• Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden.




    Trainers
    - Carolina Maellis Sawyer (Hoofdtrainster|Oprichtster)
    - Rose Victoria Stann

    jongeren.

    - Joachim Nowak
    - Jess(ica) Alexis Lane
    - Jayden Micah Rhodes
    - Celeste Artemis Dubois
    - Val (Valentin) Gray
    - Elín Jónsdóttir
    - Liberty Roxanne Summers
    - Jace Dagget
    - Drake Lunix



    Rose Victoria Stann

    Joachim Nowak
    Jess(ica) Alexis Lane
    Celeste Artemis Dubois
    Jace Dagget



    Carolina Maellis Sawyer

    Val (Valentin) Gray
    Elín Jónsdóttir
    Liberty Roxanne Summers
    Drake Lunix



    Wat afspraken.


    # Ik wil vragen om toch iets meer dan 1 zinnetje te schrijven, het is heus niet zo moeilijk om een post te schrijven van een vijftal zinnen. Je hoeft ook geen posts van 800 woorden te gaan schrijven als de rest dat doet.
    # Maak geen ruzie, hou het leuk. Personages onderling mogen natuurlijk wel ruzie maken.
    # Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn.
    # Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    # Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    # Je maakt geen grote beslissingen in je eentje en bestuurt de anderen hun personage niet!
    # Have fun

    Je kan nog steeds inspringen als jongere!


    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:27 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Val Gray.

    Ik neem een slok van mijn koffie. Shit, vergeten suiker in te doen. Ik kan gauw terug rennen naar het apparaat. Met een walgende blik staar ik naar mijn kopje. Nou, vooruit dan maar. Dan maar een keertje zonder suiker. Men zegt immers dat het een kwestie van doorbijten is. Drink een week koffie zonder suiker, dan ben je eraan gewend. Het probleem is alleen dat ik de suikers nodig heb voor mijn energie. Hoe dan ook, een perfect excuus voor nog een kopje, bedenk ik me met een klein glimlachje.
    Mijn blik glijdt weer naar Jess, die vermoedelijk aan het grinniken is om mijn woorden.
    'Oh, ik wilde je gewoon een zoen geven,' zegt deze luchtig. Verbaasd kijk ik haar aan, maar zij heeft zich al over haar gitaar ontfermd. Ze wilde.. mij een zoen geven? Niet te geloven! Het was.. het was haar plan! Ze dacht aan exact hetzelfde waar ik aan dacht en zo over twijfelde. Als ik wil ervaren hoe het voelt moet ik nu mijn kans grijpen! Maar ik..
    Mijn ogen glijden kort over Jess. Ik durf niet. Ik durf het niet te vragen. Ik slik een brok in mijn keel weg.
    'Oh.. dat eh, zag ik niet aankomen,' mompel ik. Ze neemt op haar dooie gemak een slok van haar koffie. Ik kom nu tot de conclusie dat door haar luchtige gedrag ik schijnbaar de enige ben die er een probleem van maakt.
    Kom op, Val. Krijg een paar ballen! Doe het. Vraag het! Nee. Ik durf niet. Vraag het, doe het! Stel dat ze me uit gaat lachen? Doe het! Stel dat ik alles verpest hiermee?
    Doe het!
    Doe het!
    Doe het!
    'Zou je het alsnog willen proberen?' Met deze woorden komt de innerlijke tweestrijd ten einde. Tot zover mijn lef. Ik heb nu al spijt dat ik m'n grote bek moest opentrekken. Want ik ken Jess in zoverre dat ze er niet voor schroomt om uitdagingen aan te nemen als ze zich voordoen.
    Er komt een klein glimlachje op mijn gezicht.
    'Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig, zie je,' zeg ik met kleine blos op mijn gezicht. Wat zenuwachtig krab ik aan mijn hoofd.
    'Ik zal proberen niet te stamelen en me ergens voor te verontschuldigen, maar ik kan niks beloven.'


    No growth of the heart is ever a waste

    [O-MIJN-FUCKING-HELL. Val is zó cute, awww~ It makes me wanna... nevermind (aa)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Ahh, inderdaad. Echt heel cute,!!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    kan ik nog inspringen??

    Of course! Er is nu voornamelijk vraag naar jongeren ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    iets anders zou ik ook niet willen dus dat is makkelijk. In een rollentopic of gewoon hier?

    Er is ergens wel een Project Morbid rollentopic (in link in de startpost), daar kun je wel je personage neer gooien :Y).

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    oke dan begin ik daar zo aan :) is er iets belangrijks gebeurt dat ik moet weten??

    De eerste training zit erop, iedereen is nu aan het lunchen/zichzelf aan het opfrissen.


    No growth of the heart is ever a waste

    oke persoontje klaar, iemand een plekje waar ik in kan springen?

    Je kan je personage van het trainingparcours naar de eetzaal laten lopen waar de mensen lunchen ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké dankje, heel misschien vandaag nog anders wordt het morgen:Y)

    -Drake-
    Net als de rest loop ik naar de eetzaal om te lunchen. Het verbaasd me niet dat niemand me heeft opgemerkt, tijdens de training had ik amper een woord gezegd en gewoon gedaan wat me gevraagd werd. Alleen het deel met gaves is mislukt, hoe moet ik nu weten wat ik kan? Het is in iedergeval niks met elementen en gedachtens ook niet, die dingen zou ik wel gemerkt hebben. Als ik er zo overna denk, kan ik helen ook wegstrepen, ik doe mensen eerder pijn dan dat er een wond door mijn aanraking geneest. Het is wel eens voorgekomen dat ik ruzie had en niet veel later iemand op de grond lag te kermen van de pijn. Schijnbaar had ik diegene in een waas vol woede aangevlogen en zo pijn gedaan, een andere reden was er niet. Met een broodje ga ik aan tafel zitten. Afwezig eet ik mijn broodje op, om er vervolgens nog een te pakken. Stiekem verdwijnt mijn hand naar mijn hals om daar een ketting onder mijn shirt vandaan te halen. Voor zover ik weet heeft niemand dat door, gelukkig. Mijn hand sluit ik om de tand om mijn hals als ik even de tafel rond. Een paar mensen zijn in gesprek waar ik me niet mee wil bemoeien en de rest lijkt nog druk te zijn met hun eten. Veel honger heb ik echter niet en laat het daarom na twee broodjes voor gezien. Wel blijf ik netjes aan tafel zitten, aangezien ik toch geen idee heb wat ik anders kan gaan doen. Mijn hoofd laat ik op mijn hand steunen en sluit mijn ogen. Langzaam dommel ik weg en denk aan thuis.

    Post om erin te komen, geen idee of het geheel klopt. Sorry dus als er fouten in zitten.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 23:09 ]

    Ja hoor, het klopt wel. Maar wie bedoel je met 't meisje en de jongen in je post?

    Jess(ica) Alexis Lane.
    Met een verbaasde blik kijkt Val me aan. 'Oh.. dat eh, zag ik niet aankomen,' mompelt hij eerlijk. Geen eens? Je had me uitgedaagd op het strand. Zoiets vergeet ik niet hoor Val. Geen enkele uitdaging die aan me wordt voorgesteld.
    Ik had al mijn spullen al opgeruimd en ik pakte mijn gitaar. Op dit moment voel ik me erg eenzaam, zoals altijd zo zonder muziek. De enige manier om dat te veranderen is om het zelf te spelen of om muziek te luisteren, maar het zou erg asociaal zijn om nu oordopjes in te doen. Dat zou Val waarschijnlijk opvatten als dat ik hem negeer.
    Ik ging goed op mijn bed zitten met de gitaar op mijn benen, en haalde een paar nummers door mijn hoofd om te bedenken welke ik zou kunnen spelen.
    'Zou je het alsnog willen proberen?' Hoor ik Val opeens vragen. Rustig, zelfverzekerd kijk ik op van mijn gitaar naar Val. Is hij gek? Heeft hij er niet over gedacht dat je zoiets moet doen met iemand die speciaal is of die je dicht bij het hart ligt. Of zou hij gewoon een grap maken? Ik zocht zijn ogen door naar de waarheid, maar ik zag niet dat hij hierover zou liegen. Hij meende het.
    En daar nog bij, hij had al lef gekregen om nog zo'n opmerking te maken. Zo'n opmerking dat ik opvat als een uitdaging. En dat had hij niet vaak, dus ik zal hem serieus nemen.
    Nu bevindt er een glimlach op Val's gezicht. Ik wilde tegen hem zeggen dat het niet zo handig was. Ik wil niet dat hij zijn eerste zoen aan iemand weggeeft dat niet zo speciaal is. Het feit dat ik me daar zo druk om maak is dat ik niet de keuze had, en hij heeft het wel. Hij moet het niet overhaasten. Wat boeit het hem dat hij nog geen eerste zoen heeft gehad? Dat maakt toch helemaal niets uit. Het komt vanzelf wel.
    'Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig, zie je,' zegt hij met de bekende blos op zijn gezicht. Zenuwachtig krabt hij aan zijn hoofd.
    'Ik zal proberen niet te stamelen en me ergens voor te verontschuldigen, maar ik kan niks beloven.' Eindigt hij met de zin.
    “Maak geen overhaaste beslissingen, Val. Dat kan je nog breken.” zeg ik met rustige stem, terwijl ik hem aankijk met een zelfverzekerd gezicht.
    Met dat ik dat zeg schiet het perfecte nummer in mijn hoofd. Zero. Al was dit niet het goede nummer om op een akoestische gitaar te spelen, en duurde het echt maanden om dit goed te kunnen spelen op een akoestische – het is me gelukt. Het geeft ook niet echt de kracht als op de elektrische gitaar, maar het klinkt nog steeds goed. Het is ook een nummer dat ik vaak cover in het café waar ik vaak optreedt.
    Met snelle halen begin ik te spelen., en het begint goed. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan en de snaren niet breken. “My reality is something weird. My unfriendly smile on my way. Nothing new this wearisome day.” Begin ik te zingen.
    Dan stop ik even, en kijk Val aan. Een paar secondes lang blijf ik zo zitten, en zeg ik niets. Me afvragend of ik het zou doen of niet. Nee, hij moet goed nadenken of hij dit wel echt wilt. Misschien als hij er echt op staat en zijn mening niet verandert.
    Uiteindelijk open ik dan toch mijn mond. “Twijfel je?”
    Mijn ogen onderzoeken zijn gezicht en ogen. Voor de zoveelste keer.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 23:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uhh geen idee eigenlijk, ik dacht dat er wel een paar mensen zaten te praten, ik zal het even veranderen in iets algemeners.