• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik voelde dat ik kippenvel kreeg. "Waarom doe je dit?" Vroeg ik zachtjes terwijl ik even zuchte. "Je maakt me gek." Voegde ik daar aan toe.

    Marylinn Savarin

    'Je daagde me uit.' Ik zorgde ervoor dat mijn lange haren zijn borstkas kietelden terwijl ik hem zacht kusjes in zijn nek duwde. Lachend liet ik me naast hem op het bed vallen terwijl ik hem een zachte por in zijn zij gaf. 'Leuk spelletje he?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik open mijn ogen en kijk haar aan. "Je bent vrselijk weet je dat." Ik kus haar lippen en zucht dan even. Ik had het er warm van gekregen.

    Marylinn Savarin

    Soezerig sluit ik mijn ogen. 'Je valt in herhaling lieverd, tijd voor iets nieuws.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Jij ook met dat gedoe in mijn nek." Mompel ik verwijtend. "Wanneer kom ik achter jou zwakke plek dan is dit spelletje eerlijk." Zei ik lachend.

    Marylinn Savarin

    'Hmm, die moet je maar eens een keertje gaan zoeken dan.' Ik lachte zachtjes met hem mee. Pas dan drong het tot mij door dat mam vast al gebeld had. Ik hoorde hier helemaal niet te zijn maar toch, toch bleef ik liggen waar ik lag.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Misschien doe ik dat dan ook wel een keer." Mompelde ik zachtjes. "Ik vind het leuk dat je mee gaat zaterdag." Gaf ik toe en keek haar aan. Ik duwde haar zachtjes op het bed en kuste haar lippen.


    [ Ik ga een film kijken tot morgen! ]

    Marylinn Savarin

    'Hmm, ik ook, maar misschien moeten we ons dan een beetje inhouden. Kwestie van je zusje niet nog meer te overtuigen van onze trouwplannen.' Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en sloot mijn ogen.

    [veel plezier (: tot morgen.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik grijnsde. "Ze is toch niet hier." Zei ik en keek zoekend de kamer rond. Ik kuste haar wang kaaklijn nek en sleutelarm en toen haar lippen.

    Marylinn Savarin

    Ik grinnikte zachtjes. 'Je gaat het echt niet vinden hoor.' Het voelde zo goed om hier zo te liggen, naast Liam.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Maak het dan wat gemakkelijker voor me en zég het gewoon" Ik streelde over haar boven arm terwijl ze tegen me aan lag. "Dat zou dit spelletje eerlijker maken."

    Marylinn Savarin

    'Pech voor jou want ik speel niet eerlijk.' fluisterde ik zachtjes in zijn oor. 'Trouwens, zo is het ook veel leuker.' vervolgde ik op een luchtige toon.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Voor jou wel maar voor mij niet." Grijnsde ik. "Zeg nou." Fluisterde ik in haar oor terwijl ik haar zachtjes naar me toe trok.

    Marylinn Savarin

    'Dat gaat niet hel-pen.' Fluister ik op een zangerig toontje. Ik sloot mijn ogen even en deed alsof ik ergens over nadacht. 'Zal ik je anders een paar hints geven?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik lachte. "Graag dat zou al ietsje helpen." Ik keek haar aandachtig aan klaar om elke hint goed te onthouden.