• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik haat dit weer... (cat)]

    Myla Reina Dulce
    Bedenkelijk keek ik even op naar Kane, maar vrijwel gelijk daarna richtte ik mijn blik weer op het riviertje.
    "Gewoon, ben ik niet mee bezig."
    Nog steeds keek ik hem niet aan, beet zacht op mijn onderlip. Ongemakkelijk streek ik mijn lange, goudblonde lokken naar achteren, om ze vanwege de hitte vervolgens samen te binden tot een dikke staart.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    bonita105 schreef:
    Quinten
    'Mijn bender is vuur alleen ben ik er nou niet echt goed in' vertel ik onzeker

    Tess

    'Mijn bender is vuur, alleen ik ben er nou niet echt goed in' zegt Quinten wat onzeker tegen me. 'Ik kan ook nog niet zo goed overweg met mijn water, meestal gaat het bij van de ene kant naar de andere, en maak ik mensen nat, zoals nu' zeg ik glimlachend. 'Iedereen leert het, alleen bij sommige duurt het wat langer' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten
    'Meestal als ik kwaad ben gaan vaak de kaarsen en de haart ineens aan. Als ik het stuur is het meestal binnen 5 seconde alweer weg' lach ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Hey guys. Sorry dat ik gisteren ineens weg was, mijn ouders besloten dat ik genoeg achter de computer had gezeten en even gezellig beneden moest blijven en dat soort shit. Ik zoek de posts even op en dan ga ik reageren xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alex

    rustig begin ik alle vuile glazen en borden af te wassen. Zodra ik klaar ben zal ik opzoek naar eliana gaan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Meanie schreef:
    [Hey guys. Sorry dat ik gisteren ineens weg was, mijn ouders besloten dat ik genoeg achter de computer had gezeten en even gezellig beneden moest blijven en dat soort shit. Ik zoek de posts even op en dan ga ik reageren xd]

    [Die van mij heb ik op de vorige pagina gepost :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tess
    'Hmm, doe is nep boos, ik wil jou vuur zien' zeg ik lachend 'of kan je niet acteren?' vraag ik dan met een glimlach.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    Zachtjes lach ik.' Helaas helpt dat niet.Ik kan het alleen als ik heel kwaad wordt en dat is pas een keer gebeurd'vertel ik haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Catherine 'Cathy'
    Voordat ik iets kon doen, knalde een muur met een harde klap tegen me aan. Ik vloog een aantal meters door de lucht, en viel met een doffe klap op de grond. Ik zag sterretjes, en kreunde pijnlijk. Verdomme.
    Ik knipperde even met mijn ogen om mijn zicht wat op te helderen, en stond wankelend op.
    Ik vermande me weer. Ik ging rechtop staan, en richtte me niet op de jongen, maar op een grote boom achter hem.
    Ik concentreerde me er op, en met een felle bliksemschicht raakte ik de wortels. De boom viel langzaam om, en met een snelle beweging sprong ik naar achteren, aangezien ik liever niet wou dat ík werd getroffen door de boom. Een felle hoofdpijn was duidelijk aanwezig, dankzij de muur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [geef mij maar regen.. Like the rain..]

    Kane Olivier Jhonson

    Ik vroeg niet verder, ook om het fijt dat ze er waarschijnlijk niet over wilde praten, Ik haal mijn hand door mijn haar, de zon scheen en was blij om het fijt dat ik niet snel zwete. Ik kijk even naar het water in het riviertje, ik had wel zin om te zwemmen. 'Zin om te zwemmen?' vroeg ik haar grijnzend.

    (ik weet niet hoe laat het ongeveer is in de rpg Ik dacht Middag maar weet het niet zeker}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Morgen word er regen voorspeld ;3 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nathan Lockwood
    Ik moest toegeven, dat was erg indrukwekkend. Het leek haar geen enkele moeite te kosten om al dat water op te tillen, terwijl het voor mij toch echt aanvoelde als de halve sloot. Zonder een druppel te morsen liet ze het weer zakken en ik floot bewonderend. 'Wauw. Jammer dat ik dat niet kan, zeg,' grinnikte ik. Leuk meisje. Leuke kunstjes.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tess
    'Hmm, jammer en als ik je nou een klap geef, wordt je dan boos?' vraag ik nieuwschierig. 'Ja, als ik nieuwschierig ben, probeer ik alles om er achter te komen of het te zien' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten

    'Nopp dat zal echt niet gaan helpen my dear. Ik heb gezorgd dat ik dat niet meer zou laten gebeuren' grijns ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    {tariq hulp nodig van Alexandra? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling