• Tot nu toe bekend: 5 doden , 7 zwaargewonden waarvan 2 in levensgevaar & 140 lichtgewonden. Men is niet helemaal zeker van de zesde dode, maar er is een naam binnengekomen en steeds meer mensen beweren dat het meisje gestorven is aan haar letsels.
    Mensen liggen in coma, anderen worden in coma gehouden om hun leven te redden.
    Het festival is afgelast om respect te tonen aan de doden en gewonden. Men is niet zeker of het volgend jaar door zal gaan, maar de meerderheid denkt van wel.

    Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen van Marlo Ghys (20), Wendy Burëcke (21), Marijke De Wilde (22), Kristof Lenaerts (35).

    (Er worden nog andere namen beweerd, maar deze zijn nog niet bevestigd. Bron)

    Pukkelpop Safehouse
    Netsky stond in de boiler tijdens de storm
    Blog met alle info
    fotoblog

    Mochten er mensen zijn die hun eigen verslag willen geven, mogen ze dit in een blog gieten en de link hier plaatsen. Enkele bloggen van ooggetuigen op Q;

    Nana (Passerby)
    Annelies (Abrazo)
    Ine (Eos)
    - (delightful)
    - (SKUNKANANSIE)
    Lizzie (Grimshaw)
    Isabel (Kingcrawler)

    Dit is het algemeen topic; andere topics over Pukkelpop zullen gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 13:26 ]


    Olive

    Abrazo schreef:
    (...)
    Het beste is nog; die preek kwam allemaal van mijn zus. Wat heeft zij ermee te maken, zij gaat zelf niet eens mee


    Argh. Heb jij ook zo'n zus?
    Als mijn ouders en ik een discussie hebben komt mijn broer er ook altijd tussen, uiteraard om tégen mij te kiezen. Dan zit je daar echt van:'Fucker, zwijg nu toch gewoon. Dit gaat helemaal niet over jou'. Het mooiste is nog dat hij dan meestal (lees:altijd) zijn zein krijgt. -zucht- =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja, kijk, mijn mama was er ook bij en zij gaat nu alsof er niks gebeurt is efkes naar maanrock gaan, komaan. Ik ga niet, en nu is iedereen hier thuis boos op mij en krijg ik hier een lange preek dat ik mijn ouders respectloos behandel etc omdat ik geen zin heb om mee te gaan --'
    Mss moet je toch gaan zodat je weet dat je er je niet mag laten door afschrikken. Het is belangrijk dat je naar festivals blijft gaan, want als je het nu negeert, negeer je het mss voor altijd en durf je nooit nog naar plaatsen gaan met veel volk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Argh. Heb jij ook zo'n zus?
    Als mijn ouders en ik een discussie hebben komt mijn broer er ook altijd tussen, uiteraard om tégen mij te kiezen. Dan zit je daar echt van:'Fucker, zwijg nu toch gewoon. Dit gaat helemaal niet over jou'. Het mooiste is nog dat hij dan meestal (lees:altijd) zijn zein krijgt. -zucht- =/

    Yep, mijn zus is echt vreselijk op zo'n momenten. Altijd als ik in een discussie zit met mijn ouders, moet zij zich altijd kunnen mengen terwijl zij er niks mee te maken heeft en zit ze me van alles te verwijten etc terwijl ze meestal niet eens weet waarover het allemaal gaat --'

    Passerby schreef:
    (...)Mss moet je toch gaan zodat je weet dat je er je niet mag laten door afschrikken. Het is belangrijk dat je naar festivals blijft gaan, want als je het nu negeert, negeer je het mss voor altijd en durf je nooit nog naar plaatsen gaan met veel volk.

    Nee, ik ben sowieso van plan van volgend jaar terug naar pkp of Werchter te gaan, maar ik heb er nu gewoon géén zin in. Niet alleen omdat ik op pkp was of zo, ook gewoon omdat de line up op niks trekt en omdat ik gewoon geen zin heb om met mijn papa daar naartoe te gaan, die verpest toch altijd de sfeer.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Nee, ik ben sowieso van plan van volgend jaar terug naar pkp of Werchter te gaan, maar ik heb er nu gewoon géén zin in. Niet alleen omdat ik op pkp was of zo, ook gewoon omdat de line up op niks trekt en omdat ik gewoon geen zin heb om met mijn papa daar naartoe te gaan, die verpest toch altijd de sfeer.
    Vreemd dat je ouders je keuze dan niet willen respecteren. Zeg anders dat je eens vroeg onder de wol wilt kruipen om tot jezelf te komen ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Vreemd dat je ouders je keuze dan niet willen respecteren. Zeg anders dat je eens vroeg onder de wol wilt kruipen om tot jezelf te komen ofzo.

    Nee, ipv te respecteren gaan ze kwaad rondlopen --' en zeggen dat ik altijd alles moet verpesten.
    Ik wil gewoon eens een dagje alléén zijn, iedereen wil dat toch wel eens.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Nee, ik ben sowieso van plan van volgend jaar terug naar pkp of Werchter te gaan, maar ik heb er nu gewoon géén zin in. Niet alleen omdat ik op pkp was of zo, ook gewoon omdat de line up op niks trekt en omdat ik gewoon geen zin heb om met mijn papa daar naartoe te gaan, die verpest toch altijd de sfeer.


    Oh, in dat geval begrijp ik je beter. Ervaring met sfeerverpestende ouders enzo. :Y)
    En hoe oud ik jouw zus eigenlijk? :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Oh, in dat geval begrijp ik je beter. Ervaring met sfeerverpestende ouders enzo. :Y)
    En hoe oud ik jouw zus eigenlijk? :3

    Ja, mijn papa is vre-se-lijk op festivals, wilt hij volgend jaar nog meegaan naar pukkelpop of werchter --'
    en ze is 17, bijna 18

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ja, mijn papa is vre-se-lijk op festivals, wilt hij volgend jaar nog meegaan naar pukkelpop of werchter --'
    en ze is 17, bijna 18


    Grappig, mijn papa had dat idee gisteren ook nog. Maar aangezien het meestal niet zo'n feestbeest is, vrees ik er niet te veel voor. (krul)
    Bah. Mijn broer is nog maar 12. Ik ben er dus nog lang niet vanaf. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Grappig, mijn papa had dat idee gisteren ook nog. Maar aangezien het meestal niet zo'n feestbeest is, vrees ik er niet te veel voor. (krul)
    Bah. Mijn broer is nog maar 12. Ik ben er dus nog lang niet vanaf. =/

    Haha, mijn ander zusje is ook 12 en die is al ongelofelijk koppig en heeft een veel te grote bek
    god bless you :')

    Beetje off-topic niet? (nerd)


    -

    Abrazo schreef:
    (...)
    Haha, mijn ander zusje is ook 12 en die is al ongelofelijk koppig en heeft een veel te grote bek
    god bless you :')


    Dankjewel. (cool)

    @Jac:
    Shhhhht. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zeg viviee moet je nog het verslag van in de marquee hebben?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Zeg viviee moet je nog het verslag van in de marquee hebben?


    Euhm, marquee? Ja zeker (:?


    Olive

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Ik snap het wel. Mijn mama zei ook dat ik nu naar Parkpop kon gaan (een zeer klein festival hier in de buurt) en ik had er echt ook geen zin in.


    Oh jeetje, Parkpop, ook waar. Dat is morgen.


    Olive