• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    'Als ik duizend zeg, mag ik dan blijven?' vraagt hij lachend. 'Nouhouu, Fihin, niet zo onaardig. Dat had je beloofd.' Ik wil overeind staan om met mijn voeten te gaan stampen. Zo dom als ik ben, ben ik vergeten dat ik in een tent zit, waardoor ik mijn hoofd hard stoot tegen een stem. 'Jouw schuld,' lach ik tegen Finn terwijl ik mijn hand tegen de pijnlijke plek hou.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    Ze probeert te stampvoeten, waarbij ze haar hoofd stoot tegen het dak. 'Jouw schuld,' lacht ze terwijl ze haar hand op de pijnlijke plek houdt.
    'Zal ik er een kusje op geven?' vraag ik lief. 'En als jij me dan twee kusjes geeft, dan zal ik even weggaan, zodat je je kan omkleden.'


    The truth may be orange!

    Jane
    'Zal ik er een kusje op geven? En als jij me dan twee kusjes geeft, dan zal ik weggaan, zodat je je kan omkleden.'
    'Jij krijgt geen kusjes meer, dat verdien je niet. Je mag er ook geen geven.' De pijn trekt weer weg dus ik laat mijn hand weer zakken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Jij krijgt geen kusjes meer, dat verdien je niet. Je mag er ook geen geven.'
    'Janie, doe niet zo gemeen.' Ik neem haar vast en druk snel, voor ze kan reageren, een kusje op haar hoofd. Vervolgens loop ik naar buiten, waar ik voor de tent ga zitten wachten.


    The truth may be orange!

    Jane
    Zoals altijd gooi ik mijn kleren door de tent om iets te vinden om aan te trekken. Mijn ogen vallen op een zwart jurkje met bloemetjes erop. Snel verwissel ik mijn zwemkleding voor ondergoed en trek het jurkje erover aan. Dan loop ik naar buiten waar ik Finn op de grond zie zitten. 'En, wat vind je ervan.' Ik zet mijn handen in mijn heupen en trek een paar overdreven poses. Het elastiekje haal ik uit mijn haar en bind ik om mijn pols. Ik schud mijn haar even in model. 'Als er nu wind zou zijn, was dit de perfecte shoot vind je niet?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Godzijdank, eindelijk mag ik me ook omkleden,' mompel ik wanneer Jane naar buiten komt.
    'En, wat vind je ervan?' Ze gaat met haar handen op haar heupen in een overdreven pose voor me staan. 'Als er nu wind zou zijn, was dit de perfecte shoot vind je niet?'
    Ik moet lachen. 'Je ziet er mooi uit,' mompel ik verlegen.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Je ziet er mooi uit,' mompelt hij verlegen.
    'Word je nou verlegen?' Zelf word ik bijna nooit verlegen, het is een wonder als zoiets gebeurt. 'Niet verlegen zijn Finnie.' Ik ga voor hem zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Finn
    'Word je nou verlegen?' Bah, ze heeft het door. 'Niet verlegen zijn, Finnie.' Ze komt voor me zitten.
    'Hoe kan dat anders met zo iemand als jou in mijn buurt,' mompel ik glimlachend.


    The truth may be orange!

    Jane
    'Hoe kan dat anders met zo iemand als jou in mijn buurt,' mompelt hij met een glimlach. Even trek ik mijn wenkbrauw op, deze kant van Finn heb ik nog helemaal niet gezien. Ik vind het anders wel heel lief. 'Dat begrijp ik best, ik ben ook zo geweldig.' Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, altijd zeg ik dingen op het verkeerde moment. 'Je bent echt een schat Finnie,' glimlach ik en geef hem twee kusjes op zijn wang. 'Nu heb je ze wel verdient.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Anne, hoe gaat het bij jou met Taaldorp? Mij lukt die dokter gewoon echt niet :S rot dokter xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik heb de hoop al ogegeven. Het wordt wel een onvoldoende I guess. Niet dat het uitmaakt, ik heb volgend jaar toch geen Frans meer! ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:


    Ik ga zitten en adem langzaam uit. "IMP, international Maffie Patrons." Zeg ik zacht en kijk naar mijn voeten, die el heel interessant waren. "Mijn vader is CIA, ik heb 8 namen, mijn moeder is er vandoor gegaan naar Nederkand, met mij natuurlijk." Som ik op en ga liggen. Ik wou gewoon normaal zijn, gewoon zoals alle andere. "Ik wil je niet in gevaar brengen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij somt allerlei dingen op. En even weet ik niet of ik hem moet geloven. Maar dan denk ik terug aan hoe ze hem in de val lokte.
    'Ik wil je niet in gevaar brengen.' zegt Jasper. En hij ligt op de grond.
    'Dat eh.. is aardig van je.' zeg ik tegen hem. Ik ga naast hem liggen, maar wel een stuk van hem af. Hij had hiervoor nog voor Dianta gekozen.
    'Ik wil niet weten wat er zou zijn gebeurd als ik het niet had zien gebeuren.' fluister ik de nacht in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (byebye amiga.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    'Je bent echt een schat, Finnie,' zegt ze en ze geeft me twee kusjes op mijn wang. 'Nu heb je ze wel verdient.'
    'Hoera!' zeg ik lachend en ik trek aan haar beide armen, zodat ze half op mijn schoot valt. Ik heb opeens geen zin meer om me te gaan omkleden, ik zit wel lekker zo.


    The truth may be orange!