klim naar boven en weet mezelf nog net vast te houden aan de touwladder. Nieuwe regel: niet de touwladder op klimmen als je seksuele fantasieën hebt. Die moet ik opschrijven. Als ik boven ben is het verbazingwekkend rustig. Waar is Leah heen? Ik klim als automatisch naar boven en zie dat ze het zich gemakkelijk heeft gemaakt op mijn bed. Ik kan het niet laten. Ik gris een kussen bij haar vandaan en gooi het naar haar toe. Het is een voltreffer in haar gezicht.
    'Kijk, ze wil toch wel bij me in bed,' zeg ik met een brede grijns.


    No growth of the heart is ever a waste

    @ souleater
    Ach, ze wil gewoon aan Zoë bewijzen dat ze niet zo heel netjes en saai is als zij denkt :P

    Emilia- Vampire

    'Great, het wordt vast gezellig' zei ik lachend. Met een zoete glimlach keek ik Zoë aan. 'Ach Zoë verpest onze lol nou niet, je gaat het vast leuk hebben!!' Ik wist zeker dat Zoë verast zou zijn door datgene wat ik vanavond van plan was.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:43 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    @ iedereen
    Haha dat doen durven of de waarheid gaat geweldig worden, dat weet ik nu al, we moeten dan wel even zorgen dat iedereen er wel is !! Hahaha en dat spin the bottle ( flesje draaien) al helemaal!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Nieuwe regel: niet de touwladder op klimmen als je seksuele fantasieën hebt.

    Haha, ik ging plat :'D

    En lol, Zack wordt gebruikt door Emilia. Foei :'D
    Nee, ik ben niet melig hoor.
    VANAVOND WIE IS DE MOL o-o


    Misschien kunnen paar vampiers die Leah&Emilia kennen even
    alngs komen :Y) Wordt 't helemaal leuk.


    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik had voetstappen gehoord en had ook geroken dat Zack terug was, een van de handige dingen als je vampier was. Je kon wezens uit elkaar houden, enkel bij de geur van hun bloed. Maar ik moest toegeven dat ik niet verwacht had een kussen in mijn gezicht te krijgen.
    ,,What the-..'' ik opende mijn ogen en keek Zack aan en ging rechtop zitten, ik haalde een hand door mijn haren.
    ,,Mocht je willen.'' antwoordde ik en grijnste terug, raapte het kussen op en gooide 't terug in zijn gezicht.
    ,,Trouwens, nu je er toch bent, ik kan vast wel even douchen hmm?'' ik keek 'm aan, ,,Zónder begluurd te worden, denk je dat dat lukt?'' voegde ik eraan toe met onschuldige glimlach.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    - even wachten op Zoë xd-

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Souleater
    Haha, misschien gaat ze Zack nog leuk vinden haha als hij goed is in zoenen :P
    O en btw TheBoss, Jij schrijft echt great als ik jou reacties zie, ga ik net als Souleater plat :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jongens, Sam is gewoon de masterwriter _O_


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    _O_ respect !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille