• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Een weddenschap? Cam weet waarschijnlijk wel dat jij niet van de weddenschappen bent, Rey. Dus, wie het het langste volhoud te daten met een floraat/fauniel, dan? En wat is de prijs als ze daar naar vragen?"
    Ik denk even na, maar al gauw weet ik iets.
    "Simpel. De winnaar mag in het bed slapen, de verliezer op de bank."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Sowieso dat ze erin trappen."
    Ik lach even om mijn eigen geniale idee.

    [I'm off ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Simpel. De winnaar mag in het bed slapen, de verliezer op de bank. Sowieso dat ze erin trappen." Ik kan niets anders doen dan grijnzen om zijn opmerking en knik enthousiast.
    Ik moet toegeven, het is slim bedacht. Ik zelf zou er nooit zijn opgekomen. Ik druk mijn lippen kort op de zijne en glimlach dan.
    "Ik moet bekennen dat ik dit toch wel een zeer slimme opmerking van je vindt." geef ik toe, nog lachend en rol dan even met mijn ogen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik moet bekennen dat ik dit toch wel een zeer slimme opmerking van je vindt."
    Ik grinnik even en kus haar zacht terug.
    "Normaal zeg ik dat niet van mezelf, maar ik vind het ook best een slim idee."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "En dan kunnen wij ook melige liefdesliedjes zingen voor elkaar. Ik ben er vrijwel zeker van dat de anderen dat ook gaan doen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Normaal zeg ik dat niet van mezelf, maar ik vind het ook best een slim idee. En dan kunnen wij ook melige liefdesliedjes zingen voor elkaar. Ik ben er vrijwel zeker van dat de anderen dat ook gaan doen." Ik haal glimlachend mijn schouders op en laat me dan met mijn hoofd op het kussen vallen.
    "Laten we eerst maar gewoon even afwachten," geef ik toe.
    Nu we dit plan hebben, zal het vanavond een stuk gemakkelijker zijn. Maar toch, ik wil niet dat het te gaat opvallen en dat we dan alsnog door de mand vallen.
    "Met dit plan erbij, ben ik wel zeker dat het ons gaat lukken." zeg ik hierna alsnog en knipoog even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Laten we eerst maar gewoon even afwachten. Met dit plan erbij, ben ik wel zeker dat het ons gaat lukken."
    Ik grinnik.
    "Inderdaad. We gaan sowieso niet te opvallend doen."
    Ik kus haar zachtjes.
    "Je bent toch niet bang?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Inderdaad. We gaan sowieso niet te opvallend doen." Willend beantwoord ik zijn kus en trek me iets dichter naar hem toe. Niet alleen het deken, ook zijn lichaamswarmte zorgt ervoor dat ik het warm krijg.
    "Je bent toch niet bang?" vraagt hij dan. Door deze woorden voel ik mijn wangen blozen, dus staar ik even naar het onderlaken.
    Bang ben ik niet echt. Vooral niet om er uiteindelijk voor uit te komen dat Rey en ik iets hebben. Ik ben eerder bang voor de reacties van de andere faunielen. Een floraat ben en blijf je en de haat tussen die twee is groot.
    "Waarom zou ik bang moeten zijn?" vraag ik dan, ontwijk toch ergens zijn woorden en kijk hem glimlachend aan als ik zeker weet dat mijn huid weer zijn neutrale kleur terug heeft gekregen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Waarom zou ik bang moeten zijn?"
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Omdat ik die dingen zei over Cam haar zevende zintuig?"
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Maak je maar niet druk. Het komt wel goed."
    Ik leg mijn armen om haar heen en trek haar tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Omdat ik die dingen zei over Cam haar zevende zintuig? Maak je maar niet druk. Het komt wel goed." Lachend schud ik mijn hoofd en plaats mijn handen in zijn nek.
    "Haar zevende zintuig nog wel? Ik dacht dat zoiets het zesde heette?" vraag ik grinnikend en rol even met mijn ogen.
    Toch ergens zeker dat ik toch wel gelijk heb, hoewel, het zou me niet verbazen als ik het uiteindelijk mis zal hebben.
    "Bang ben ik niet," geef ik dan toch toe.
    "Als ze erachter komen is dat pech, dan zal ik er wel mee leren leven. Uiteindelijk vertellen we het toch wel." zeg ik zachtjes en druk een kusje op zijn neus.

    [Ik ben heel even douchen, (: x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Haar zevende zintuig nog wel? Ik dacht dat zoiets het zesde heette?"
    Ik grinnik.
    "Zesde, zevende. Maakt niet uit."
    "Bang ben ik niet. Als ze erachter komen is dat pech, dan zal ik er wel mee leren leven. Uiteindelijk vertellen we het toch wel."
    Ik streel even door haar haren en druk een kusje op haar lippen.
    "Van zodra we weten dat dit serieus is. Serieuzer dan serieus."
    Ik grinnik even.
    "En Cam weet het als eerste. Dat is de grondregel, sorry."
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Van zodra we weten dat dit serieus is. Serieuzer dan serieus." Ergens klinkt dit best raar, maar snap ik zijn woorden wel. Nu ik Rey zijn wachter ben, is het vrij logisch dat ik zijn gehele resterende leven bij hem blijf en bovendien, momenteel zou ik niets liever willen.
    Maar het zal naarmate de tijd verder gaat toch opvallen, ik hoor immers ouder te worden en ik zal het ook niet heel lang volhouden om zo gewoon mogelijk te doen.
    "En Cam weet het als eerste. Dat is de grondregel, sorry." Ik schrik even op als ik merk dat hij doorpraat en knik vrijwel direct. Ik kan hiermee leven en vind het trouwens ook meer dan logisch. Ze is de oudste fauniel en heeft buiten dat ook niet heel lang meer te leven.
    "Dat hadden we al afgesproken." zeg ik vlug en knik automatisch.
    "Cam weet het als eerste." herhaal ik zijn woorden nog, om zeker te zijn dat ik het goed verstaan heb en druk mijn lippen teder op die van hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat hebben we al afgesproken. Cam weet het als eerste."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Brave Faye."
    Ik grinnik even en druk een kusje op haar lippen.
    "Hmm, ik lig echt lekker."
    Ik ga nog iets dichter tegen haar aan liggen en druk een kus op haar neus. Blij kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Brave Faye." Ik rol met mijn ogen, beantwoord alsnog zijn kus en grinnik daarna zachtjes.
    De woorden doen me ergens denken aan een hond die de woorden van zijn baasje na een lange tijd negeren eindelijk uitvoert. Toch zeg ik er niets van en kijk ik op als hij zich iets dichter tegen me aandrukt.
    Glimlachend kijk ik hem in de ogen aan. "Hmm, ik lig echt lekker."
    De glimlach op zijn gezicht doet me stralen en ik kan er niets anders aan doen om mijn lippen op die van hem te plaatsen. Het verlangen is te groot.
    "Het is dat we zo weg moeten ik me nog graag wil douchen. Anders had ik hier heel de nacht met je gelegen, als je dat zou willen." geef ik toe nadat ik de kus heb afgebroken en kijk hem kort aan.
    Ik strijk met mijn hand even langs mijn hand om een verdwaald plukje haar recht te zetten en tik hem dan speels op zijn neus.
    "Trouwens, ik weet niet of jij het type bent om vanavond te drinken, maar dat je het weet. Ik kan niet autorijden." komt er dan in me op en zeg het maar alvast voordat ik het weer vergeet. Dan ga ik nog liever met de taxi namelijk, dan zelf te moeten tobben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Het is dat we zo weg moeten ik me nog graag wil douchen. Anders had ik hier heel de nacht met je gelegen, als je dat zou willen."
    Ik grinnik.
    "Nou, ik ga lekker mee douchen, als je het niet erg vindt, en dan kunnen we na de karaoké nog lekker knuffelen."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Trouwens, ik weet niet of jij het type bent om vanavond te drinken, maar dat je het weet. Ik kan niet autorijden."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik ga niet drinken. Je weet maar nooit wat ik er dan uit flap."
    Lachend druk ik een kus op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nou, ik ga lekker mee douchen, als je het niet erg vindt, en dan kunnen we na de karaoké nog lekker knuffelen." Ik pak zijn hand beet en knik instemmend. Ik vind het allemaal prima, heb er totaal geen problemen mee dat hij mee gaat douchen.
    "Ik ga niet drinken. Je weet maar nooit wat ik er dan uit flap." Ik voel zijn lippen op mijn voorhoofd drukken en kijk dan even op.
    "Mooi, dan hoef ik daar in ieder geval geen rekening mee te houden en is dat één zorg minder." zeg ik, ergens toch opgelucht en kijk even naar het plafond boven ons, maar laat mijn blik daarna weer naar Rey toe glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga slapen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.