• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

    Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

    Tijdelijke dodenlijst.

    jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

    Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Noah Morrigan

    Verbaasd trok ik een wenkbrauw op. 'De kapitein?' Dit was toch geen ship, noch zaten we in het leger, wat deed een man als een kapitein dan hier?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    -Cedric-
    'ja, die man die les gaf in wapens geloof ik. Als je hem ziet herken je hem wel,' zeg ik als Noah verbaasd reageerd. 'simpel gekleed, hoog aanzien, lijkt emotieloos. Ik geloof dat hij wil dat iedereen hem met kapitein aan spreekt, ik ken z'n naam niet.' tijdens dat ik dat zei heb ik niet weg gekeken van de lucht. Er moest toch iemand zijn die kon helpen en tijd had. Anders ging het nog lang duren.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert


    'Ik stel voor dat wie die kop gewoon ergens begraven...' zei ik terwijl ik de Identifier bovenhaalde en het boven het hoofd hield. Het machientje herkende de man als 'Fred Vincent' getrouwd met 'Tamara Vincent', ook werkzaam op 't eiland. 'Ik heb zijn naam nu, dus die gaat op de dodenlijst... Zij heet trouwens Tamara Vincent. Dat hoofd behoorde toe aan haar man,' zei ik effen, alsof ik de boodschappen opnoemde. Er was me geleerd om zo'n dingen niet te nauw aan het hart te laten komen. Dat verneukte je mentaal gezien helemaal. Snel liet ik de Identifier in één van de talloze zakken op mijn broek glijden en greep het hoofd dan vast bij het haar, wat eigenlijk nog het enige herkenbare vormde. Tot mijn grote walging merkte ik op dat zuster Vincent er nog in geslaagd was om één oogbal los te peuteren, die er nu nogal zielig bij bungelde. 'Ik zweer het u, dokter, die zuster is zo maf als een achterdeur...' bracht ik uit terwijl ik haar het hoofd laat zien. 'Misschien kunnen we het beter verbranden... We willen het risico niet lopen dat één of ander dier die kop opnieuw opgraaft...' vervolgde ik dan, terug denkend aan het stinkdier.
    Met een zakelijke zucht, de pijn van mijn neus en de schrammen op mijn wang negerend, begaf ik me vlotjes naar een stuk van het gebouw dat nog steeds in lichterlaaie stond. De brand was geïsoleerd, dus op zich zou hij zich niet voortkunnen planten, maar het zou waarschijnlijk nog een tijdje duren vooraleer die onder controle was. 'Here goes nothing...' fluisterde ik dan meer tegen mezelf dan tegen Heather, waarna ik Fred Vincent's hoofd met een grote boog de vlammenzee in katapulteerde. Een tijdje bleef ik uit respect voor het vuur staan, maar de hitte was verzengend, waardoor we gauw terug de planten in vluchtten. 'Nu te hopen dat die mafketel niet wakker is geworden,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gawain
    Ik zie dat Cherie nog steeds langs me staat. 'Kom zitten, het duurt nog wel even geloof ik,' zeg ik vrolijk. vaak zal het niet voorkomen dat je vrolijk bij de EHBO zit. Ik had Cherie weer terug, eindelijk iets cools voor de EHBO en Dana was best gezellig. Ik geloof dat we nu nog maar met 5 jongeren over zijn. En iets van 3 mensen van de staf. Gelukkig was dit in het begin gebeurd, nu kon ik nog niet zoveel mensen. Volgens mij waren de mensen die elkaar echt kende nog samen. Dat was dan nog wel een geluk aan dit alles. Wat zouden we nu eigenlijk moeten gaan doen? Zouden we blijven trainen? Ik zou het niet weten. Als alles rustiger is zullen we vast wel meer info krijgen. Het is per slot van rekening wel handig als we weten wat er aan de hand is.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik knikte, en maakte mijn hand los van die van Gawain. Vervolgens liep ik weg, pakte ik een stoel, en zette ik die naast hem neer. Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne, en ik keek naar onze handen. Vreemd, want eigenlijk kende ik hem nog niet eens zo lang. Maar toch voelde het op de één of andere manier goed.
    Ik keek nog eens rond, naar de verplegers die het blijkbaar belangrijker vonden een allang dood persoon te reanimeren dan iemand te helpen die hier zowat doodbloedde. 'Sorry dat je hier zit,' zei ik toen maar tegen hem.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Cherie staat even op en komt met een stoel terug. Ze gaat zitten en verstrengeld haar vingers in die van mij. 'Sorry dat je hier zit,' zegt ze. Liefdevol kijk ik haar aan. 'Het geeft niet. Je kon niet weten dat ik zo onstabiel stond en jij bent nu tenminste bij me,' zeg ik zacht terug. Van de hand die Cherie vast had ging mijn duim over haar vingers. Ik was blij dat ze bij me was, ook al zat ik nu hier. 'Ik begin er langzaam aan te wennen geloof ik.' Dat laatste zeg ik lachend. Ik kwam hier echt veel te vaak.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Vertel mij wat, daar moeten we echt iets aan veranderen,' antwoordde ik hem, met en grijns op mijn gezicht. 'En ik dacht dat de slechtste gewoonte die je kon hebben teveel eten was of zo.' Ik glimlachte naar hem. 'Maar ik denk dat bijna dagelijks bij de EHBO zitten nog wat erger is.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oké. Ik vind het zo stom om bij Cherie en Gawain te zitten want ze zijn zo schattig samen. Daarbij weet ik ook niks te typen. Dus ik dacht, ik stuur Dana weg, maar dan zit ik daar ook weer vast.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Oké. Ik vind het zo stom om bij Cherie en Gawain te zitten want ze zijn zo schattig samen. Daarbij weet ik ook niks te typen. Dus ik dacht, ik stuur Dana weg, maar dan zit ik daar ook weer vast.

    Cherie vroeg daarnet nog iets aan Dana, dan kun je daar toch op ingaan? :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Ja ik weet het,' zeg ik. 'Al is dit nog wel het leukste waarvoor ik hier ben geweest, de rest was niet zo fijn.' Ik lach een keer. Dat Cherie er was maakte alles goed, niet dat ik anders niet vrolijk was. 'Je maakt de bezoeken in ieder geval een stukje leuker. Alleen is het helemaal oer saai.' Ik blijf glimlachen als ik naar Cherie kijk.

    Souza schreef:
    (...)
    Cherie vroeg daarnet nog iets aan Dana, dan kun je daar toch op ingaan? :'D


    Ja, maar dat is weer een tijd terug en daar heb ik dus ook niet echt een antwoord op. Want, nee, is zo kort af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Ja, maar dat is weer een tijd terug en daar heb ik dus ook niet echt een antwoord op. Want, nee, is zo kort af.

    ik vind het niet zo erg als je Gawain en Cherie stoort. Dan hebben wij ook wat meer te doen. Je zou zelfs kunnen vragen wat er de eerste keer (of iets in die geest) met Gawain was toen hij hier was. aangezien hij het over meerdere keren had. verzin maar wat en wees creatief:)

    Sioux schreef:
    (...)
    ik vind het niet zo erg als je Gawain en Cherie stoort. Dan hebben wij ook wat meer te doen. Je zou zelfs kunnen vragen wat er de eerste keer (of iets in die geest) met Gawain was toen hij hier was. aangezien hij het over meerdere keren had. verzin maar wat en wees creatief:)

    Ik zal mijn best doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)
    Ik zal mijn best doen.

    je kon zelfs met een pinguïn wat verzinnen dus dat moet lukken;) wist je dat iemand van uitwisseling bij ons op school ook Dana heet??

    Dana
    Ik had me eigen een beetje stilletjes te houden terwijl Cherie en Gawain druk in gesprek waren. Mijn ogen gleden door de ruimte heen waar ik verschillende mensen gewonde probeerde te helpen. Voor sommige was het allang te laat, dat kon ik vanaf tien meter afstand zien maar toch probeerde ze van alles. Ergens irriteerde me dat. Er waren mensen die op sterven lagen waarvoor het nog niet te laat was. Opeens hoorde ik Gawain praten over de meerdere keren dat hij hier was. Ergens verbaasde me dat en vroeg me af waarvoor hij hier nog meer was geweest. Toch wilde ik het niet vragen aangezien ik bang was om ze te storen. Ik keek een paar seconde naar het stelletje en kon een glimlach niet onderdrukken. Ze waren echt heel schattig samen. Toen het gesprek een beetje stil viel besloot ik dat het nu wel kon vragen.
    'Ben je hier meer dan twee keer geweest?' Mijn stem klonk verbaasd maar ook nieuwsgierig. Het was nu niet echt gezond dat als je drie dagen op een eiland zit je al drie keer bij de E.H.B.O. bent geweest.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:02 ]


    "Ignite, my love. Ignite."