• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    Chaim – Matthew Oliver Parker – Energie & ..
    Reservering vrouwelijke rol voor DreamerN
    Reservering mannelijke rol voor Spyclon

    Hoort er al bij:
    Amorphous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Amorphous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Pronks – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Iheartmusicc – Amare Cecilia Jackson – …
    Iheartmusicc – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    We beginnen nu alvast, maar dat betekend niet dat er meerdere berichten na elkaar mogen. Ik wil graag dat jullie ook rekening houden met de personages die nog moeten komen, zodat deze gewoon in kunnen springen!
    In dat geval: have fun and get freaky. (:


    RPG samen met Amorphous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew

    'Nee ik hoef niet zo weg maar ik moet morgen vroeg al werken dus ik moet wel optijd weg.' antwoord ik. Als ze vraagt of ik naar voren wil schud ik mijn hoofd. 'nee ik ben niet echt een on stage persoon.'

    Adam Hayden Ravi Danner.
    Alsof het uit de lucht was komen vallen, voel ik helse, brandende pijn in mijn rug. Ik knijp mijn ogen samen en probeer het te laten stoppen, maar het wordt erger.
    Ik slenter naar de tafel en leun er tegen aan. Ik werp en blik op Cathy en zie dat ze een glimlach op haar lippen heeft staan.
    "Jij.." Zeg ik ongelovig en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:27 ]

    Vincent Reese

    'Zijn er nog meer mensen die naar voren willen komen?' vroeg de jongen. Ik keek er eventjes naar. Ondertussen was het gaan regenen. 'Één van jullie misschien?' vroeg Eden. Ik keek haar eventjes aan en tikte op mijn voorhoofd. 'En mijn angst voor mijn ogen zien?' vroeg ik en ik schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Ik heb ze vaak genoeg zelf gezien. Daar heb ik die vage illusies niet voor nodig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evanna Samantha Butterfly

    'Cameron!' zei ik vriendelijk toen hij binnenkwam. Hij was iemand waar ik goed mee kon opschieten, hij was net als ik deel wolf. Ik gromde vriendelijk naar Mischa. Stay liep naar Cameron en gaf hem een kopje, liep daarna weer terug om weer plaats te nemen in zijn mand. De andere wolven aten uit de bak die ik net had neergezet. 'Hoe is het?' vroeg ik aan Cameron en draaide me in zijn richting.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hahahaha hij werpt een blik op Aragog. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cathy
    ''Jij.'' zei hij ongelovig, en mijn glimlach werd breder toen ik zag hoe hij leed. Voor een tiental seconden maakte ik de pijn zo mogelijk nog erger, en liet het toen langzaam weg ebben. ''Dat verdiende je wel.'' mompelde ik bijna onhoorbaar, en keek hem lichtelijk geamuseerd aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amare Cecilia Jackson

    Ik knikte naar Matthew, 'Hmm, wat doe je dan voor werk? Als ik vragen mag.' zei ik toen en keek even naar Finn die iets zei over zijn angst maar ik liet het waaien, Matthew wou ook niet gaan. Ik zuchtte even, en dacht toen na. Geen on stage persoon?

    Cameron Dustin Jackson

    Ik glimlachte en lachte erna kort. 'Het gaat goed beste Evanna, met jou?' vroeg ik toen terwijl ik tegen de deurpost aan leunde. Ik knikte even naar de wolven en liep uiteindelijk door naar Evanna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eden Florence Morales
    'Nee ik hoef niet zo weg maar ik moet morgen vroeg al werken dus ik moet wel optijd weg.' antwoord Matthew op Amare. 'nee ik ben niet echt een on stage persoon,' zegt hij dan tegen mij.
    Too bad.
    'En mijn angst voor ogen zien?' vraagt Finn en hij schudt zijn hoofd even. 'Ik heb ze vaak genoeg zelf gezien. Daar heb ik die vage illusies niet voor nodig.'
    'Oh, okee,' is het enige wat ik zeg.
    Ik werp een blik op het podium en frons lichtjes als ik zie dat Adam een gepijnigd gezicht zie trekken. Gaat het daar wel goed?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    [Hahahaha hij werpt een blik op Aragog. :'D]


    [Fail.. ik moet nog wakker worden, denk ik. -_-]

    Adam Hayden Ravi Danner.
    Haar glimlach wordt breder en breder.
    De pijn in mijn lichaam wordt ondragelijk. Ik zak door mijn benen en zit een paar tellen later op mijn knieën op het podium. Ik zet mijn kiezen op elkaar en sluit mijn ogen. "Laat het ophouden," Zeg ik zacht.
    Een paar seconden later is de pijn weg.
    "Dat verdiende je wel," Mompelt ze.
    Woedend spring ik overeind, pak haar bij haar bovenarm vast en sleur haar mee.
    "Hier ga je voor boeten," Grom ik woedend, terwijl we ondertussen achter de coulissen staan. Ruw smijt ik haar in een hoek. "Vind je het grappig?" Snauw ik naar haar.
    Ondertussen schreeuwen verschillende stemmetjes in mijn hoofd dat ik me moet beheersen, maar dat lukt niet.. Ook deze keer zal het fout gaan.

    Cathy
    Geschrokken keek ik hem aan nadat hij me in een hoek had gesmeten. Mijn hoofd was er met een enorme kracht tegenaan geknald, waardoor ik nu een stekende hoofdpijn had.
    ''Vind je het grappig?'' snauwde hij, en ik stond op. ''Ik vind het net zo grappig als dat jij vind om mensen te confronteren met hun angsten.'' siste ik terug, en probeerde mijn energie weer bij elkaar te schrapen.
    Helaas voor mij kostte dat veel moeite door de plotselinge wending van net, dus duurde het wat langzamer als normaal.
    Ik liet niks merken, en keek hem enkel strak aan. Mijn angst zal ik niet tonen. Nooit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amare Cecilia Jackson

    Ik vang nog één glimp op van Adam die dat meisje van daarnet meesleurt. Ik kijk Eden aan. 'Wat is er gebeurd?' Vraag ik zo zacht dat zij alleen het hoort. Ik vertrouwde dit niet. Adam zag haast rood van woede.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vincent Reese

    'Oh, okee,' zei ze alleen maar en ze keek naar voren. Ik volgde haar voorbeeld en ik zag even de jongen nog in één krimpen van pijn. Het ander meisje had een speelse glimlach op haar gezicht. Deed zij dat? Ik deed mijn hoofd een beetje schuin en keek er vaag naar. Even later sleurde de jongen het meisje mee. Ik keek Eden vragend aan. 'Gaat dat wel goed?' vroeg ik aan haar en ik keek weer naar voren. 'Jij kan mij namelijk niet vertellen dat dat erbij hoorde.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    Adam zakt door zijn benen en beland met zijn knieën op het podium.
    Ik maak al aanstalten om op te staan als hij ineens overeind springt en het meisje aan haar bovenarm meesleurt.
    Ga nou niet weer iemand slaat Adam, vorige keer was de circus-directeur daar ook niet al te blij mee.
    'Wat is er gebeurd?' vraagt Amare zacht.
    'Iets,' zucht ik.
    'Gaat dat wel goed? Jij kan mij namelijk niet vertellen dat dat erbij hoorde,' zegt Finn.
    Ik schud mijn hoofd.
    'Ik ben zo terug,' mompel ik dan tegen Finn, Matthew en Amare waarna ik opsta en via het podium naar de coulissen loop.
    'Adam, doe eens rustig of ik dwing je om rustig te worden,' zeg ik op een kalme toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adam Hayden Ravi Danner.
    "Ik vind het net zo grappig als dat jij vind om mensen te confronteren met hun angsten," Sist ze terug.
    "Als ik wist dat je me zo zou gaan behandelen, had ik je nooit uitgekozen," Zeg ik woedend en probeer mezelf te kalmeren. Adam.. Kalm.. Anders doe je haar nog iets aan.
    "En je hebt je gave precies bij de verkeerde gebruikt," Voeg ik eraan toe en bal mijn vuisten.
    "Adam, doe eens rustig of ik dwing je om rustig te worden,"
    "Waag het!" Schreeuw ik naar haar. "Rot op met die stem van je," Voeg ik eraan toe.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:44 ]