• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik merkte dat Jasper iets meer op had, of er slechter tegen kon.
    'Jacky!!!!' schreeuwde Jasper vrolijk en hij gaf me een knuffel. 'Lieve lieve Jacky, dit is Dianta.' zei Jasper, naar het meisje wijzend. Ze zag er mooi uit. Hij glimlachte en sloeg een arm om ons beide heen. 'Mary was ook blond.' en hij giechelt half. Ik zie dat Diantha raar kijkt, en ik snap waarom. 4 dagen geleden had ik het ook nog niet geweten. 'Ze lijkt op Mary,' knikt Jasper, en daarna gooit hij mijn haren door de war.
    'Jasp,' zeg ik een beetje lachend,'doe is normaal joh gekkie.' ik vond het niets dat zijn arm ook om Diantha heen lag, en dat hij haar op Mary vond lijken. Het stak me, maar ik liet niets merken.
    'En Dianthe,' zei ik. En ik ging beter staan zodat ik haar aan kon kijken. Jaspers arm lag nog om mij heen, en daardoor viel zijn arm van Diantha af, net goed dacht ik. 'aangenaam kennis te maken. Ik ben Jacky, zoals je der net al hoorde. Ik weet trouwens niet wat Jasper voor de rest heeft verteld ofzo, over wie dan ook.' en ik kijk even naar Jasper.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Lachend keek ik naar Dianta. "Umh wel, hij heeft hier wat vrienden. Hun bijnamen heb ik wel onthoude. Dat waren Vanilla, Neon en Ivl." Zegt ze en kijkt even weg. "En over jou heb ik nog niet zo veel ghoord als over de andere. behalve dan dat je Jacky heet." Zo staat ze daar vrolijk te zijn. Daarna ga ik voor Jacky staan en begin te springen. "Ze ging naar dezelfde dans/dinges als ik, maar dan een andere stad." Ik doe een klein dansje en wijs naar de dansvloer. "Gaan we met zijn drieen dansen." Vraag ik lief.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Geirriteerd loo ik naar de bar. Ik vind het zo associaal dat ze haar excuses niet aanbied. Ik heb niets misdaan dus heeft ze niet het recht om boos te zijn. Als de barman vraagt of ik iets wilt drinken bestel ik maar een cocktail. Langzaam begin ik het op te drinken. Ik moet rustig aan doen als ik niet dronken en dansend op de bar wil belanden vanavond.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Hij had dus eigenlijk nog niets over mij verteld, prima. Hij vroeg aan ons of ik wilde dansen. En natuurlijk wilde ik dat wel. Ik zou Diantha eens wat laten zien hoe ik kon dansen.
    'Tuurlijk wil ik dansen,' zeg ik lief terug. Ik kon altijd wel dansen. Ik gaf hem een knuffel, en trok hem toen mee aan zijn hand naar de dansvloer. Of Diantha zou komen zou me geen worst schelen, ik hoefde haar niet aan haar handje vast te houden. Er was een heerlijk nummer, met een geweldige beat. En ik begon gewoon met simpele dance moves. Just relaxed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Jane kwam geirriteerd aan de bar staan en begon aan een cocktail. Ik liep er naartoe. Wankelend maar vol zelfvertrouwen. 'Luister, ik heb jou helemaal niks gedaan, dus doe wat je wilt, maar ik ga niet mijn excuses aanbieden.' zei ik. 'Ik kwam naar je toe toen je zielig in je tentje zat te doen, dus je hebt geen reden om boos te zijn op mij of Austin. Ik daarin tegen, heb dat wel, ik kom naar je toe en je loopt me af te katten, en dan moet ik mijn excuses aanbieden?' vroeg ik boos en verbaasd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik probberde te zeggen dat Jacky goed kon dansen, maar kwam er niet meer uit. "Ja...jack, je bent........" Ik kwam niet meer bij van het lachen en duwde een briefje in haar hand.
    Jacky, ik zal waarschijnlijk dronken worden, dus een kleine uitleg. Eerst krijg ik de slappe lach, dan zal ik overal mee flirten, als dat over is ga ik hele diepe gesprekken voeren. Hou hier rekening mee. Ik lachte even en probeerde te stoppen met lachen. "Ook dansen jij!" Schreeuwde ik en trok Dianta naar ons toe.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik las het briefje moest er eerst om lachen, totdat dan zal ik overal mee flirten. Met een klap was de adrenaline weg. Dit kon ik niet laten gebeuren. Jasper was gelukkig nog steeds aan het lachen. Dus ik liep naar Dianta toe en zei tegen haar:
    'Trek je maar niet te veel aan van Jasper,' begon ik, gewoon aardig en normaal. 'Maar hij zal dadelijk proberen met je te flirten misschien, geloof me, laat het hem je niet aan doen, dan ben je niet blij. Aangezien je op Mary lijkt, kun je beter uit de voeten gaan. Of zorgen dat hij niet met je flirt.' en dan glimlach ik naar haar. Ik wilde niet dat hij met haar ging flirten, ik was bang dat hij haar zou zoenen ofzo. Jasper had dit alles niet gehoord, alleen Dianta. En ik ging verder met dansen. Toen kwam er een langzamer nummer, een slownummer. Ik keek grijnzend naar Jasper en ik vroeg me af of hij me ten dans zou vragen.

    [Oke, ik wed dat je hem nu toch stiekem Dianta laat vragen. OWEE ALS JASPEROS DAT DOET XD DAN IS JACKY VERDRIETIG XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    Ik luisterde maar half, in het begin had ik niet door dat ze tegen me sprak. 'Daarvoor had ik mijn excuses aangeboden, die jij niet accepteerde. Daarna ben je opeens arrogant lopen doen. Jij maakt toch ook wel eens fouten? Ik maakte er een, en bood mijn excuses aan.' Ik nam nog een slok van het drankje. In het begin kon ik het goed met Felicia vinden, in een middag is het totaal omgeslagen. Er is niemand met wie ik zo'n erge ruzie heb gehad als met Felicia. Meestal is het een sorry en doe je alsof er niets is gebeurt. Als Felicia mijn sorry niet goed genoeg vind, heb ik ook geen zin om er meer aandacht aan te besteden. Het enige probleem is dat ik niet tegen ruzies kan, de hele dag blijf ik erover nadenken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Het zal wel,' zuchtte ik, 'Ik ben niet zo van ruzie, dus laten we het maar achter ons laten, dat is wel zo gezellig voor de rest.' Ik kon ook echt niet tegen ruzie, maar ze wist wat ik voor Austin voelde, en als ze dat zou verpesten, zou heel mijn vakantie verpest zijn. Ik keek haar glimlachend aan, wachtend of ze het nu wel goed zou vinden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (En dan nu zijn dronken mind)Jasper:

    "Mary, Mary." Zong ik zachtjes op de melodie. Daar stond ze Mary, zoals ze altijd was geweest. "Mary, Mary be the one and only." Zong ik en draaide een rondje met Mary. "En wie ben jij schoonheid." Vroeg ik aan een onbekend meisje. (OMG, hij is Jacky vergeten.) "Ik zou ook wel met jou willen dansen." Knikte ik en lachte even charmant. Ik zou mee hier morgen niks van herinneren, dus: Do all the things that feel good, but are so wrong!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Jup, alles is goed.' Ik had het idee dat ze het niet meende. Geen idee waarom ik dat denk. In een teug drink ik het laatste beetje alcohol op en spring van de stoel. Mijn benen beginnen te wankelen waardoor ik naar de bar grijp om niet te vallen. Nu plezier maken, wat ik niet van plan was om met Felicia te hebben. 'Zie je nog wel,' lach ik en wankel naar de dansvloer. Om mijn evenwicht te bewaren sla ik een arm om een jongen die ik zie staan (Austin) die ook nog eens heel goed kan dansen. 'Jij wordt mijn reddende engel voor vanavond als je zorgt dat ik niet val,' lach ik in zijn oor. Het sloeg nergens op wat ik zei, als ik eenmaal aangeschoten was, zei ik de raarste dingen. Als ik naar zijn gezicht kijk zie ik dat het Austin is. 'Ohw, sorry.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Jasper begon te zwalken over Mary. En hij vroeg aan een onbekend meisje wat ook nog eens Spaans was of zij met hem wilde dansen. Was het niet Dianta waarmee hij wilde dansen, vroeg hij een onbekend meisje.
    'Jasper,' zei ik in zijn oor. 'Ik weet dat je hebt gezegd dat je ging flirten met alles wat los en vast zat, maar come on. Dít, dit is echt niet nodig. En ik hoef het ook niet te zien, als je dronken kop weer voorbij is, zie ik je wel weer. Of niet.' zei ik. En ik liep weg. Ik móést hier weg. Ik liep richting de toiletten, en botste tegen Patch op. Ik veegde snel een traan weg die gekomen was. Rot Jasper.
    'O, eh, hoi Patch,' zei ik hakkelend. Ik had hem hier niet verwacht. Ik wilde voorbij hem lopen, en de damestoiletten in. Maar hij hield mij tegen, want hij pakte mijn hand. Voor de derde keer deze avond.
    'he, wat is er?' vroeg hij zacht.
    'Het is niets,' en ik trek mijn hand los. 'Gewoon een zwetend oog. En ik heb de battle gewonnen, weet je nog?' het was niet aardig van me om gemeen tegen hem te doen, maar ik kon er niets aan doen. Ik had het gewoon even niet meer.
    'En als je het niet erg vind, ik ga mijn zwetend oog even laten stoppen,' waarna ik de damestoiletten in liep. Ik ging een toilet in en liet me op de rand van het toilet zakken. Dit was echt klote. Klote klote klote.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Ik zag Jacky huilend de toiletten in lopen en ik rende er zo goed als ik kon naartoe. Ze liep een toilet in en sloot de deur. Ik klopte op de deur. 'Jacky..' zei ik zachtjes, 'Mag ik binnenkomen?' Zij had mij gesteund, nu was het mijn beurt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:(Tijd rekken like a bos.)

    Een of ander meisje kwam op me af. Ik hoorde wat vage dingen en ze liep weer weg. "Wfat thef....." Zei ik en wankelde een beetje heen en weer. "Krijg ik deze dans nog?" Vroeg ik knipperend en pakte het meisje haar hand. ik wist dat dit ging gebeuren en toch was ik gegaan, toch moest ik naar de club. Ik kon soms zo slim zijn. Dat was het punt dat ik weer een beetje bij besef kwam. "Wgfaggt hi." Zei ik en liep, voor zover dat mogelijk was de toilleten in. Van alle kanten hoorde ik: Dit is een meisjes wc. "Boeje!" Schreeuwde ik. "Jacky? wure arrr joe"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik hoorde een klopje op de deur. 'Jacky..' werd er zachtjes gezegd. Het was Felicia, 'Mag ik binnenkomen?' ik twijfelde. Ik wilde er niet over in zitten, het zou vast aanstellerij zijn, gelijk gekwetst omdat hij met andere flirt omdat hij dronken is. Ho eens even, dacht ik bij mezelf. Dronken of niet, als hij mij leuk vind, verliefd op me is, van me houdt zoals hij zegt, dan zou hij niet met andere flirten. Ik opende de deur, en snotterde nog steeds. Ik had wat wc-papier waar ik tranen mee weg bleef vegen. Gelukkig droeg ik nooit make-up, dus kon er ook niets uitlopen.
    'Het is niets,' zeg ik zacht. Alles in me schreeuwde het haar te vertellen.
    'Althans, het is wél iets. Jasper flirt met andere,' zeg ik zacht. Toen kwam ineens Jasper het toilet in. Verschillende meisjes zeiden dat het een meisjestoilet was, waarop Jasper luidt zei:
    'Booeejjjee,' en daarna, 'Jacky weeer ar joeee?'. Maar ik zei niets. Ik keek alleen maar naar hem. Waarom was hij hier, moest hij niet met andere flirten.
    'Hier,' zei ik zacht. Ik wilde niet dat hij me zo zou zien, dus ik keek naar beneden.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:06 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.