• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Jij bent echt zo hopeloos hé.' Ik ging voor haar staan.
    'Kun je nou nooit eens gewoon wachten? Het moet bij jou altijd zo snel gaan en waarom? Nou dat weet je zelf zeker ook niet. Als je nou gewoon een keer gedult hebt is het veel beter.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Ik druk lieve Kat tegen me aan tot hij rare piepgeluidjes begint te maken. Ik glimlach naar hem en vertroetel hem zo erg dat hij weer begint te niezen. Ik lach en voer een klein gesprekje met hem. Ik bijt op min lip als ik een paar stemmen op de gang hoor. 'Hallo?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marylinn Savarin

    'Gwen, ik heb geen geduld, wanneer ga je dat nou eens beseffen en trouwens hij is schattig, hij is lief tegen je en als je nog langer wacht ben je misschien al oud en lelijk en rimpelig en 100?' Ik liet mijn stem extreem hoog en paniekerig klinken om haar helemaal door het lint te doen gaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Eindelijk, de les was afgelopen. Zometeen had ik de derdejaars uit Slytherin. Dat is in ieder geval een leukere klas dan Gryffindor 4. Kijk eens aan! Ze stonden al voor de deur!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Arghh soms ben je echt onuitstaanbaar.' Ik draaide me om en liep snel naar binnen. Voor ik het wist stond ik al voor het portret van de dikke dame en liep naar binnen.
    Onze slaapkamer was leeg en ik liet me op bed ploffen om daarna de gordijnen eromheen te sluiten en met een spreuk gesloten te houden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Oh shit, die was echt kwaad. Ik zuchtte en begon alle trappen op te lopen naar de astronomietoren. Ik had er nood aan om even alleen te zijn. Gwen zou wel bijdraaien tegen vanavond.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    'Hallo?' Zei ik nu iets harder. Het is altijd doodstil op de gangen van hufflepuff. Ik sta op en hou Kat beschermend in mijn hand. Ik gris mijn toverstok van mijn nachtkastje en loop vorzichtig naar de deur. Wanneer ik hem open gooi is het enige wat ik zie en kleine wegrennende schaduw. Ik loop snel mijn kamer weer in en ga verder waarmee ik bezig was.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    Verveeld begin ik een deuntje te zingen en pakte een schoolboek onder mijn kussen vandaan. Ik hoorde iets miauwen.
    'Lumos.' Puck kwam op me af gerend en ging weer op mijn hoofd zitten.
    Ik snapte echt niet wat ze daar zo leuk aan vond.
    'Puck please kan je daarmee stoppen je bent irritant.
    Ik duwde haar weg en pakte het boek voor me. Misschien moest ik echt maar meer gaan leren als ik dit jaar over wou.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Verveeld sla ik na een uur kroelen met Kat mijn benen over elkaar. Ik lik mijn lippen en sta dan op. 'Zou er niet ergens een geheime kamer zijn?' Vraag ik Kat nieuwschierig. Kat kijkt me sirieus aan en rent dan de kamer uit. 'Huh?' Ik sta op en sprint achter hem aan. 'Hé! Kat, wacht!'

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:53 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marylinn Savarin

    Een koude windvlaag deed me opschrikken uit mijn gedachten. Het was best koud geworden bovenaan de toren. Zuchtend bleef ik zitten, zin om naar beneden te gaan had ik niet. Als iemand me nodig had, moesten ze maar naar boven komen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Verveeld sloeg ik het boek weer dicht. Ik kan me niet bedenken dat ik hier echt vrijwillig aan begon was en dan nog wel in een boek van geschiedenis van toverkunsten.
    Ik dacht na wat ik nu kon gaan doen en toen dacht ik aan het enige leuke verhaal die wel in het boek stond.
    Een verhaal over de tweede tovernaarsoorlog. Ik bladerde ernaartoe en begon te lezen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ik ga even wisselen naar mijn iPod, brb]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Wanneer Kat een hoek omslaat vlieg ik uit de bocht en knal ik met mijn hoofd tegen de stenen muur. Met sterretjes voor mijn ogen val ik vervolgens op de grond. Mijn voorhoofd bonst verschrikkelijk en een pijnlijke steek steekt in mijn zij als ik probeer op te staan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    'Komt u binnen!' Ik glimlachte naar mijn klas. Alleen die Potter. Die gaat met Gryffindors om. Dat moeten we niet hebben. 'Tien punten omdat jullie zo netjes binnen zijn gekomen.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Truste!]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.