• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Kingcrawler schreef:
    Mijn zus zei dat er een heleboel mensen waarschijnlijk ook sowieso blijvende letsels van zouden hebben zoals verlamming enzo. Op het nieuws bevestigden ze dat ook.


    Mijn nicht waarschijnlijk ook. ik belde net naar het ziekenhuis, ik hoopte dat ze sliep, maar dat is niet zo. erger.

    Tuesday schreef:
    (...)

    Mijn nicht waarschijnlijk ook. ik belde net naar het ziekenhuis, ik hoopte dat ze sliep, maar dat is niet zo. erger.

    Oh jeetje wat erg! :o
    Veel sterkte, ik hoop echt dat het goedkomt met haar!

    Tuesday schreef:
    (...)

    Mijn nicht waarschijnlijk ook. ik belde net naar het ziekenhuis, ik hoopte dat ze sliep, maar dat is niet zo. erger.

    Jou nicht heet Annelies toch?


    -

    Kingcrawler schreef:
    Misschien moet ik dan morgen ook eens mijn verhaal in een blog formuleren vanuit de Club..
    ja doen, dan weten de mensen ook hoe die jongens handelden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Genius schreef:
    (...)
    Jou nicht heet Annelies toch?


    Mellanie

    Dit is mijn verhaal, van de boiler room en de dance hall.


    Never run out of reasons to smile...

    Tuesday schreef:
    (...)

    Mellanie

    Oh okee, dan dacht ik even verkeerd. Maar veel sterkte met je nicht! Hoop dat het goedkomt met haar!


    -

    Morgen ga ik naar haar toe.

    Passerby schreef:
    Ik heb hier precies een voorbeeld genomen, maar zo kunnen de mensen mss meer begrijpen hoe wij ons voelden, want die beelden geven je niet het totale beeld van hoe het precies ging. Het was in real life gewoon 1000x erger.

    Ja, echt waar. Die beelden zeggen veel, maar als je het int echt hebt meegemaakt ...
    Er zijn zelfs mensen die zeggen dat het dom is om daar zo'n drama rond te maken want dat het "maar een beetje regen en wind was"

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja, echt waar. Die beelden zeggen veel, maar als je het int echt hebt meegemaakt ...
    Er zijn zelfs mensen die zeggen dat het dom is om daar zo'n drama rond te maken want dat het "maar een beetje regen en wind was"


    Dat "beetje regen en wind" heeft anders wel 5 mensenlevens genomen. Ik vind dat dat genoeg zegt over de ernst van de situatie. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn verhaal : Pukkelpop 2011


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Eos schreef:
    Dit is mijn verhaal, van de boiler room en de dance hall.


    Ik heb het erbij gezet.


    Olive

    My hero Hij droeg dit de dag na PKP in Duitsland op aan de slachtoffers van pkp. Ik heb zoveel respect voor hem.

    Door al die verhalen moest ik opeens huilen, jullie hebben allemaal écht veel geluk gehad. Ik hoop écht dat alles goed komt met mijn nicht..

    delightful schreef:
    Mijn verhaal : Pukkelpop 2011


    Het staat erbij (:


    Olive