• Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden.




    Trainers
    - Carolina Maellis Sawyer (Hoofdtrainster|Oprichtster)
    - Rose Victoria Stann

    jongeren.

    - Joachim Nowak
    - Jess(ica) Alexis Lane
    - Jayden Micah Rhodes
    - Celeste Artemis Dubois
    - Val (Valentin) Gray
    - Elín Jónsdóttir
    - Liberty Roxanne Summers
    - Jace Dagget
    - Drake Lunix



    Rose Victoria Stann

    Joachim Nowak
    Jess(ica) Alexis Lane
    Celeste Artemis Dubois
    Jace Dagget



    Carolina Maellis Sawyer

    Val (Valentin) Gray
    Elín Jónsdóttir
    Liberty Roxanne Summers
    Drake Lunix



    Wat afspraken.


    # Ik wil vragen om toch iets meer dan 1 zinnetje te schrijven, het is heus niet zo moeilijk om een post te schrijven van een vijftal zinnen. Je hoeft ook geen posts van 800 woorden te gaan schrijven als de rest dat doet.
    # Maak geen ruzie, hou het leuk. Personages onderling mogen natuurlijk wel ruzie maken.
    # Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn.
    # Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    # Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    # Je maakt geen grote beslissingen in je eentje en bestuurt de anderen hun personage niet!
    # Have fun

    Je kan nog steeds inspringen als jongere!


    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:27 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    wlke?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Die van jongere, kijk maar even in het nieuwe rollentopic c:

    Carolina Maellis Sawyer

    Ik verwachtte het al, zag het aankomen en daar was het. Voor ik het wist was ik drijfnat. Zonder te stoppen met mijn kleine grijns te vertonen draaide ik mijn haren uit en liet mijn kleren voor wat ze waren, de zon droogde die wel op. Nu zag ik het nog door de vingers, ze hadden hun gaves nog niet onder controle, hadden er geen vat op maar later, later zou ze dit niet moeten proberen. Achter me hoorde ik het gesprek tussen Val en Jess maar ik reageerde er niet op. "Het is nu 13h00, jullie mogen allemaal gaan. De eetzaal is gesloten, jullie mogen overal komen, gebruik maken van al de aanwezige faciliteiten alleen de bovenste verdieping is verboden terrein. Niet dat jullie daar zullen geraken, sinds je daar een liftpasje en een deurpasje voor nodig hebt. Geniet van jullie namiddag." Ik wist dat Val nog wat vragen had gesteld zonder dat ik ze beantwoord had maar veel zin om zijn gesprek met Jess te onderbreken had ik niet en daarbij, ik had honger dus begaf ik me naar mijn kantoor op het bovenste verdiep. De deuren achter me gesloten nam ik met een broodje in mijn handen plaats achter mijn pc om er voor de rest van de dag niet meer vanachter te komen. Camera links aan, camera hoofdgang aan en bijcamera's van alle andere ruimtes aan, geluid aan. Ik twijfelde even, liet mijn vinger boven de schakelaar hangen en drukte het dan gewoon op stil maar niet uit. Met nog een paar korte codes sloot ik de deuren van de eetzaal en keuken en deed deze op slot. En nu was het tijd om te lunchen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 21:28 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Roane -> Cosette]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb Jace zo klaar ghehe. Stuur 'm zo! C:

    Jess(ica) Alexis Lane.
    Val laat een lok van zijn haar los; waar hij zonet in draaide. 'Nou..' Begint hij. 'Ik vroeg wat het doel is van deze training. En kennelijk hebben die gaven, of wat het ook precies mogen zijn, er wat mee te maken. Maar het lijkt zo dat niet iedereen zich bewust is van zijn of haar gave. Net zoals ik. Het is vreemd. Ik ben normaal gesproken redelijk analytisch, dus ik begrijp niet dat zoiets als een gave aan me voorbij heeft kunnen gaan. Of misschien bezit ik die gave al en is hij nog niet tot uiting gekomen. Hoe het ook zij, ik denk niet dat het veel zin heeft mijn hoofd erover te breken tot ik het zelf zie.'
    Val blijft maar doorpraten, en ik hoor de helft maar van wat hij zegt.
    Mijn hand schiet naar zijn shirt en houdt deze nu nog steeds vast; waardoor hij dichtbij met zijn hoofd bij die van mij is. Ik herinnerde hem eraan dat hij sorry heeft gezegd.
    'Oh eh.. ja. Dat klopt. Zou je me nu los willen laten? Dit is iets.. the dichtbij.' Zijn wangen beginnen weer ietwat rood te worden, en ik zie zijn ogen met paniek vullen.
    'Het is vrij aannemelijk dat ik dat zei. Ook al wilde je het niet, ik deed het absoluut niet om je te stangen. Ik was immers de reden dat je je bewustzijn verloor.'
    Ik kreeg een geheimzinnige glimlach op mijn gezicht. 'Dat is niet waar, Val. Maar.. als je je er schuldig om voelt..' Mijn geheimzinnige glimlach veranderd nu als een sadistisch glimlachje en mijn ogen glimmen.
    'Dan moet je het goedmaken, en ik weet al wat, lieve Válentin van me.' Ik grinnikte. 'Wil je het weten? Of zal ik 't dan maar meteen doen? Het is aan jou de keuze.' En ik hield nog steeds zijn shirt vast.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ Okaayy ;d]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het is een korte, sorry!

    Jace Dagget.
    Hard werd er de deur opengedaan, en het meisje zit nu onder de zwarte vegen van haar make-up. What the fuck happend with her? Hadden de anderen wat verkeerds gezegd tegen haar waardoor haar tranen een voor een naar beneden rolden?
    Even kwamen de herinneringen van mijn kleine zusje, Anna, weer terug. De herinnering dat ik wegging, en ik haar niet meer zag. Hoe haar verdriet maar bleef vloeien over haar wangen, en langzaam op de grond en haar kleding viel.
    Ik merk dat het meisje op haar lip bijt. Dus ze zit ergens mee. 'Moet je niet op het platform zijn.' Zegt ze. Snel veegde ze een traan weg, zodat ik die waarschijnlijk niet zou zien. Ze keek naar beneden, naar de grond, en niet naar me.
    Ik liet een zucht, en leunde tegen de deurpost. 'Nou, zeg het eens. Wat is er aan de hand?'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Liberty Summers

    Hij negeerde mijn vraag, 'Nou, zeg het eens. Wat is er aan de hand?' vraagt hij dan. Ik veeg de overgebleven make up vegen weg en kijk hem dan even aan ik haal adem, 'Ik voelde me gewoon fucked up,' zeg ik dan. Ik ging in de opening staan, 'Ik zou graag zeggen kom binnen maar dat heeft weinig zin,' Ik liet hem kort mijn kamer zien.
    Als ik iets ben gekalmeerd vraag ik het hem dan toch, 'Waarom ben je hier?' vraag ik peinzend, 'Als het er een beetje bot uitkomt, het spijt me dat was namelijk niet mijn bedoeling, vraag het me gewoon af,' Ik keek hem aan. 'Ik had trouwens gewoon ruzie met Carolina en toen knapte er even iets in me,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elín

    Iedereen lijkt weg te gaan en hieruit maak ik op dat we pauze mogen nemen. Nog steeds verstomd klim ik het platform af. Ik durf niet naar de trainster nu en toch wil ik iemand vertellen over mijn ontdekking. Ik vraag me trouwens af wat er met Liberty aan de hand was. Ik besluit na enkele momenten van twijfel even op zoek te gaan. Ik zie Griezel staan -verdorie, ik moet echt zijn naam eens vragen- en besluit dat het een aanvaardbaar alternatief is. Ik blijk geluk te hebben als ik naarmate ik dichter kom merk dat hij met Liberty aan het praten is. Een beetje beschaamd om het feit dat ik hem net zomaar heb achtergelaten, schuifel ik dichterbij. Ik kijk even van hem naar Liberty.
    "I-ik zag je weg rennen. Gaat het wel?" vraag ik zachtjes.
    Ondertussen heb ik mijn blik weer op hem gericht. Ik glimlach verontschuldigend. Hij was wel zo aardig geweest om me zijn jas aan te bieden toen ik koud had. Zo'n vreselijk persoon is hij volgens mij helemaal niet. Als ik me niet vergis, voelt hij zelfs medeleven naar Liberty toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Val Gray.

    Carolina heeft gezegd dat onze training erop zit. Of althans, dit deel. Ik heb gemerkt dat ze geen aanstalten maakt om mijn vragen te beantwoorden. Misschien wil ze me nog even in het duister laten tasten, of heeft ze simpelweg genoeg van mijn vragen. Het zou immers niet de eerste keer zijn.
    Hoe het ook zij, ik sta hier nog steeds op het strand met Jess vlak voor me, haar hand nog steeds om mijn shirt geklemd. Ik kan de warmte van haar gezicht haast voelen. In haar ogen is een sinistere blik verschenen die ik niet vertrouw. Dat kan maar een ding betekenen: ze is iets van plan. En wat het ook is, het zal me niet gaan bevallen.
    Met een wanhopig 'eh.. kopje koffie?' probeer ik mezelf uit de situatie te redden. Het is een schrale poging.
    'Dat is niet waar, Val. Maar.. als je je er schuldig om voelt..'
    'Eh.. je bezorgt me de rillingen,' geef ik eerlijk toe. De grijns op haar gezicht heeft eng wel van dat van een perverse man. Gelukkig maar dat ik weet dat het Jess is, in plaats van een dergelijk persoon. Alhoewel... ik slik even.
    'Dan moet je het goedmaken, en ik weet al wat, lieve Válentin van me.' Ik had ook mijn kop moeten houden over mijn naam.
    'Nou, eh.. gooi het eruit,' zeg ik en glimlach waterig. Mede omdat ik nog steeds niet weet wat ik kan verwachten. In het ergste geval mag ik de hele dag haar slaafje spelen. Ofwel: op en neer naar de koffieautomaat rennen om in haar behoefte te voorzien. Niet dat het een erg scenario zou zijn; een perfect excuus om zelf ook aan mijn cafeïne te komen.
    'Wil je het weten? Of zal ik 't dan maar meteen doen? Het is aan jou de keuze.' Huh wat? Ik knipper verbaasd met mijn ogen.
    'Het.. meteen doen..? Wat bedoel je?' Iets zegt me dat ik het niet eens wil weten. Nog steeds heeft ze mijn shirt vast. Mijn grote ogen kijken in de hare en nog steeds is die sadistische grijns niet van haar gezicht verdwenen.
    'Al goed,' zeg ik dan.
    'Zolang je me geen pijn doet en ik op de manier die je in gedachten hebt mijn schuld kan afbetalen, dan zij het zo. Het was immers mijn fout. En ik vertrouw je. Denk ik.'
    Mijn blik dwaalt af naar de hand waarmee ze nog steeds mijn shirt vast heeft. Ik bedenk me nu dat ik mijn perceptie van 'pijn' had moeten definiëren toen ik de kans had. Afijn, ik zal dan maar moeten ondergaan wat ze in gedachten heeft. En hey, misschien valt het mee, praat ik mezelf hoop in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jess(ica) Alexis Lane.
    Verbaasd knippert Val met zijn ogen. Hij weet echt niet wat hem straks overkomt. Of wacht, zal ik het wel doen? Ik bedoel, het moet alsnog wel iets speciaals voor hem zijn. En ik wil niet degene zijn die het voor hem verpest.
    'Het.. meteen doen..? Wat bedoel je?' Met een verbaasde, onwetende blik kijkt hij me aan. Oh, Val. Kijk niet zo naar me. Nee, ik kan het deze jongen niet aandoen. Al is het iets totaal onschuldigs of helemaal niet zo erg, maar het kan je wel op een ongemakkelijke manier doen voelen als het niet met de juiste persoon is. En dat kan ik weten..
    Ik schudt zachtjes met mijn hoofd. Nee, ik kan het hem niet aan doen. Je eerste zoen moet door iemands speciaal gegeven worden, en geef nou 's eerlijk toe. Dat ben jij niet, Jess. Niet voor hem. Sprak ik mezelf toe.
    'Al goed,' zegt hij dan. 'Zolang je me geen pijn doet en ik op de manier die je in gedachten hebt mijn schuld kan afbetalen, dan zij het zo. Het was immers mijn fout. En ik vertrouw je. Denk ik.'
    Mijn grip op zijn shirt verminderde wat, en ik bekeek hem eens goed. Als ik het wel zou doen, dan zou hij verkeerd over me denken. Maar ik wil hem niet iets aandoen wat hij eigenlijk niet wil. Hij is zo'n onwetend, onschuldige jongen.
    Ik haak af. Ik doe het niet. Ik schudt weer zachtjes mijn hoofd, terwijl ik dit keer naar beneden naar het zand kijk, en zachtjes laat ik hem los. Ik draai me van hem om, kijkend naar de zee, en open mijn mond: 'Nee Val, het maakt niks uit. We laten het hierbij,' zeg ik wat zachter.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ik heb dus blijkbaar per ongeluk mijn abo hierop verwijderd en zie nu nog maar dat er zoveel posts zijn bijgekomen. -.-
    Kan iemand misschien even kort vertellen wat er zoal gebeurt is? (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Oké, ik heb dus blijkbaar per ongeluk mijn abo hierop verwijderd en zie nu nog maar dat er zoveel posts zijn bijgekomen. -.-
    Kan iemand misschien even kort vertellen wat er zoal gebeurt is? (:


    Nou, eehh...we moesten trainen. Mijn personage Liberty spijbelde de les deels en toen ze terug kwam straf, tijdje later viel ze uit tegen Carolina en toen brak ze ook. Jace en Elin zijn nu bij haar en Val en Jess zijn ook samen, ehh...Jes had een ongeluk én ze weten het van hun gave. Tenmisnte Val en Liberty. Liberty was zo slim om het te demonstreren en nu weten een paar mensen het als je op 't veld was had je 't gezien xd dus weet niet waar je personage was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Val Gray.

    Ze heeft me nog steeds vast. Het blijft even stil tussen ons. Is dit wat ze van plan was te doen? Ik snap het niet. Haar ogen staan ook anders. Het sadisme is eruit verdwenen - iets wat me enorm geruststelt ergens. Maar aan de andere kant.. ik zie twijfeling. Onzekerheid. Wat is ze van plan? Ik hou mijn mond en wacht af.
    Dan, als donderslag bij heldere hemel, laat ze mijn shirt los. Ze schudt het hoofd en richt de ogen op het zand. Ik kan er niet in kijken.
    'Nee Val, het maakt niks uit. We laten het hierbij,' mompelt ze dan zacht. Heh? Zo even was ze overtuigd van haar meesterlijke plan, of wat dat ook mag zijn. Zou het zo iets ergs zijn dat het haar zelf aan het twijfelen brengt? In dat geval mag ik van geluk spreken. Ik krab radeloos aan mijn hoofd.
    'Uh.. oke,' mompel ik op mijn beurt, niet in staat om een verraste uitdrukking te verbergen. De verwarring maakt plaats voor een klein glimlachje.
    'Je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt met wat je van plan was, al ben ik blij dat je mijn belang erin meewoog. Dat zag ik in je aarzeling, als ik het niet verkeerd heb.' Ik geef haar kort een zacht vriendschappelijk schouderklopje.
    'Zou je het me op z'n minst willen zeggen onder het genot van een kop koffie?' Ik lik met mijn tong langs mijn lippen bij het vooruitzicht van een zalige espresso. Bovendien lust ik wel wat sla en een boterham. Immers zei Carolina dat het lunchtijd was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jace Dagget.
    Het meisje veegt nu de make-up vegen op haar gezicht weg, en haalt diep adem. 'Ik voelde me gewoon fucked up,' zegt ze en kijkt me aan. Ze maakt wat meer ruimte, zodat ik met een snelle blik in haar kamer kan kijken. Overal lag er rotzooi. Ze heeft er een bende van gemaakt. 'Ik zou graag zeggen kom binnen maar dat heeft weinig zin,' zegt ze met een blik op haar eigen kamer. Alleen een knik geef ik met mijn hoofd met dat ik het snap, verder zeg ik niets. Ik wacht wel even tot ik iets zeg.
    Met een wat gekalmeerde, maar peinzend gezicht vraagt ze: 'Waarom ben je hier?' En vervolgt dan snel: Als het er een beetje bot uitkomt, het spijt me dat was namelijk niet mijn bedoeling. Vraag het me gewoon af.' Het meisje keek me nu afwachtend aan.
    "Omdat ik me wat-" Ik werd afgekapt door het meisje.
    'Ik had trouwens gewoon ruzie met Carolina en toen knapte er even iets in me.'
    Weer knikte ik. Ik opende mijn mond om wat te zeggen, maar vanuit mijn ooghoeken kwam er snel wat onze kant op en uiteindelijk zag ik hetzelfde meisje staan - waar ik net een gesprek mee maakte.. en die wegliep. Fijn, net waar ik op wachtte.
    'I-ik zag je weg rennen. Gaat het wel?' Hoor ik haar zachtjes vragen.
    Wat zijn de meisjes hier eigenlijk zo.. verlegen en terughoudend. Behalve Jess. Die gaf me nog een klap. Mijn hand bracht ik naar mijn wang, en wreef er kort over. Ze had lef, dat zeker. Ik voel mijn handen weer jeuken, en ik bal ze tot vuisten. Uch, het is dat ze een meid is.
    Ondertussen merk ik niet dat het meisje, dat er net aangekomen is, haar blik op me richt.

    Jess(ica) Alexis Lane.
    'Uh.. oke,' kwam er uit Val's mond gestommeld. 'Je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt met wat je van plan was, al ben ik blij dat je mijn belang erin meewoog. Dat zag ik in je aarzeling, als ik het niet verkeerd heb.' Ik voel een zacht schouderklopje, en ik knik. Ja, dat deed ik zeker.
    Ach, ik was al blij genoeg dat het voorbij is en ik die stomme training niet meer hoef te doen. Daar was ik echt totaal niet blij mee. Onopgemerkt probeer ik aan mijn shirt te ruiken - Ja, zweet. Ik stink enorm. Tenminste, dat vind ik dan.
    Ik ga even douchen. Dat is wat ik ga doen.
    'Zou je het me op z'n minst willen zeggen onder het genot van een kop koffie?' Vraagt Val. Al zie ik zijn gezicht niet, ik weet gewoon hoe zijn gezicht er nu op dit moment uitziet. Zijn blik heeft weg van een iemand die zijn geliefde ziet, en als het goed is likt hij ook nog eens over zijn lippen.. niet wachtend tot hij dat bruine goedje binnen kan krijgen en hoe hij zijn smaakpapillen weer test. Elke keer weer, en elke keer is het goedgekeurd.
    Niet dat ik er wat op tegen heb. Ik ben net zo'n koffie-gek als hem. Het heeft me immers een beetje kunnen afleiden van de alcohol.
    "Ehh," breng ik uit. "Ik vind het best. Maar als je het niet erg vind wil ik eerst even douchen. Ik stink echt erg, en ik heb geen zin om nog langer in deze zwetende kleren te blijven."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Val Gray.

    "Ehh.. ik vind het best. Maar als je het niet erg vind wil ik eerst even douchen. Ik stink echt erg, en ik heb geen zin om nog langer in deze zwetende kleren te blijven."
    Ik hou een arm omhoog en ruik onder een oksel. Ja, da's niet eens zo'n slecht idee. Mijn witte shirt zit onder de vegen en van mijn haar is ook niet veel positiefs te zeggen. Misschien kan ik het met een shampoo nog enigszins in bedwang houden.
    'Prima, dan ga ik na jou. Immers kan ik niet de hele dag in deze kleding blijven rondlopen.'
    Ik ga haar voor naar de deur, waar het koffieapparaat me verlangend aanstaart. Ik glimlach om mijn gedachten. Ik denk dat het eerder andersom is. Hoe het ook zij, ik ben toe aan een espresso.
    'Ik neem alvast een kopje om mee te nemen omdat ik immers toch moet wachten. Voel je vrij om alvast te gaan douchen. Als iemand de kamer binnenkomt, ben ik dat.' Met die woorden loop ik naar het apparaat toe en kies een kopje uit. Een espresso, as always.
    Terwijl ik wacht op het apparaat, dwalen mijn gedachten af naar Jess. Het meisje waar geen touw aan vast te knopen valt. Het intrigeert me wel op een bepaalde manier en ze heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt.
    Het apparaat geeft aan dat mijn koffie klaar is. Ik hoor enkele stemmen uit de eetruimte, waar de rest hun lunch nuttigt. Met de koffie in mijn handen loop ik op mijn dooie gemak terug naar de kamer. Ik neem plaats op mijn bed en neem een tijdschrift in de hand. Nu wachten tot Jess klaar is, zodat ik mezelf ook op orde kan maken. Ik snak naar een schoon shirt.


    No growth of the heart is ever a waste