• Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden.




    Trainers
    - Carolina Maellis Sawyer (Hoofdtrainster|Oprichtster)
    - Rose Victoria Stann

    jongeren.

    - Joachim Nowak
    - Jess(ica) Alexis Lane
    - Jayden Micah Rhodes
    - Celeste Artemis Dubois
    - Val (Valentin) Gray
    - Elín Jónsdóttir
    - Liberty Roxanne Summers
    - Jace Dagget
    - Drake Lunix



    Rose Victoria Stann

    Joachim Nowak
    Jess(ica) Alexis Lane
    Celeste Artemis Dubois
    Jace Dagget



    Carolina Maellis Sawyer

    Val (Valentin) Gray
    Elín Jónsdóttir
    Liberty Roxanne Summers
    Drake Lunix



    Wat afspraken.


    # Ik wil vragen om toch iets meer dan 1 zinnetje te schrijven, het is heus niet zo moeilijk om een post te schrijven van een vijftal zinnen. Je hoeft ook geen posts van 800 woorden te gaan schrijven als de rest dat doet.
    # Maak geen ruzie, hou het leuk. Personages onderling mogen natuurlijk wel ruzie maken.
    # Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn.
    # Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    # Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    # Je maakt geen grote beslissingen in je eentje en bestuurt de anderen hun personage niet!
    # Have fun

    Je kan nog steeds inspringen als jongere!


    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:27 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Val Gray.

    Ik volg het gesprek tussen Carolina en Elin vanaf een afstand, vooral geintrigeerd door Carolina's gedrag. Hoewel ze het zelf heel goed weet te verbloemen, heb ik - zelfs vanaf hier - woede in haar ogen kunnen zien. Iets wat me niet verbaast, gezien het feit dat autoriteit een absolute pre is in haar opzicht. Het zou vreemd zijn als deze actie haar niks zou doen. Veel anderen zouden in haar plaats al lang met wapens gaan zwaaien. Zijzelf spreekt nu met een zowaar vriendelijke toon tegen Elin, het voorbeeld van kalmte. Maar haar woorden zijn hard en ijzig en dat is wat me beangstigt.
    "Ja, inderdaad, of is dat óók al te moeilijk voor jou? En als je geen zin hebt in die vijftig push-ups, ga je maar honderd keer pompen, mij maakt het niet uit." Honderd keer... ik word al duizelig bij de gedachte. Het is er absoluut niet een die je tegen de haren in moet strijken.
    Hoe dan ook, zou ze geen zuster naar Jess moeten sturen? Die ligt nog steeds bewusteloos op haar bed. Ik sla mijn hand voor mijn mond. Verdomd, dan komen ze erachter dat we samen een kamer delen! Maar aan de andere kant zou het me niks verbazen als ze dat al lang weten. Ik zwijg dus maar. Jess.. hoe zou het met haar gaan? Ik voel me verschrikkelijk schuldig om wat ik heb gedaan, maar ik denk dat als ik nu terug ga, dat ik geheid aan de stok krijg met Carolina.
    Ik tast in mijn broekzak, waar ik het papier en de pennen heb opgeborgen. Misschien is het maar beter om alvast steekwoorden op te schrijven, voor het geval Carolina al verwacht dat ik nu begin.
    Ik pak de pen en begin te schrijven.
    "Liberty - parcours afgerond in ca 2 min. Vlot. GB.
    Carolina en Elin - onenigheid voor start parcours." Dat zou voldoende moeten zijn om een beeld uit mijn gedachten te halen voor mijn verslag. Ik berg de spullen weer op en loop op Carolina af. Ik zal het er toch op moeten wagen.
    'Eh.. mijn excuses dat ik stoor, maar Jessica en ik delen een kamer, gezien het feit dat we beide slecht slapen. Daarom wil ik aangeven dat de zuster naar kamer 9 gestuurd moet worden. Ik hoop niet dat we in de problemen komen hierdoor, maar het leek ons de meest praktische oplossing.' Bovendien zouden ze moeten weten dat ik wel de laatste ben die praktijken die niet genoemd hoeven worden bij meisjes uitvoer, maar dat zullen ze vast wel weten. Ik denk ineens meteen weer aan wat ik van plan was. Hoe heeft zoiets ooit in mijn hoofd kunnen komen? Ik bijt op de binnenkant van mijn lip.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat ik hier ga stoppen .. :') Al weet ik het niet zeker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Inspringen?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wees zo vrij om tegen Val aan te lullen if you like, het is dood in RPG-land :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Kan niet ! Want ik mag niet van het veld af gaan, laat val tegen Liberty aan lullen ;D


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lol d'r is hier ook echt geen zak gebeurd toen ik weg was :']. Nja, tijd om maar te posten.

    Ik hoor dat haar toon beheerst is. IJzig beheerst. Ik kijk toe hoe Carolina zich van Elin af draait. Nog steeds is er geen onnodig kwaad woord gevallen. Voor het eerst overvalt me de vraag of wij de eersten zijn die dergelijke training doorstaan, of dat er nog voorgangers zijn. En zo ja, waar zijn die? Toch rijst de vraag van wat ons werkelijke doel hier is. Zou ik alle voorzichtigheid overboord moeten gooien en het maar meteen op de man af vragen? Is dat.. geoorloofd? Het zou interessant kunnen worden.
    Mijn ogen kruisen die van Carolina die Liberty op het parcours volgt. Na kort wikken en wegen besluit ik het er op te wagen.
    'Pardon. Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen wat ons werkelijke doel hier is?' Daar is het, out in the open.
    'Ik denk namelijk dat deze fysieke oefeningen slechts een onderdeel zijn van. Het is namelijk in mijn manier van denken onpraktisch om mensen zoals ik te transformeren in vechtmachines. Dat kost veel tijd, moeite en daarom geld.'
    Mijn ogen kruisen die van Liberty. Ik zoek naar iets, iets wat ons allemaal bindt.
    'Wat hebben wij allemaal gemeen en hoe werkt dat ten voordele voor jullie? Zie je, ik zoek naar een verband tussen ons allen, maar ik heb tot dusver niks kunnen vinden.'
    Ik weet dat ik hiermee enkele dingen over mezelf prijsgeef: onder andere mijn denkwijze en het feit dat deze zaken me zo bezighouden gooi ik openlijk op tafel. Maar je hoeft geen genie te zijn om aan te nemen dat zaken als deze ons bezighouden. Bovendien zal de bal ook mijn kant uit rollen, in de zin van het antwoord dat ze geeft. Ik ben benieuwd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh crap, ik zit Carolina en Elin's gesprek dubbel te posten. Naja geen zin om het eruit te flikkeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Liberty

    Ik kijk even naar Carolina, zucht, volgt ze me nu gewoon. Het was dat ik dit echt niet erg vond, ik ontweek alle opstakels, ging onder de dingen door, klom op de muur, sprong er weer van af en zo ging het maar door. Toen ik klaar was kruiste Vals blik en die van mij elkaar. In zijn blik zag ik dat ik niet de enige was die er weinig van snapte, ik was dus niet de enige die iets anders kon. Dat had ik inmiddels al door door de gedachte van iedereen hier. Ik kon je precies vertellen wie welke gave had. Ik keek val aan en zuchtend liep ik naar hem toe toen ik klaar was, ik had hun gepsrek natuurlijk al opgevangen. 'Ik ben het deels met Val eens,' zei ik toen, 'Vertel ons eens,' zei ik brutaal, ik denk dat ik in de toekomst op mijn taaltje moet letten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carolina Maellis Sawyer

    Als de ogen van Val de mijne kruisen en daar even blijven hangen blijf ik verbaasd terug kijken en pas als de zijne zich losmaken, richt ik de mijne ook weer op iets anders. 'Pardon. Zou ik zo vrij mogen zijn om te vragen wat ons werkelijke doel hier is? Ik denk namelijk dat deze fysieke oefeningen slechts een onderdeel zijn van. Het is namelijk in mijn manier van denken onpraktisch om mensen zoals ik te transformeren in vechtmachines. Dat kost veel tijd, moeite en daarom geld. Wat hebben wij allemaal gemeen en hoe werkt dat ten voordele voor jullie? Zie je, ik zoek naar een verband tussen ons allen, maar ik heb tot dusver niks kunnen vinden.' Een korte lach verliet mijn lippen als ik zijn uitzetting aandachtig aanhoorde. Ik had het verwacht, zien aankomen en al zeker bij hem. Alleen niet zo vroeg, hij was dus nog beter van geest dan we verwacht hadden. Perfect. "Het doel, op dit moment, is om ieders conditie op peil te brengen en al zeker niet om vechtmachines van jullie te maken. Maar het grote doel is om jullie inzicht, kunnen en gave te verbeteren. En dat, beste Val, is ook jullie connectie." Ik mocht het wel als mensen het lef hadden om rechtstreekse vragen te stellen, ik hield namelijk niet zo van rond de pot te draaien en nu had hij weer wat om over na te denken. "En jij Liberty, mag eens wat minder brutaal worden want zoals je wel zal merken levert dat je evenveel op als het feit dat jij en je teamgenoten de lunch kunnen vergeten en dat jij ook nog honderd keer gaat pompen. Ik dacht dat ik gezegd had dat niemand het laatste platform mocht verlaten?"


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Elín

    Mopperend sloof ik mijn mouwen op en begin aan het vijftig keer pompen. Als ik er anderen ook niet mee zou straffen door het parcours niet te doen, dan was ik gewoon op de grond gaan zitten en ging ik in hongerstaking, eens zien hoe hard ze me hier nodig hebben. Als ik klaar ben werp ik de trainster een zelfzekere blik toe terwijl Liberty me passeert. Ik zal haar eens laten zien wat ik kan. Als ik haar vriendelijk met Val zie praten gaat mijn bloed koken. Ik heb een hekel aan favoritisme. Ik kijk weer strak voor me en begin aan het parcours. Omdat ik licht ben, kom ik er vlot door. Zelfs bij de hogere stukken heb ik weinig moeite omdat ik mijn korte beentjes net hoger kan gooien dan anderen. Als ik op het laatste platform ben ga ik mokkend zitten terwijl ik demonstratief mijn armen over elkaar sla. Van de zon is nu geen spoortje meer te bekennen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Val Gray.

    Tot mijn verbazing komt Liberty ook onze kant op gelopen. Was het niet de bedoeling dat iedereen... op het platform bleef? Wat verrast kruist mijn blik die van Carolina. Zij, echter, lijkt Liberty in eerste instantie te negeren om antwoord te geven op mijn vraag.
    "Het doel, op dit moment, is om ieders conditie op peil te brengen en al zeker niet om vechtmachines van jullie te maken. Maar het grote doel is om jullie inzicht, kunnen en gave te verbeteren. En dat, beste Val, is ook jullie connectie." Het kost even tijd om alles tot me door te laten dringen. Mijn gedachten slaan alarm bij enkele woorden uit haar verklaring, waaronder 'conditie' en 'gave'. Ik heb een waslijst met vragen die ik dolgraag beantwoord wil hebben, maar ik besluit enkel de vragen te stellen die op haar verklaring slaan. Carolina heeft zich echter op Liberty gericht. Ze is de tweede die het (dwaze of moedige, dat valt nog te betwisten) lef heeft om de trainer uit te dagen.
    'Oh eh.. Liberty, ik wilde je niet in problemen brengen met deze woorden.'
    Ik wend me weer tot Carolina.
    'Onze gave?' vraag ik.
    'Wat wordt daarmee bedoeld? Gave als in, iets waar we goed in zijn?' Iets verraadt me dat ze daar niet op doelt, maar de nieuwsgierigheid begint zijn tol te eisen.
    'En waarvoor trainen we? Voor een organisatie? Of zijn we proefpersonen in een psychologisch experiment? Of een combi van beide, zoals in de film Killing Room?' Ik draaf te veel door. Bewaar je rust, Val.
    'Hoe het ook zij, die gave - of wat het ook mag zijn - zal wel iets bijzonders moeten zijn. Iets wat niet iedereen heeft. Jullie weten veel dingen over ons die zelfs familie kunnen ontgaan. Mijn excuses als ik te veel doordraaf, maar er zijn me bepaalde dingen opgevallen, dingen die iemand alleen na een grondige gedragsstudie kan weten. Althans, vanuit mijn perspectief gesproken. Bijvoorbeeld: je spreekt me aan met 'Val', terwijl de naam in mijn paspoort 'Valentin' is. Enkel mensen die met me omgaan weten dat ik de voorkeur heb aan 'Val'. Ook is mijn mp3-speler meegenomen, terwijl ik die niet bij me had toen ik werd meegenomen. Ik gebruik die mp3-speler om in slaap te komen. En voldoende slaap is belangrijk, vooral voor een training als deze.' Hier is het dan, al mijn aannames en hersenspinsels. Op tafel gegooid. Misschien is het niet slim om haar een indicatie van mijn analysevermogen te geven, maar als dit werkelijk waar is, dan zal ze al een dossier over ons allen in handen hebben. En dat dossier zal zeer waarschijnlijk erg accuraat zijn.
    Verder wil ik het feit noemen dat ik met Jess een kamer deel en dat daar geen probleem van is gemaakt een gevolg zou kunnen zijn van mijn zogezegde aseksualiteit (ik haat dat woord), maar dat doe ik niet. Er is namelijk een mogelijkheid dat ze dit nog niet weet.
    'Heb ik gelijk of ben ik paranoide? Het zou niet de eerste keer zijn,' zeg ik met een klein glimlachje. Ook al heb ik er totaal geen reden toe, ergens vind ik de gedachte dat we proefdieren zijn in een experiment best.. fascinerend.
    Ik moet wel mesjogge zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Liberty

    'Maakt niks uit,' zei ik tegen val. Ik zuchtte, 'Mijn brutale gedrag had je kunnen verwachten,' beet ik nog toe, 'Ik bedoel maar, jullie kennen me volgens mij van binnen uit. Jullie weten van mijn telepathie en telekinese, en het feit dat ik allemaal jullie gedachte hoor,' Ik keek Carolina nu recht in haar ogen aan, 'Vertel maar gewoon is waarom ik hier zit, ik zit hier met een reden aangezien alles een reden heeft, mijn conditie op pijl houden, het heeft allemaal met onze gave te maken.' Ik zuchtte, 'Als je het niet gelooft Val, kijk maar hier,' zei ik en met mijn hand bewoog ik één van de rotsen onze kant op. 'Hier het bewijs,' zei ik nu lichtelijk geirriteerd. Ik wendde me weer tot Carolina, 'En mijn brutale gedrag, straf me maar, maar straf de rest niet. Dat slaat nergens op want je straft ze voor niks,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Omg, ik heb echt een superlange tekst geschreven! Lijkt net alsof ik bezig met een verhaal ben of zo, haha. Veel plezier en succes zou ik alvast zeggen - als ik 'm zo klaar heb & gepost heb! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jess(ica) Alexis Lane.
    Het zelfgeschreven nummer dat ik zo uitbundig en krachtig zong, en de tekst die ik met hart en ziel geschreven heb - beeindigde ik door mijn ogen te sluiten en naar het klappen en gejoel van mensen te luisteren. Wat een heerlijk gevoel, en geluid. Dit was niet de allereerste keer dat ik dit deed, dit is mijn werk, maar elke keer als ik op het podium stond.. voelde ik een adrenaline in me opkomen. En ik voelde me onoverwinnelijk. Geen enkel gevoel kon hier tegenop, zelfs geen verliefdheid. Dit was iets.. iets speciaals. Dit ís mijn leven.
    Ik opende mijn ogen en zwaaide mijn handen in de lucht. "Dank jullie wel!" Riep ik, en ik liep het podium af. Ik kleedde me snel om in iets gemakkelijkers, want ik zou niet graag door de zijstraten willen lopen met een kort jurkje aan.. Dan zouden ze al helemaal denken dat ze me kunnen strikken voor hun vieze spelletjes en hun wereld van leugens. Ik groette mijn collega's, en liep de donkere buitenlucht tegemoet - weer terug naar huis. De bekende zijstraten met de bekende donkere figuren en schimmen liep ik in. Dit hoorde nou ook eenmaal bij mijn leven. Gelukkig, ben ik bijna bij huis.
    Waarschijnlijk heb ik te vroeg gejuicht, want een van de donkere schimmen kwam mijn kant op lopen. 'Meisje, meisje.' Uch, rot toch op. Mijn passen versnelde ik.
    Aan het eind van deze straat was een enorme flat, en daar moest ik naar binnen. Als me dat lukte was ik al een stuk opgeluchter - al kwam ik daar soms wel een paar dealers tegen die me probeerde over te halen.
    'Hey, ik heb het tegen jou!' Riep dezelfde vent naar me. Ook zijn passen versnelde zich, en zijn voetstappen kwamen steeds dichter bij mij. Ik voelde een hand op mijn schouder die me deed omdraaien. 'Zeg, ik ken jou! Speel jij niet in dat ene cafe'tje hier vlakbij?'
    Ik bleef stil. Dat was het handigst. Zijn ogen bekeken me alsof ik zijn lievelingseten was en hij het zomaar kon pakken. Hij likte over zijn lippen. 'Jij bent lekker, weet je.. -'
    Voor hij verder kon praten had ik hem al fel onderbroken. "Laat me met rust, freak. Ik wil geen zaken met je doen." Ik haalde ruw zijn hand van mijn schouder af, en liep door.
    Ik wist dat dit niet handig was, dus waarschijnlijk moest ik ze eerst afschudden voordat ik naar huis kon gaan. Gelukkig waren mijn opa en oma binnen bij mijn moeder, zodat zij voor haar konden zorgen. Daar hoefde ik me even geen zorgen om te maken. Eerst mezelf van deze losers redden.
    'Bitch, denk je dat? Ik wil niet zo'n lelijke hoer als jou!' Riep hij me achterna. Vervolgens kwam er nog een man vanuit de duisternis naar hem toelopen.
    'Is er een probleem, Lance?' Hij gaf geen antwoord, maar begonnen me te achtervolgen.
    Wat zijn ze toch dubbelop. Eerst wel zeggen dat ik lekker ben, en dan na zo'n harde afwijzing ben ik een hoer en weet ik veel wat nog meer. Eerst werd ik er door geraakt en beinvloedt. Ik wilde veranderen, maar ik kwam er steeds meer in aanraking.. en toen wist ik dat ik hier niet zo snel van af kwam, dus ik moest van me afbijten. Al wilde ik niet zeggen dat ik aan dit leventje steeds meer gewend raakte. Nee, aan dit soort dingen kun je niet gewend raken. Alleen moet je er niets van aantrekken, en meestal was dit dan ook de verkeerde én de goede oplossing. Je kwam op voor jezelf, maar je moest de consequenties ervaren. Zoals ik nu alweer moest doen.
    Ik wou net gaan rennen tot een andere schim mijn kant op kwam lopen. Fijn, ik was ingesloten. Nu moest ik wel vechten. Ik stopte, en keek rond naar iets scherps of zwaars waar ik mee kon slaan. De schim kwam steeds dichterbij. "Wat moet je?" Zei ik op brutale toon. De schim liet een lach horen, en kwam uit de schaduw - nu kon ik zijn gezicht voor de helft zien.
    'Relax, chicky. Ik ben 't maar.'
    Ik slaakte een opgeluchte kreet. "Oh, Jeremy. Ik..-"
    'Je hebt jezelf weer in de nesten gewerkt zie ik.' En hij wees in de richting van de jongens die steeds dichterbij kwamen.
    "Pff. Hun deden moeilijk. Ik zei alleen de waarheid."
    Jeremy keek de jongens aan, die nu nog een paar stappen van ons verwijderd waren, en zijn blik verhardde hij. 'Nou, dan denk ik maar dat we dit klusje maar eens gaan klaren.' Zei hij, alsof het een van de simpelste dingen waren, en hij greep richting zijn broek - alsof hij een of andere cowboy was, maar zijn pistool nog niet pakte.
    De volgende beelden wilde ik me het liefst niet herinneren, maar ze speelde zich toch af.. hoe graag ik ook wilde dat het stopte. Kogels werden afgevuurd, zweetdruppels die langs onze hoofd rolden, een heleboel bloed dat ik in snelle blikken zag, en vervolgens viel er één donkere schim neer. Jeremy was het niet. Het was de jongen die zich later bij de schim voegde om mij te volgen.
    Een paar keer had ik dit eerder meegemaakt in die paar jaren dat ik hier nu woon, maar dit was niet handig. Nu zou de jongen zich wreken om zijn maat.
    Een ongemakkelijk gevoel overheerse mij, en ik keek naar Jeremy. Met strenge en uitdagende blik keek hij de jongen aan, die vervolgens wegliep - maar niet zonder wat bedreigingen naar onze hoofd te slingeren. Jeremy greep mijn arm stevig vast, en hij trok mij mee naar de flat waar ik een appartement heb. De hele tijd keek hij om zich heen of iemand het had gezien of dat iemand hun nog achtervolgden. 'Wat er ook gebeurd, blijf binnen. Niet meer naar buiten gaan,' nogmaals keek hij om zich heen. 'Het liefst ook morgen niet.'
    "Maar!-" Weer werd ik afgekapt. Dat ik dat telkens bij andere mensen deed - betekende nog niet dat ze dat bij mij mochten doen.
    'Nee Jess, spreek me niet tegen.' Zijn blik stond vastberaden.
    "Wat ga jij dan doen?" Vroeg ik met zachte stem. Mensen konden namelijk meeluisteren, en ik wilde niet dat Jeremy nog meer problemen kreeg dankzij mij.
    'Zaken.' Zei hij als zachtjes enigste. 'Onthoudt wat ik zei. Niet naar buiten. Ik bel je nog.' En toen hij liep weg.

    Een zwart beeld kwam voor mijn ogen, en mijn oogleden zijn zwaar. Ik wilde ze open doen, maar dit lukte niet. Na nog een paar keer geprobeerd te hebben, lukte het voor de helft om ze te openen. Hier had ik onmiddelijk weer spijt van. Meteen kreeg ik bonkende koppijn, en ik greep naar mijn hoofd. Mijn armen voelden aan alsof er iets zwaars opstond, maar toch kreeg ik ze in beweging.
    Ik leunde op mijn ellebogen, en hielp mezelf langzaam maar zeker overeind. Wat was er ookal weer gebeurd? Kom op, Jessica. Laat je hersens werken. De beelden van Valentin en de val kwamen tevoorschijn in mijn herinnering. In een reflex greep ik weer naar mijn bonkende hoofd. "Fuck." Begon ik te schelden. "Dat is waar ook."
    Ik had me ook deels herinnert wat Valentin tegen mij gezegd had. 'Het spijt me, Jess.' Had hij gezegd. Wat had ik nou tegen hem gezegd? Geen sorry's meer. Het was toch zijn schuld niet, en hij kon er niets aandoen. Het was nou eenmaal gebeurd, en ik lag niet meer op mijn bed als een stuk steen. Tenminste, zo voelde ik me.
    Langzaam, maar zeker, stond ik op en liep richting de badkamer met nog steeds mijn hand die naar mijn steeds harder bonkende hoofd greep. Oké. Iets moest dit verzachten of verminderen. Een ice-pack of zo.
    Ik gris de handdoek van een ijzeren rekje, en maak die deels nat. Vervolgens drukte ik die tegen mijn hoofd, en merkte toen het bloed op de handdoek op. Fuck, da's waar ook. Ik had gebloed. Waarschijnlijk was ik ergens met mijn hoofd tegenaan gevallen. Iets puntigs. Een hoek van de tafel, misschien? Ik schud mijn hoofd. Dit is nu geen moment om daaraan te denken. Ik moet terug naar Val om te zeggen dat het zijn schuld niet was.
    Ik keek in de spiegel of er nog wat bloed te zien was op mijn hoofd, maar het was alleen opgedroogd - en het zou wel een dikke bult worden. Ik maakte het schoon, en besteedde er verder geen aandacht aan.
    Goed, nu naar Valentin toe. Ik vulde nog even snel een leeg flesje met koud water, en nam er een grote slok van. Dit flesje vulde ik weer, en liep toen de kamer uit. Ik voelde me een klein beetje duizelig, maar dit soort dingen had ik wel vaker meegemaakt, dus was er wel wat aangewend. Met stevige voet liep ik naar buiten toe. Voor ik het wist kon ik Valentin zien, en ik wilde zijn naam roepen - maar bedacht me. Ik zou hem verrassen. Een zwakke glimlach kwam op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ Oh fuckeing hell wauw]


    The duty of youth, is to challenge corruption.