• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Trey, waar was dat goed voor? Dank je. Maar dat had je niet moeten doen. Wil je misschien helpen het even aan te doen?"
    Ik lach om haar geratel en gegiechel. Ja, volgens mij worden meisjes een beetje high van juwelen. Ik grinnik en haal het doosje uit het zakje. Ik doe het open en haal er de armband uit.
    "Ik weet wel dat het niet had gehoeven, maar ik vond dat hij wel bij je past," zeg ik terwijl ik de armband om haar slanke pols doe. "Een bloemenkransje voor mijn prinses," zeg ik terwijl ik het slotje vast maak.
    Ik laat mijn armen om haar middel glijden en druk een kusje op haar lippen.
    "Ik hou gewoon van je," voeg ik er nog met een glimlach aan toe.

    Irial

    "Dat vind ik wel een goed idee."
    Ik ben dolgelukkig met het kleine kusje op mijn wang en haar zachte hand in de mijne. Op mijn gemakje kuier ik met haar naar de auto. Ik heb geen haast.
    "Al enig idee wat je gaat zingen vanavond?" vraag ik rustig.
    Ik geniet van de zon die op mijn rug schijnt.
    In de verte zie ik de auto al staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik weet wel dat het niet had gehoeven, maar ik vond dat hij wel bij je past. Een bloemenkransje voor mijn prinses."
    Giechelend bloos ik en kus hem zacht terug. Ik leg mijn armen even om zijn hals en kijk hem verliefd aan.
    "Ik hou gewoon van je."
    Ik grinnik.
    "En dat kon je niet zeggen zonder dat je die armband moest kopen?"
    Lachend schud ik mijn hoofd en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    "Maar ik hou ook van jou. Met of zonder armband."
    Ik druk mijn lichaam even tegen het zijne om de kus iets passioneler te maken en lach tegen zijn lippen aan. Liefdevol kijk ik hem aan en zucht verliefd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meade schreef:
    Faye
    "Ja, ik weet ongeveer wat je gekocht hebt. Al was je wel redelijk snel, en afleidend, en heb ik er niet helemaal op kunnen letten. Maar op mij moet je niet letten. Doe maar aan wat je wil." Ik kijk hem glimlachend aan en beantwoord hierna teder zijn kus.
    "Tuurlijk let ik wel op je." zeg ik grinnikend en kijk hem verliefd in de ogen aan.
    "Misschien juist wel vanavond." zeg ik ondeugend en plaats mijn lippen dan op die van hem.



    Rey

    "Tuurlijk let ik wel op je. Misschien juist wel vanavond."
    Grinnikend kus ik haar terug.
    "Wat attent van je dat je op me let," zeg ik lachend.
    "En waarom ga je op mij letten vanavond?"
    Ik streel glimlachend over haar wang met mijn duim en kijk haar in de ogen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Al enig idee wat je gaat zingen vanavond?" Ik kijk naar hem en denk even na. 'ik heb werkelijk geen idee.' Grinnik ik en knijpn een oog dicht tegen de zon die er even in scheen. 'Misschien kunnen we wel een duet doen?' Glimlach ik en kijk naar hem. 'Ik heb je namelijk nog maar één keer horen zingen.'

    Faye
    "Wat attent van je dat je op me let en waarom ga je op mij letten vanavond?" Ik grinnik en druk mijn lippen zachtjes op die van hem.
    "Aangezien ik net tot jouw wachter gemaakt ben," zeg ik zachtjes en bijt even op mijn lip.
    "Moet ik je wel in de gaten houden." grap ik en pak zijn hand beet die op mijn wang rust, verstrengel onze vingers en kijk hem verliefd in de ogen aan.
    "Nee, eerlijk gezegd zal ik mijn ogen toch niet van je af kunnen houden." geef ik dan uiteindelijk gewoon eerlijk toe en haal mijn schouders even op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Aangezien ik net tot jouw wachter gemaakt ben, moet ik je wel in de gaten houden. Nee, eerlijk gezegd zal ik mijn ogen toch niet van je af kunnen houden."
    Even verliefd kijk ik haar aan en glimlach als een idioot.
    "Als je straks zo kijkt, gaat het niet lang duren voor ze ons doorhebben."
    Ik grinnik even en kus haar zachtjes.
    "Niet dat ik het erg zou vinden, maar toch."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [i'm off ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Als je straks zo kijkt, gaat het niet lang duren voor ze ons doorhebben. Niet dat ik het erg zou vinden, maar toch." Ik grinnik zachtjes en beantwoord teder zijn kus, haal mijn schouders op.
    Eigenlijk geef ik er net zo weinig om, hoewel ik ergens toch bang ben voor de reactie's als we het vandaag al vertellen. Ik bedoel, we kennen elkaar net twee dagen.
    "Het lukt ons vast wel," zeg ik daarom en knijp hem zachtjes in zijn hand.
    "We richten gewoon de aandacht op iets anders. Op Trey en Fedea of op Cam en Liam of zo." verzin ik lachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "We richten gewoon de aandacht op iets anders. Op Trey en Fedea of op Cam en Liam of zo."
    Ik grinnik even.
    "Volgens mij gaan die zelf al genoeg opvallen. Fedea en Trey omdat ze elkaar gemist hebben, en Cam en Liam omdat ze gaan trouwen. Ik denk niet dat het zou opvallen als ik af en toe een kusje steel."
    Lachend druk ik zacht mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Volgens mij gaan die zelf al genoeg opvallen. Fedea en Trey omdat ze elkaar gemist hebben, en Cam en Liam omdat ze gaan trouwen. Ik denk niet dat het zou opvallen als ik af en toe een kusje steel." Ik beantwoord teder zijn kus en druk mijn handen tegen zijn borstkas aan.
    Nadat ik de kus afbreek, grinnik ik zachtjes.
    "Daarom, het zal ons gemakkelijk afgaan." zeg ik en kijk hem glimlachend aan.
    Ergens ben ik er toch niet zeker van, vooral niet door de woorden van Rey over Cam, ze ging heus niet heel de tijd met Liam bezig zijn.
    "En als ze het doorhebben, dan zeggen we het gewoon. Helaas dan."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daarom, het zal ons gemakkelijk afgaan. En als ze het doorhebben, dan zeggen we het gewoon. Helaas dan."
    Ik haal een hand door haar haren en kijk haar geruststellend aan.
    "Ze zullen het heus niet door hebben, tenzij ik iets te opvallend naar je kijk. Ik beloof het," zeg ik zacht.
    Een glimlach verschijnt op mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ze zullen het heus niet door hebben, tenzij ik iets te opvallend naar je kijk. Ik beloof het." Ik haal mijn schouders op en druk kusjes op zijn lippen.
    "Ach maakt niet uit," weet ik met volle zekerheid uit te brengen en kijk hem glimlachend aan.
    "Ik zal ook mijn best moeten doen hoor." zeg ik hierna grinnikend. Toch ben ik er ergens wel gerust van dat het gaat lukken. Fedea en Trey waren net weer samen, en volgens Rey gaan Cam en Liam trouwen, dus dan zullen die ook wel alleen maar oog voor elkaar hebben. Hoe het met de andere zit weet ik niet, maar het zou betekenen dat de helft al zijn aandacht op iets anders zou hebben vanavond.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ach maakt niet uit. Ik zal ook mijn best moeten doen hoor."
    Ik knik en denk even na.
    "Of we maken ze wijs dat we een weddenschap hebben. Zo lang mogelijk volhouden te doen alsof we iets hebben."
    Ik grinnik even.
    "Dat moet wel lukken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Of we maken ze wijs dat we een weddenschap hebben. Zo lang mogelijk volhouden te doen alsof we iets hebben. Dat moet wel lukken." Ik kijk hem fronsend aan en schud lachend mijn hoofd.
    "Een weddenschap?" vraag ik nog, aangezien ik niet echt het nut daarvan inzie. Toch weet ik te knikken, aangezien ik dat altijd doe met weddenschappen. Ik houd ervan, van de uitdaging.
    "Cam weet waarschijnlijk wel dat jij niet van de weddenschappen bent, Rey." zeg ik ondanks dat nog en bijt aarzelend op mijn onderlip.
    "Dus, wie het het langste volhoud te daten met een floraat/fauniel, dan?" vraag ik grinnikend en druk mijn lippen op die van hem.
    "En wat is de prijs als ze daar naar vragen?" Nieuwsgierig kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [I'm off, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.