• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Me is here too. =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Genoeg tranen nu" zei ik streng, "Je wast mijn Nutella-kus weg !". Ik keek haar hoofdschuddend aan, "Ik zal het wel opnieuw moeten doen, denk je ook niet ?".

    [Had Lars al op Megan gereageerd ?]

    Felicia

    Ik knikte grijnzend. 'Ja, dat denk ik wel. Anders is het zo'n lelijke uitgelopen vlek, dat is ook niet zo mooi he.' Lekker weer zo'n plakkend ding op mijn wang. Ach ja, ik vond het wel leuk en ik vond het ook totaal niet erg als hij zijn lippen op mijn wang zette. Ik vond het alleen maar fijn.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Weet je, dat Finn, Jane, Austin, Megan, Lars, Felicia, Jasper en Jacky degene zijn die echt zowat al die topics volspammen hahaha. Volgens mij durven sommige andere niet eens meer te komen omdat we het zo volspammen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    Ik schudde mijn hoofd. "Ik heb werkelijk geen flauw idee, maar dat richeltje van: In a second you be wraped around my finger. 'Cause I can, 'Cause I can do it better." Zong ik vrolijk. "Ik ben klaar met eten." Zei ik overdreven.


    Jasper:

    "Wel het is die kant op." Zei ik en wees ernaar. Ik had er echt zin in, het uitzicht moest belachelijk mooi zijn. "Dus laten we gaan." Ik stopte nog snel alle spullen voor onze STIEKEME picknick in mijn tas. Ja, ik ging vrijwillig naar een steen om twee uur lang van het uitzicht te genieten. Vergeet het.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ja, maar sommige mensen komen volgens mij sowieso nooit in dit topic, en er staat ook nog steeds een rol gereserveerd :U +Ze kunnen gewoon naar ons toekomen hoor. Ik bijt niet :D]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Misschien moeten we ze roepen. MIKEEEEEEEEEE war ben JEEEEEEEEEEEE.
    Orlandooooooooooooooooo Emmaaaaaaaaaaaaaaaaa. Waar zijn jullie?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [True Amy, true ^^ maar goed, het gaat opzich ook wel zo. Maar het natuurlijk nog gezellig als we ook met de andere kunnen praten. Is het een idee om de andere gewoon een berichtje te sturen, dat we allemaal iemand nemen ofzo? xD Of is dat zo opdringerig? Of wellicht eigen schuld dat ze niet reageren?]

    Jacky
    'Wel het is die kant op,' zei Jasper en hij wees in een richting. Ik keek die kant op, en zag Jasper nog wat in zijn tas stoppen. Ik had alleen mijn zonnebril mee, en voor de rest Jasper, dus dat was alles wat ik nodig had.
    'Dus laten we gaan,' zei Jasper. 'Daar ben ik het helemaal mee eens, ik hoop dat er een mooi uitzicht is. En ik weet niet of je vannacht meegaat, maar vannacht ga ik sterren kijken, aangezien je gisteravond óók al zo afleidend was dat ik er niet meer aan gedacht heb.' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik denk meer eigen schuld dat ze niet reageren, ze kunnen ook wel zelf een beetje initiatief tonen en bijvoorbeeld iets per ongeluk verstoren of een restaurantje binnenlopen waar de anderen zijn. Of ligt dat dan aan mij?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [De enige die nog niet gereageerd hebben naar mijn weten zijn iZiall waarvan de reservering al honderd jaar staat dus eigenlijk weg moet. Dus, no offence too iZiall, maar dat was wel een regel van BIEBERCREW.. En voor de rest heeft Rahjesh volgens mij nog niet gereageerd? De rest allemaal wel, maar nog lang niet iedereen zit in dit topic

    En daar heb je helemaal gelijk in Amy :3]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 12:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    Ik begon te lachen, "Lars, je pizza is nog niet op ! Dat is niet flink jongeman" zei ik waarna ik streng met mijn vinger naar de pizza wees, "Geen dessert voor jou". Ik keek rond en gaf een stomp tegen zijn been. Nou, iets te hard want de tafel bewoog een beetje en zijn gezicht vertrok. Ik begon te lachen en deed dan subtiel teken naar een tafel schuin achter ons. Knappe jongen alarm.

    Austin

    Ik begon te lachen en nam een pakje papieren zakdoeken en een fles water. "Je krijgt hem nog wel terug" grijnsde ik. Ik gaf haar de dingen en kroop naar buiten. De zon stond hoog aan de hemel en gaf veel warmte. "Het is waahaarm".

    (Ik heb geen idee, misschien, maar misschien denken ze gewoon dat we geen tijd voor ze hebben.)

    Jasper:

    Ik trek een raar gezicht. "Ik leid nooit iemand af." Zei ik met een deftige stem en liep verder. Ik draaide me om. "En nee, ik denk dat ik vanavond naar die club jier verderop ga. Het ziet er interessant uit." Zeg ik en kbik om het te bevestigen. "Dat lijkt me wel heel leuk. En het is 1 hele week gelden dat ik gegaan ben dus...."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ik maakte een zakdoekje nat met een beetje water en begon de vlek van mijn wang af te halen. 'Jeetje hoeveel Nutella zat daar wel niet?' riep ik toen het zakdoekje langzaamaan steeds bruiner werd. 'En vind je het gek dat het warm is? Je bent in Spanje, land van zon, zee en strand. Gemiddeld zo'n 35 graden, wat verwacht je, dat je een dikke trui aan moet?' vroeg ik grinnikend toen ik ook naar buiten kroop. Ik griste nog snel mijn zonnebril mee en zette die op. De zon brandde meteen hard op mijn schouders en ik pakte de zonnebrand. 'Kan je heel eventjes mijn schouders insmeren?' vroeg ik lief toen ik hem met mijn allerverleidelijkste blik en mooiste glimlach aankeek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.