• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lars;

    Ik keek langs haar en knikte. "Hij spreek t vast spaans en misschien engels. Je had had het dus gewoon kunnen zeggen hoor." Ik wrijf beledigt over mijn been. "En nee, nee ik heb geen honger meer." Ik schoof mijn bord van me af en sloeg mijn armen over elkaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'O WAATT, dat kan écht niet hé,' zeg ik quasi verontwaardigd,' al een héle week niet uit geweest?' en dan lach ik.
    'Oke, is goed, dan kijk ik of iemand anders wel met me mee wilt. En anders, alleen is het misschien nog wel beter dan met iemand anders.' zeg ik. 'Maar o wee als je met een Spaans meisje terug naar de tent komt he! Dan vermoord ik dat meisje persoonlijk.' zeg ik grijnzend. We komen aan bij de stenen na een klein kwartiertje gelopen te hebben. Het uitzicht was inderdaad heel mooi. En ik ging op de stenen zitten, die opzich nog best wel oke zaten. Ik ging achterover liggen, deed mijn armen achter mijn hoofd zodat het niet té hard lag, en deed mijn ogen dicht. Ik snoof de heerlijke buitenlucht op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Iedereen was dus gaan ontbijten/middageten, zonder mij. Geirriteerd loop ik naar de tent om wat kleren aan te trekken. Het staat nou niet echt charmant om de hele dag in je pyjama rond te lopen. Als ik ben aangekleed kijk ik om me heen om te zien of er wat te beleven valt. Het enige wat ik zie zijn een paar tentjes van de mensen die met ons meegingen. Geen zak te doen hier dus.

    [Waar kan ik Jane naar toe sturen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    "Nee, tuurlijk niet. Daar hou ik perfect rekening mee als ik dronken ben." Zeg ik sarcastisch en begin mijn tas uit te pakken. Ik legde de picknick klaar en ging op het kleedje zitten. "Kom ik heb honger." Zei ik en ging op mijn buik liggen. "Ik heb luch/ontbijd of hoe we dit dan ook noemen."


    (Ben er over een uurtje weer)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Kom ik heb honger,' zei Jasper. En mijn eerste reactie was; we zitten hier, op stenen, zonder eten. 'Ik heb lunch/ontbijt of hoe we dit dan ook noemen.' en toen deed ik mijn ogen open. Jasper had eten meegenomen, en ook zo'n schattig picknick kleed. En ik vond het zo onwijs lief.
    'Ahh..' begon ik ontroert,' dit is zo lief.' en ik gaf hem een kus. 'Ik moet echt oppassen voor Spaanse meisjes,' zeg ik grappend,' je bent een chameur, knap, lief, en je kunt een tent binnen 5 minuten opzetten. Je kunt zingen, gitaar spelen, surfen. Nog even en ik moet je vastbinden wil ik je niet meer kwijtraken.' ik kijk naar het eten, en dan knort mijn maag luidruchtig.
    'En bedankt maag,' zeg ik tegen mijn buik,' wat een perfect schamende timing heb je toch altijd weer. Dus, laten we inderdaad maar gaan eten.' en ik pak een broodje met kaas. En neem een hap.
    'Dit is echt lekker,' zeg ik. 'Je mag wel vaker picknicks organiseren hoor.' dit was echt geweldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb echt geen flauw idee waar je heen kunt. Je kan denk ik naar Megan en Lars die zijn in de stad pizza als ontbijt aan het eten xD Jasperos en Jacky zitten een kwartiertje lopen van hun tent vandaan te picknicken. En Austin en Felies zijn bij hun tent dacht ik.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En ik ga ook even huiswerk goed maken, zonder afgeleid te raken van Q xd ik moet toch wachten op Jasperos, dus Jacky reageert ffkes niet meer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik zuchtte, "Jij, jongedame, maakt misbruik van mijn véél te goede karakter !". Ik had ondertussen mijn shirt al weer uitgetrokken en kroop naar haar toe. Ik was gewoon te lui om recht te staan. Ik nam de tube, liet de vloeistof in mijn handen glijden en wreef haar in. "Zo".

    Megan

    Ik begon te lachen en schoof nu ook mijn pizza van me weg. "Ik moet er nog aan gewend raken dat niemand ons verstaat" lachte ik. Ik keek nog eventjes rond en schoot in de lach, "Check de kleren van dat meisje daar" zei ik terwijl ik subtiel wees naar een meisje aan een tafeltje aan het raam.

    Felicia

    'Nou zeg, ik vraag het wel niet meer hoor.' zei ik licht-beledigd. Hij deed net of ik zojuist iets had gevraagd wat ik absoluut niet had mogen doen. Ik draaide mijn gezicht naar de tent en ging op mijn buik liggen. Mijn zonnebril zette ik af en ik legde mijn hoofd op mijn handen. Zo, dat ligt goed, dacht ik toen ik mijn ogen sloot.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [A o, bitchfight tussen Aussie en Felies? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Niet echt haha, Felicia is beetje beledigd door de reactie aangezien t een vrij normale vraag was =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Jaimss, ik dacht dat jij huiswerk ging maken zonder afgeleid te raken? haha. <-- Rijm skills]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:21 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Nou, weet je dat GIS po, mijn teammaatje en ik, hebben het nog niet ingeleverd, terwijl dat vrijdag al moest. Althans, doorgestuurd, want we meoten het nu uitwisselen met iemand. Maar ik weet niet wie DenHaag is, en niemand reageert op mijn klassenmail. Dus thsjaa, dan maar op Q he ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    "Feliciaaaa" fluisterde ik, "Ben je boos ?". Ik kroop een stukje naar haar toe en liet mijn vinger langs haar schouder glijden, zo over haar middel tot haar heup. Ik drukte een kusje op haar blote schouder.

    [Haha, ik ook. Ik ben zo slecht in alles wat met computers te maken heeft. Wij hebben opdracht vier nog nieteens af. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”