• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madeline 'Maddy'
    Ik glimlachte. ''Is goed, jij ook succes!'' zei ik tegen haar, en ik liep mijn kamer in.
    'Hallo, jongen. Is je maag leeg genoeg?' grinnikte ik, en Zuko maakte een soort knik-beweging met zijn kop. Ik aaide hem even, en pakte wat planken hout om mee te oefenen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adam Hayden Ravi Danner.
    "L-Laat het stoppen," Haar stem is schor.
    Ik grinnik zacht en er staat een grote grijns op mijn lippen.
    "Alsje.. Alsjeblieft,"
    Ik knip met mijn vingers en alles is verdwenen. Opnieuw concentreer ik me en er verschijnt een grasveld op het podium. Tussen het gras stroomt een beekje.
    "Is dit beter?"

    [kunnen de mensen in het publiek dat grasveld ook zien of alleen Cathy?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    [kunnen de mensen in het publiek dat grasveld ook zien of alleen Cathy?]


    [Iedereen kan de illusies zien, zolang ze er maar in geloven. De mensen die er niet in geloven, zien het niet. ;D]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:58 ]

    [als Evanna zo optreedt, moet ze dan ook iemand in het circus houden?
    en wie wilt er nu met haar praten? Want Madeline moet toch zo op...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Ik heb een personage over ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vincent Reese

    'Woon je dan ver?' vroeg ze aan mij en aan Matthew vroeg ze ook nog wat. Weer haalde ik lichtjes mijn schouders op. 'Valt mee,' zei ik en ik keek weer naar voren naar de act. Ik vond het best raar dat ze zo graag wouden dat we bleven. Het is maar een circus..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Cameron Dustin Jackson?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cathy
    Ik kalmeerde iets, en knikte kleintjes.
    Het liefst wou ik die grijns van zijn kop slaan, maar ik hield me in. Als ik ooit de kans kreeg, nam ik die.
    Ik liet me weer vermoeid op de stoel ploffen. Ik wou dat ik me nooit had aangeboden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Cameron yes ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [wil je naar haar toe? Ze is bij haar wolven in haar kamer, maar deur is gewoon open.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adam Hayden Ravi Danner.
    Cathy laat zich in haar stoel vallen.
    Ik loop naar de rand van het podium. "Zijn er nog meer mensen die naar voren willen komen?" Vraag ik aan het gehele publiek en sla mijn armen over elkaar.
    Sorry, maar ik kick erop om mensen bang te maken.

    [Just an idea; Cathy kan toch iets met pijn? Misschien kan ze dat 'perongeluk' op Adam gebruiken omdat ze kwaad is, dat hij dit bij haar geflikt heeft.]

    Eden Florence Morales
    'Woon je dan ver?' vraagt Amare aan Finn die lichtjes zijn schouders op haalt. 'Valt mee,'
    'Moet jij ook zo al gaan?' vraagt ze dan aan Matthew.
    Ik zucht even en kijk naar het podium. Het kerkhof heeft plaats gemaakt voor een grasveld met een beekje.
    Niet veel later hoor ik het geluid van regen dat op de tentdoek valt.
    'Verdomme,' vloek ik zacht. Dat wordt zo meteen een sprintje trekken naar de caravan of ergens een paraplu vandaan toveren.
    'Zijn er nog meer mensen die naar voren willen komen?' vraagt Adam.
    'Één van jullie misschien?' vraag ik aan Finn en Matthew.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amare Cecilia Jackson

    Ik glimlach, de show was echt goed. Ik keek naar Eden die vroeg als de jongens ook wouden gaan. Ik glimlachte, 'Adam is echt niet zo erg.' zeg ik bemoedigend. 'Het is iets wat je maar één keer zal meemaken.'

    Cameron Dustin Jackson

    Na het trainen nam ik even een korte douche. Nu maar eventjes rondlopen. Misschien vind ik Amare nog wel. Ik glimlachte even en liep langs de kamers. Eén deur stond open. Die van Evanna. Ik klopte op de deur, ze was bij haar wolven. Ik glimlachte, omdat ik zelf ook deels wolf was kon ik goed met de dieren omgaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sounds good.]
    Cathy
    Een tikkeltje geërgerd keek ik naar hem. Hij stond met zijn rug naar me toe.
    Ik kon hier absoluut niet tegen. Hij genoot er gewoon van, bah.
    Pijn.. Hij verdiende het. Hij heeft mensen vaak mentale pijn bezorgd, nu verdiende hij ook wat. Alleen dan fysiek.
    Ik probeerde me op hem te concentreren, voelde de energie door mijn lichaam stromen en probeerde het op de één of andere manier naar hem te sturen. Naar zijn rug, dat had invloed op een groot gedeelte van zijn lichaam. Een kleine glimlach speelde zich rond mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''