• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    [Hmm, wat zou ik zeggen xd]
    'Ja,tuurlijk' zeg ik glimlachend. 'Wat is joun bender?' vraag ik aan Quinten. 'Mijnes water' zeg ik en ik laat het zien. Daarmee raak ik Alex. Ik moet lachen, 'Zo die is ook nat' zeg ik lachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Catherine 'Cathy'
    Door de stofwolken kon ik niets zien, en keek schichtig om me heen, op zoek naar eventuele schaduwen. Voordat ik in de verdediging kon schieten, schoten er rotsblokken mijn kant op. Met een harde knal kwam ik op de grond terecht, en het duurde even voordat ik weer bij zinnen kwam en opsprong.
    Woedend keek ik om me heen, en zag een silhouet. Ik sloot mijn ogen, en voelde de energie door mijn lijf gieren. Met een woedende kreet en een stamp met mijn voet stuurde ik bliksem op de jongen af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinten
    'Mijn bender is vuur alleen ben ik er nou niet echt goed in' vertel ik onzeker

    Alex
    'hij kan het wel alleen is zijn vuur nogal apart' lachend maak ik mezelf droog


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Op het moment dat haar kreet door de lucht ging, krulden mijn mondhoeken omhoog in een aanlokkelijke grijns. Hier had ik zes jaar voor getraind, was ik nog steeds voor aan het trainen.
    Het lukte me om de eerste bliksemstraal af te weren met een rotsblok, maar de elektrische straal leek zich door de onzichtbare kracht te wringen waarmee ik de rotsblok voor me had gehouden.
    De grijns werd een grimas toen mijn spieren geëlektrocuteerd leken te worden, ik beet op mijn kaken maar bleef koppig staan. Daarna barstte de rotsblok door de kracht van haar bliksemstraal, enkele korreltjes kwamen in mijn haar terecht.
    "Als je niet zo hysterisch had lopen schreeuwen was je nog best een lekker ding geweest," grinnikte ik in haar richting, terwijl ik mijn startpositie weer in had genomen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy'
    ''Als je niet zo hysterisch had lopen schreeuwen was je nog best een lekker ding geweest.'' grinnikte hij, en een tikkeltje verward bleef ik staan. Ik keek naar de jongen die nog niet helemaal zichtbaar was door de stofwolken, en mijn wenkbrauwen krulden zich in een kwade frons. Dat had hij niet moeten zeggen. Ik zette een paar stappen in zijn richting, blies een bluk haar uit mijn zichtsveld en creërde een vlammetje in mijn handen. ''Dat had je niet moeten zeggen.'' zei ik op een zachte, maar boze toon. Het vlammetje werd groter, en groter. Toen ik de hitte in mijn gezicht voelde, stuurde ik het op hem af.
    [Ik duik mn bed in, maar ik ben er morgen de hele dag vanaf 7 uur 's ochtends :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga slapen,byee]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik waarschijnlijk vanaf 4 uur (cat)]

    Tariq Lupus Sandulf
    Ach, ze waren allemaal zo makkelijk boos te krijgen. En mocht het nou net zo zijn dat alle vrouwen boos werden om dezelfde dingen.
    De aarde onder mijn voeten schoot omhoog, de vlammen kaatsten tegen de plotselinge muur aan. Ik bevond me buiten de stofwolken, en streek rustig de restjes aarde uit mijn haar.
    In mijn shirt zat een scheur, waardoor een deel van mijn gespierde borstkas zichtbaar was.
    Een grijns sierde mijn gezicht.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    MeLuvZaynx schreef:
    Libbi Kira Makayla.

    "Het weer is echt perfect, momenteel."
    "Zo.." Zegt ze na een korte stilte.
    "Bender of non-Bender?" Vraagt ze dan.
    "Ik hoor zeker niet bij de vuurnatie. Al zouden ze dat natuurlijk wel graag willen" Zeg ik en kijk haar even aan. "Ehm, en jij?" Vraag ik dan en vraag me dan af of het wel een goed idee was om dit zomaar te vertellen.


    Emily Roxy Scott

    Nieuwsgierig gleed mijn blik naar de blonde naast me. Ze had in feite geen antwoord gegeven op mijn vraag. Gezien dat feit gokte ik erop dat ze geen Bender was.
    'Ik hoor ook zéker niet bij de Vuurnatie!' kwam er fel uit mijn mond. Ik was blij dat zij er hetzelfde over dacht als ik. 'Dat betekent dat we aan dezelfde kant staan.' Ik lachte geamuseerd.
    'En ik ben een Bender. Water.' Ik strekte de vingers van mijn linkerhand en liet een paar dauwdruppeltjes op het gras omhoog zweven.

    Catherine 'Cathy'
    Ik beet zachtjes op mijn lip toen zijn borstkas deels zichtbaar was. Nee, Cathy. Nee.
    Ik zette mijn kimono wat strakker, en keek zonder enkele emotie naar zijn grijnzende gezicht. Wat een dubbel gevoel had ik, verschrikkelijk.
    Ik keek om me heen, en begon plotseling op hem af te rennen. Vlak voor zijn neus schoot ik met behulp van vuur de lucht in, en landde netjes achter hem.
    Een lichte grijns sierde nu ook mijn gezicht toen hij zich nog niet had omgedraaid, en in een snelle beweging stuurde ik vuur. Door de zee van vlammen kon ik hem niet goed meer zien, maar ik was er bijna zeker van dat ik hem had getroffen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kane Olivier Jhonson

    'Nou, geen' andwoord ze mompelend, 'Hoe komt het dat iemand als jij geen vriendje heeft?' zeg ik met een lichte grijns, ergens had ik verwacht dat ze zoizo 1vriendje gehad had.


    Don't be like the rest of them, darling

    {is er nog iets gebeurd/ tegen mijn perso gezecht?}


    welkome to my garden of fantasy

    RainbowShine schreef:
    Diana Anderson
    'Nee, maar jij lijkt erg goed te zijn in je Waterbending, niet?' Hij glimlachte. 'Beter dan de meeste mensen denken.' Antwoordde ik erop. In een stad dat was bezet door Firenation was het moeilijk om nog een leraar te vinden die water kan sturen. Iemand die aarde kon sturen kon zo iemand vinden. Ik moest het helemaal zelf doen. 'Moet je dit zien.' Zei ik. Ik stapte een paar meter achteruit, zodat ik hem niet zo raken. Ik maakte een paar bewegingen met mijn handen en armen. Vervolgens deed ik ze omhoog en heel veel water ging ook omhoog langs me. Zelf mij een paar plukjes haar gingen omhoog door de snelheid. Ik liet het even in de lucht hangen en toen weer rustig zakken.

    [*wacht geduldig op reactie terug*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Olla peepz


    "Do you believe monsters are born or made?"

    { Alowa mensje ^^ ugh.. Word moe van dit weer.. Al weet ik wel waar ik vandaag m'n huiswerk ga maken XD onder een boom in het weiland}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tariq Lupus Sandulf
    Het had niet lang geduurd, maar het korte moment dat het meisje op haar onderlip beet was genoeg geweest om haar zwakte te tonen.
    Mijn reactie op haar aanval was snel, maar niet snel genoeg geweest. De stenen die aan vier kanten omhoog waren geschoten en een soort stenen tipi hadden gevormd, hadden het grootste deel van de vlammen van me vandaan kunnen houden.
    Op mijn onderbuik was echter een aardige wond ontstaan. De huid was donkerrood tot bijna zwart verbrand, bloeddruppels welden zich langzaam op en plakten aan de resterende stof van mijn shirt.
    Een ingetogen, maar woedende grom klonk terwijl ik die van mijn lijf rukte. De pijn brandde zich een weg door mijn lichaam, maar het negeren ervan was niet onmogelijk. Ik zette mijn linkervoet tegen één van de stenen muren, en stuurde die met een duw naar het meisje toe.


    "Do you believe monsters are born or made?"