• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Hebben wij serieus alweer een half topic volgespamt?]

    Marylinn Savarin

    'Goede vraag, nu ik erover nadenk, geen idee.' Ik blies koude ademwolkjes tegen zijn zijn kaaklijn en hoopte dat hij daar ook zou heftig van zou gaan reageren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik slikte en ademde trillerig in en uit. Ze maakte me gek. "Waarom doe je dat nou?" Vroeg ik deels serieus. Ik kuste haar nek op te zien of dat bij haar ook zo'n effect had.

    [uhm ja ik denk van wel? :$]

    Marylinn Savarin

    Ik trok beide mijn wenkbrauwen op in een speels gebaar. 'Omdat ik het leuk vind.' Hij probeerde uit of hij op mij ook zo'n effect zo hebben maar dat had het niet. Gelukkig maar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Daar is een naam voor lieve schat." Zei ik speels. "Het heet leedvermaak." Ik trok haar naar me toe. "Kom hier." Fluisterde ik en kuste haar lippen.

    [Ik heb echt zo'n friends with benefieds gevoel xD]

    [Nu je het zegt ö]

    Marylinn Savarin

    'Misschien hou ik wel van een beetje leedvermaak.' Ik zei het terwijl ik me zachtjes achteruit trok om hem wat te pesten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Het is dat je zo leuk bent." Prevel ik en leun dan zelf ook weer naar achter. Nu mag zij eens wat meer moeite doen denk ik met een scheve lach.

    [Haha het lijkt er echt op xD]

    Marylinn Savarin

    'het is dat jij zo knap bent.' ik grinnikte even zacht en zette hem vast onder mijn lichaam, zijn polsen drukte ik met mijn handen in de matras. 'En nu Liam Pryst, ben je van mij.' Ik begon zo traag en zo zacht kusjes te geven in zijn nek en op zijn kaaklijn terwijl ik grijnzend toekeek hoe hij het langzaamaan helemaal kreeg.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik ademde onregelmatig en slikte af en toe. Ze wist wat ze met me deed. Hier kon ik dus heel slecht tegen. "Ben ik van jou?" Vraag ik hees. Mijn stem klinkt hoger en ik schraap mijn keel eventjes.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:12 ]

    Marylinn Savarin

    'Wat denk je zelf?' Ik besluit hem even wat rust te gunnen en ga grijnzend achteruit zitten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Je bent gevaarlijker dan ik dacht." Mijn stem klinkt een beetje hijgend en ik kijk naar haar op. Gelukkig had ze nu niet alleen haar ondergoed aan maar ook kleren anders was het nog erger geweest.

    Marylinn Savarin

    'Ik kan nog veel gevaarlijker zijn als ik wil.' Ik reikte hem een flesje water aan zodat hij zijn stem weer wat normaal zou kunnen laten klinken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Onmogelijk." Zei ik nadat ik een slokje water had genomen. Dankbaar zetten ik het terug en ging weer liggen. "Gevaarlijker dan dit kan gewoon niet."

    Marylinn Savarin

    Zelfvoldaan keek ik hem aan. 'Sluit je ogen.' Ik keek even of hij ze echt gesloten hield en begon dan te praten met een lage, hese stem. 'Beeld je in dat ik hetzelfde doe van net, alleen zonder kleren aan.' Ik hield zijn gezicht scherp in de gaten en wachtte op zijn reactie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Je bent vreselijk weet je dat." Fluister ik met ingehouden adem. Ik heb moeite om mijn ogen niet open te doen. Ik weet dat het niet zo is maar alsnog maakt het me gek.

    Marylinn Savarin

    Ik grinnikte zonder antwoord te geven. Zacht ging ik met mijn vingers over zijn armen, schouders en over zijn buik. Overal waar die hem aanraakten verscheen er kippenvel. Heel even volgde ik het lijntje op zijn buik voor ik terug naar boven ging en besteedde expres veel aandacht aan zijn nek- en kaaklijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.