• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Joey Evans

    Lynn vraagt hoe we dat gaan doen met de wacht.
    "Ehm, we hebben geen wapens en stuff, mocht dat nodig zijn, maar ik blijf hier wel zitten. Ik heb niet echt zin om in die bus te gaan zitten met die.. mensen."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Wat is er allemaal gebeurt ?]

    Lynn Audri.

    "Ehm, we hebben geen wapens en stuff, mocht dat nodig zijn, maar ik blijf hier wel zitten. Ik heb niet echt zin om in die bus te gaan zitten met die.. mensen." Antwoord Joey. "Jij blijft hier niet alleen hoor!" Zeg ik en kijk hem even aan, is hij gek? "Ik laat jou niet in je eentje genieten van de hut" Zeg ik met nu een lichte grijns op mijn gezicht. Ik wil ook wel in de hut slapen in plaats van bij de anderen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    "Ik laat jou niet in je eentje genieten van de hut" grijnst Lynn. Ik grinnik en schuif een stukje op. Ik ben niet zo'n kampeer-iemand, maar ik weet wel dat als je hout tegen elkaar wrijft, je vuur krijgt. We hebben nog wat hout over, dat stapel ik op, en begin met 2 stukjes tegen elkaar te wrijven.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Joey grinnikt even en schuift een stukje op. Ik zet een paar stappen naar hem toe en laat me langzaam, naast hem, naar beneden zakken op de grond. Hij pakt twee stukken hout beet en begint ze tegen elkaar te wrijven. Ik blaas een paar keer richting de houtjes en zie een klein wolkje omhoog komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    wat er is gebeurd:
    Felicity, Vince, Henry, Iral, Elianne, en Lindsey (miss nog een paar) zijn bij het busje en proberen soep te maken. Lynn en Joey hebben met behulp van Jayden een hut gebouwd en zijn daar nu.. en een paar anderen zitten ook buiten maar die doen niks.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Joey Evans

    Lynn blaast een paar keer en er komt een wolkje omhoog. Ik wrijf nog even door en een klein vlammetje verschijnt. Voorzichtig leg ik de houtjes op de stapel, waar de vlammen overspringen. Even later is het een echt kampvuur.
    Ik zucht opgelucht. "Nou, ik heb nog marsmallows. Laten we er iets leuk van maken." grijns ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Nou, ik heb nog marsmallows. Laten we er iets leuk van maken." Grijnst hij, nadat hij even opgelucht heeft gezucht. "Je hebt gelijk, want volgens mij zitten we hier nog wel even vast" Zeg ik en zucht even bij de gedachte.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey Evans

    "Je hebt gelijk, want volgens mij zitten we hier nog wel even vast" zegt Lynn.
    Ik zucht ook, en rommel dan wat in mijn tas. Triomfantelijk hou ik een familypack marsmallows omhoog. "Ik heb altijd al een marsmallows als avondeten willen eten."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Jason

    "Dit is echt hopeloos" zei ik als ik zie dat de soep niet opschiet. Ik kijk naar buiten. Oh wacht ! Ik heb nog zo van die zakjes waar je warm water in moet doen en dan heb je eten. Ik heb er een stuk of 15 ? "Heeft iemand water ?".

    Lisl Strole

    Die jongen, Jason volgens mij, vraagt of iemand water heeft. Ik lach even.
    "We hebben meer dan genoeg water, om ons heen. Je hoeft alleen maar sneeuw te laten smelten!"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Ik heb altijd al een marsmallows als avondeten willen eten." Zegt hij, wanneer hij een zak marshmallows uit zijn tas haalt en omhoog houd. "Beter" Knik ik glimlachend. Even twijfel ik, maar haal dan het elastiekje uit mijn haar en laat mijn lange haren dan over mijn schouder vallen. Dat is beter.

    [Ik ga nog een personage aanmaken denk ik ;) Zal ik een jongen of een meisje doen? :D ]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 11:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [leuk! maakt niet uit, wat jij wilt ;))

    Joey Evans

    "Beter." knikt Lynn. Ze laat haar haar los, en even kijk ik verbaasd. Ze heeft heel lang haar, wat er grappig uit ziet vergeleken met haar kleine gestalte. Maar het is wel mooi. Ik geef haar een handvol marsmallows aan, samen met zo'n staafje om ze op te prikken, en houdt mijn eerste boven het vuur. "Wie er een in het vuur laat vallen, moet eh.. een opdracht doen" zeg ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Ik voel de verbaasde blik van Joey op mijn lichaam branden, maar negeer het. Ik weet dat hij zo naar me kijkt door mijn haar, maar dat maakt me nu even niet uit. "Wie er een in het vuur laat vallen, moet eh.. een opdracht doen" Zegt Joey, wanneer hij me een hand vol marshmallows heeft gegeven samen met een prik ding. [xD] "Oke, Kom maar op dan" Zeg ik uitdagend en prik een marshmallow aan mijn stokje. Ik kijk even naar Joey zijn gezicht, als hij naar het vuur kijkt, maar kijk al snel weer naar mijn marshmallow en hou hem boven het vuur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason

    "Ik heb wel wat meer water nodig dan dat, ik heb 15 zakjes met eten waar je warm water bij moet doen, dus ik heb veel water nodig" zei ik tegen het meisje.