• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ben je moe? Vijf uur. We hebben nog tijd hoor, geloof me." Ik knik als antwoord en voel zijn lippen dan op mijn kruin drukken.
    "Ik ben niet moe," zeg ik vlug, waardoor het oogt als het antwoord van een opstandige kleuter die niet naar bed wilt. Ik grinnik zachtjes en kijk hem dan glimlachend aan. Ik druk een kusje op zijn borstkas en wrijf dan zachtjes over mijn polsen.
    "Wat zal ik vanavond aandoen?" vraag ik dan, geheel ingaand op een nieuw onderwerp.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik ben niet moe," zegt ze koppig.
    Ik grinnik even.
    "Als jij het zegt."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Wat zal ik vanavond aandoen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Een van je nieuwe jurkjes?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Een van je nieuwe jurkjes?" Ik kijk hem glimlachend aan en druk mijn lippen op die van hem als bedankje.
    "Dat lijkt me een goed idee." zeg ik erbij gepaard en breek de kus dan af. Ergens was het ook al bij me opgekomen, maar niet geheel zeker of het er wel mee door zou kunnen gaan. Ik zou er een vestje bij aantrekken, hoogstwaarschijnlijk.
    "En dan doe ik mijn hakken aan en dan zijn we al bijna op ooghoogte." zeg ik grinnikend. Niet dat dat veel uit zal maken, aangezien we niet van plan zijn onszelf te verraden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat lijkt me een goed idee. En dan doe ik mijn hakken aan en dan zijn we al bijna op ooghoogte."
    Ik grinnik en beeld me haar in in een jurkje en daaronder dan hakken.
    "Hmm, heb je geen baggy broek, en een coltrui? Aangezien ik me ga moeten inhouden..."
    Ik grinnik even en kus haar zacht.
    "Trek maar aan wat je wil. Het zal je toch prachtig staan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Tot vanavond. Eerst dan maar naar een andere winkel?"
    Ik knik zachtjes en trek Fedea voorzichtig achter me aan. Ik probeer haar wat af te leiden als de winkel van net passeren.
    "Heb je enig idee wat je ongeveer wilt?" vraag ik zacht.
    Ik hou haar hand stevig vast terwijl we verder lopen. Met een glimlachje kijk ik haar aan. Bij een juwelier blijf ik onbewust even voor de etalage staan. Ik vraag me af wat zij mooi zou vinden.

    Irial

    "Zullen wij ook maar verder gaan?" vraagt Madeline.
    Ik knik even en leg voldoende geld op tafel voor ons rekening. Vervolgens sta ik op en trek Madeline ook zachtjes overeind.
    "Ik ben blij dat jullie elkaar mogen," zeg ik zachtjes.
    Ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar glimlachend aan.
    "Enig idee waar je nog heen wil?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Heb je enig idee wat je ongeveer wilt?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Iets handig, niet te duur. Liefst met camera, dat ik een mooie foto van jou als achtergrond kan nemen."
    Ik grinnik even en druk een kusje op zijn wang. Ik blijf naast hem staan wanneer hij stopt bij een juwelier.
    "Wat zoek je?" vraag ik zacht.
    Mijn blik glijdt even over de juwelen en ik bijt op mijn lip. Ze zijn allemaal zo mooi.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Ik ben blij dat jullie elkaar mogen," Hij drukt een kusje op mijn lippen en kijk me glimlachend aan. "Enig idee waar je nog heen wil?" Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb wat kleren dus ik ben al behoorlijk tevreden.' Glimlach ik en sta opnieuw op mijn tenen om hem vlug te kunnen kussen.

    Faye
    "Hmm, heb je geen baggy broek, en een coltrui? Aangezien ik me ga moeten inhouden... Trek maar aan wat je wil. Het zal je toch prachtig staan." Speels kijk ik hem aan en beantwoord zijn kus.
    "Je weet wel wat ik ongeveer gekocht heb." zeg ik zachtjes en kietel hem met mijn vingers in zijn nek.
    "En ik ga geen coltrui in de lente aantrekken, nooit, eigenlijk." bedenk ik me dan, wetend dat dat me gewoon niet staat en ik er compleet achterlijk uitzie.
    "Ik zal me inhouden met mijn kledingkeuze." zeg ik dan uiteindelijk en grinnik zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je weet wel wat ik ongeveer gekocht heb. En ik ga geen coltrui in de lente aantrekken, nooit, eigenlijk. Ik zal me inhouden met mijn kledingkeuze."
    Ik grinnik even.
    "Ja, ik weet ongeveer wat je gekocht hebt. Al was je wel redelijk snel, en afleidend, en heb ik er niet helemaal op kunnen letten."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Maar op mij moet je niet letten. Doe maar aan wat je wil."
    Ik druk een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Iets handig, niet te duur. Liefst met camera, dat ik een mooie foto van jou als achtergrond kan nemen. Wat zoek je?"
    Ik kijk glimlachend opzij naar Fedea en grinnik even als ik zie hoe ze op haar lip staat te bijten. Net één of ander schattig diertje dat op eten staat te wachten.
    "Ik weet het niet," zeg ik rustig. "Wat vind jij mooi?"
    Erg subtiel is het vast niet, maar dat ik haar alvast een ring zou kopen betekent ook niet dat ik haar meteen een aanzoek zal doen. Ik meen wat ik zei, ik doe het alleen als ze het niet verwacht.

    Irial

    "Ik heb wat kleren dus ik ben al behoorlijk tevreden."
    Ik glimlach als ik een kusje krijg en leg mijn armen om haar middel.
    "Je mag ook tevreden zijn, ze staan je namelijk geweldig. Misschien kan je dat vanavond aan doen," zeg ik met een brede glimlach.
    "Zullen we dan nu naar huis gaan zodat ik je haren kan kleuren? Die meubels komen nog wel want volgens mij gaan we het hier niet vinden."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kijk haar vragend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik weet het niet. Wat vind jij mooi?"
    Ik kijk hem even aan.
    "Wat ik mooi vind?"
    Ik zucht even en laat mijn blik nog een keer over de juwelen glijden.
    "Die armband vind ik wel mooi," zucht ik en kijk hem glimlachend aan.
    Ik druk nog een kusje op zijn wang voor ik verder kijk. Ik houd mijn adem in wanneer ik een ring zie.
    "Die is prachtig."
    Ik sta bijna met mijn neus tegen het glas gedrukt. Wanneer ik het koele glas van het raam tegen mijn voorhoofd voel, kuch ik even en kijk naar de grond.
    "Sorry," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Die armband vind ik wel mooi." Ik volg haar blik en glimlach als ik een kusje op mijn wang gedrukt krijg. Ik kijk haar aan maar zij heeft haar blik alweer ergens anders op gericht. Ik probeer te zien waar ze preces naar kijkt. Uiteindelijk denk ik het gevonden te hebben. Ik moet toegeven dat ze smaak heeft.
    "Die is prachtig."
    Ik knik zachtjes en kijk verbaasd naast me als ik haar hoor kuchen. Ze heeft haar blik op de grond gericht.
    "Sorry."
    Ik trek een wenkbrauw op en lach zachtjes. Goed. Het komt mij voordelig uit dat ze eerst die armband aangewezen heeft. Dan kan ik later terug komen voor die ring.
    "Kom mee," zeg ik lachend, waarop ik haar mee naar binnen trek. Ik hou haar dicht tegen me aan en negeer de hautaine blik die de verkoopster me toewerpt.
    "Mijn vriendin heeft een armband gezien in de etalage die ik graag wil kopen," deel ik haar mee.
    "Bent u zeker dat u die kunt betalen?"
    Ohja, tuurlijk. Ik ben jong dus ik heb geen kapitaal. Ik heb zin om me om te draaien en weg te wandelen. Maar eerst die armband.
    "Mevrouw," zeg ik serieus. "Ik kan de halve winkel opkopen als ik dat wil. Maar als u ons niet wilt helpen, dan gaan we wel ergens anders heen."
    Ik zie de dollartekens bijna branden in haar ogen. Ik leg even uit wat voor armband het was en al snel komt er ermee in de winkel. Ze stopt het ding in een mooi doosje en rekent af. Ik ben niet vriendelijker dan nodig is. Geldwolven. Zodra ik naar Fedea kijk, glimlach ik weer.
    "Geen tegenspraak," zeg ik terwijl we naar buiten gaan. "Je verdient het."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en stop het zakje in haar handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Kom mee."
    Niet-begrijpend volg ik hem de winkel binnen. Hij houdt me dicht tegen zich aan, en ik grinnik om de blik van de verkoopster.
    "Mijn vriendin heeft een armband gezien in de etalage die ik graag wil kopen."
    Wat? Nee, wil ik protesteren, maar het lukt op de een of andere manier niet.
    "Bent u zeker dat u die kunt betalen?"
    "Mevrouw. Ik kan de halve winkel opkopen als ik dat wil. Maar als u ons niet wilt helpen, dan gaan we wel ergens anders heen."
    Ik doe moeite mijn lach in te houden. Trey is geweldig.
    "Geen tegenspraak. Je verdient het."
    Ik volg hem naar buiten.
    "Trey, waar was dat goed voor?"
    Toch leg ik mijn armen om hem heen en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    "Dank je," zeg ik zacht.
    "Maar dat had je niet moeten doen."
    Ik kijk even in het zakje en giechel.
    "Wil je misschien helpen het even aan te doen?" vraag ik met een brede glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Zullen we dan nu naar huis gaan zodat ik je haren kan kleuren? Die meubels komen nog wel want volgens mij gaan we het hier niet vinden." Ik glimlach naar hem en knik instemmend. 'Dat vind ik wel een goed idee.' Ik kus zijn wang en neem zijn hand om terug naar de auto te lopen.

    Faye
    "Ja, ik weet ongeveer wat je gekocht hebt. Al was je wel redelijk snel, en afleidend, en heb ik er niet helemaal op kunnen letten. Maar op mij moet je niet letten. Doe maar aan wat je wil." Ik kijk hem glimlachend aan en beantwoord hierna teder zijn kus.
    "Tuurlijk let ik wel op je." zeg ik grinnikend en kijk hem verliefd in de ogen aan.
    "Misschien juist wel vanavond." zeg ik ondeugend en plaats mijn lippen dan op die van hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.