• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.








    Updates komen later.


    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik begon te lachen toen ik Jacky om zich heen zag kijken. Ze had dus hulp nodig. Achja, uit de onverwachte hoek dan. Ik kwam de kring binnen met een gewone Move, maar eenmaal ik in de kring was deed ik dé beste moves die ik in mijn 5 jaar had geleerd. Het Belgisch kampioenschap was hiermee binnengehaald. Geweldig.

    Jacky
    Ik keek grijnzend naar Austin. Hij kon er ook wat van, moet ik zeggen. Ik keek richting Patch, die al een beetje moeilijker deed. Ik liep naar Austin, om samen toe te kijken hoe Patch weer een poging deed. Bij hem kwam er ook een meisje bij staan om mee te dansen. Ik keek even naar Austin, maakte een gebaar van welke move we zouden doen. En ik knikte naar hem. Toen Patch klaar was keek ik nog gauw even naar Patch, en zette toen de move in.

    [Lol, geen idee welke move, we doen maar gewoon wat ;D

    ik houd echt zo van step up 1, 2, en 3 <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Jacky ging iets naar voren, ik daarentegen bleef gewoon staan. We deden samen een move. De moves werden moeilijker en lastiger, maar ik gaf nooit op. Ik draaide met mijn hoofd zodat mijn nek los kwam en keek naar de paal achter de jongen. Met een klein aanloopje liep ik naar de paal, plaatste een voet erop en deed zo een achterwaartse salto.

    Jacky
    Telkens werden de moves lastiger, moeilijker, ingewikkelder, maar we gingen door. En Patch en het meisje dat met hem meedanste ook. Ineens zag ik Austin een kleine aanloop nemen. Hij zette een voet op de paal achter Patch en maakte een achterwaartse salto. Ik joelde en juichte, het was freaking awesome dat we beide konden dansen. Ik zag dat Patch even verbluft was, en snel maakte ik nog een move. Het eindigde ermeen dat ik Patch een zachte duw zo de mensen in gaf. De mensen gingen juichen, en de battle. Die hadden Austin en ik gewonnen. Ik dansde door, zo richting Austin en ik maakte het af. Niet Austin eruit dansen, maar gewoon leuks. Toen zei ik in zijn oor, omdat de muziek zo hard was en de mensen zich weer om ons drongen:
    'Ik wist niet dat je kon dansen.' het was echt geweldig. Ik hield van dansen misschien nog wel meer dan van zingen en gitaar spelen. Dansen deed me denken aan vroeger. Aan mijn moeder, die vroeger ook goed kon dansen. En ik was helemaal vrolijk en voelde de opwinding door me heen stromen. Patch zag ik niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [LUF IT

    finnaallll dance ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik begon te grijnsend toen de jongen verbluft wegliep. "LOSER" hoorde ik iemand schreeuwen. Een lach rolde over mijn lippen. "Er zijn zoveel dingen die je nog niet van me weet" zei ik grijnsend. Ik liep naar de bar waar ik een watertje bestelde, ik weet het, heel slapjes, maar ik had gewoon dorst. Ik dronk het leeg en ging even zitten. "Als er nu nog een battle komt, doe ik niet mee hoor, ik heb niet zo hard gedanst sinds, sinds, sinds het kampioenschap !".

    Jacky
    'Ik denk niet dat er vanavond nog een battle komt,' en ook ik bestel een water die ik in een keer achterover sla. 'En ben jíj de jongen die dat kampioenschap heeft gewonnen?' vroeg ik. Ik was lichtelijk verbaasd. Maar dat ging al snel over in een grijns. 'Dan heb je het wel goed voor elkaar, moet ik zeggen. De volgende keer, battle ik tegen jou.' zeg ik grijnzend. Ik was er wel kapot van, maar de energie die door mijn lijf gierde vroeg erom om eruit gedanst te worden. Ik keek even de menigte in, maar nergens kon ik Jasper bekennen. Totdat ik hem met een meisje zag praten. Ik liet het maar gaan, we zaten niet aan elkaar vastgeplakt, en ik bleef dus gewoon bij Austin. Ik zeg tegen hem:
    'Ik heb eigenlijk zin om weer te dansen, de adrenaline giert door mijn lijf.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I'm back =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik keek even richting Jacky. Ze was echt geweldig in die battle, ze kon heel goed dansen. Ik liep langzaam van de dansvloer af. Het was al vrij laat en ik begon nu toch wel te voelen dat ik alcohol aan het drinken was. "Nee, drie dagen geleden."
    Vertelde ik vrolijk. Ze bleek Dianta te heten. "Jacky is geweldig." Ze ik hoofdschuddend en bestelde nog een drankje. Toen het op was zochten mijn ogen Jacky weer op. "Kom dan stel ik je voor." Het was een wonder dat ze me verstond. Maar oke. Ik liep richting Jacky en plantte mijn glas onderweg ergens neer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [HOOOIIII ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (HHHHeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik zag Jasper op mij af komen lopen met het meisje naast zich. Ergens onderweg zag ik Jasper nog zijn glas neer zetten. En ik bleef staan, en keek glimlachend naar hem. De alcohol plus de adrenaline van de battle voelde echt geweldig. Ik was niet dronken, ik kon goed tegen drank. Nog even en dan zou ik 18 worden. Dat zou ook echt gaaf worden, en met veel drank en games. Ik moet dan wel nog op supermarktjacht, bedenk ik bij mezelf. Dan schud ik mijn hoofd, en kom uit gedachten, ik zie dat Jasper en het meisje er bijna zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    "Jacky!!!!!!!!!" Schreeuw ik vrolijk en geef haar een knuffel. "Lieve lieve Jacky, dit is Dianta." Zei ik naar het meisje wijzend. Ik glimlachte even sloeg een arm om beidde meisjes. "Mary was ook blond." Zeg ik half gigelend en zie Diantha even raar kijken. Daarna kijk ik naar Jacky. "Ze lijkt op Mary." Knik ik en gooi Jacky´s haren even door de war.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik begon te grijnsen. De adrenaline was inderdaad geweldig. Ik maakte me wat los en ging de dansvloer terug op. Ik was 1 van de weinige die écht kon dansen. Mijn moves bleven maar komen, want geloof me, er kende er veel. Ik was dus echt de jongen die dat kampioenschap had gewonnen. Samen met mijn team natuurlijk.

    Felicia

    Wat een gezelligheid, dacht ik in mezelf en ik liep weer naar de bar. Ik bestelde een shotje en gooide m meteen achterover. De barman zei dat ik niet hoefde te betalen, omdat mooie dames getrakteerd moeten worden. Okee dan.
    Ik zette het glaasje neer en voelde de alcohol nu al naar mijn hoofd stijgen. Een jongen naast me tikte me aan. Ik draaide me om en zag dat hij er zeker niet verkeerd uit zag. 'Heeeeeeey.' zeg ik giechelend als hij me begroet heeft.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.