• Yaay het schrijftopic ^^

    Klik hier voor het inschrijftopic

    KLIK HIER VOOR DEEL 2

    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:31 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [ik moet gaan, doegg iedereen <3]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Tadaah" Zegt Joey. Ik kijk even naar de hut en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Goed gedaan!" Zeg ik en geef hem een por in zijn zij. Toch vraag ik me nog steeds af hoe we hier willen gaan overleven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Doeg doeg ! <3 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Hmm, daar moet ik even over na denken hoor...' zegt Vince maar hij komt wel van me af. 'Oké dan, als ze me niet weer gaan lopen te negeren.' Ik werk even een blik uit het raam en zie dat ze al klaar zijn. Fijn, nu denken ze gelijk dat ik zo'n lui kind ben. 'Hup op naar buiten,' zeg ik en ik trek Vince mee naar buiten. We lopen naar de hut en ik zie dat Lisl gitaar speelt. Ik schraap voorzichtig mijn keel, 'Ehmm, het spijt me echt dat ik net niet heb geholpen. Kan ik nog wat doen? Ik kan wel proberen iets te eten te maken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Ehmm, het spijt me echt dat ik net niet heb geholpen. Kan ik nog wat doen? Ik kan wel proberen iets te eten te maken" Zegt ze, wanneer ze haar keel voorzichtig heeft geschraapt. "Doe je best" Mompel ik bijna onhoorbaar, maar stiekem hoop ik dat ze het niet heeft gehoord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Ik loop kort achter Felicity aan en kijk even de anderen aan, 'En mij spijt het ook, ik wil ook wel iets doen.' zeg ik snel achter haar aan. 'Maar een vraagje, jullie hebben een hut gemaakt maar kunnen we niet veel beter in de bus slapen?'


    I only miss you when I'm breathing

    [Damnit, ik ben altijd weg als er een rpg begint >:l Samenvatting?]


    Cookies!

    [Samenvatting is op de vorige pagina ;) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Doe je best,' mompelt Lynn. Ik kijk haar even aan en trek Vince dan weer mee naar buiten, 'kom laten we maar proberen eten te maken ofzoiets. Voordat we een hele lading gezeik krijgen dat we niks hebben gedaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "En mij spijt het ook, ik wil ook wel iets doen." Zegt de jongen snel die achter haar aan is komen lopen. "Maar een vraagje, jullie hebben een hut gemaakt maar kunnen we niet veel beter in de bus slapen?" Zegt hij dan. "Dat had ook gekund" Mompel ik, "Daar moest je dan eerder mee komen hé".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    'Voor ik de bus in ging had ik het ook iets dergelijks gezegd hoor, maar jullie negeerde me.' kaats ik terug naar een meisje.
    'En ja, laten we maar iets proberen.' antwoord ik daarna Felicity.


    I only miss you when I'm breathing

    Elianne Thompson
    Ik opende mijn ogen en gaapte. Ik knipperde een paar keer en ging rechtop zitten. Ik zat achterin de bus en was vrijwel meteen in slaap gevallen. Ik voelde echter dat er iets goed mis was. Ik keek een beetje verdwaasd rond.
    'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik in het niets.

    Henry McKinney
    Ik struinde door de sneeuw terug naar de bus. Wat een held was onze chauffeur geweest. Ik was hem kwaad achterna gerend, maar dat was een tevergeefse poging. Ik had wel een mooie grot ontdekt. Hij was beschut en bovendien had ik er vlak bij een paar bessenstruiken gevonden wat nog erg bijzonder was in deze bergen. Ik zag de bus staan en versnelde mijn pas.


    Cookies!

    Felicity
    'En ja, laten we maar iets proberen.' antwoordt Vince nadat hij nog iets tegen Lynn heeft gezegd. 'Volgens mij heb ik zo'n pak mee genomen waar je soep mee kan maken. Als we een pan kunnen vinden en van de reinigingsspul dan kunnen we misschien sneeuw laten smelten en reinigingsspul er bij doen,' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik knik, of de sneeuw laten smelten en dan laten koken kan ook.' amtwoord ik 'en ik heb een obsessie voor eten en koken dus ik heb wel een pan bij me.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Ik lach eventjes, 'welke jongen heeft er nou geen obsessie voor eten?' zeg ik plagerig. 'Maar goed. Dan moeten we alleen nog vuur zien te maken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered