• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Straks komt een langere maar moet nu stil zijn.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Oke, laat ik is naar mijn hart luisteren,' schreeuwt Jasper achter me. Ik was bang dat hij me ook als grof vuil zou behandelen, net als Dianta. De lucht was bewolkt, er waren geen sterren meer te zien.
    'Je hebt gelijk,' zegt Jasper. Tegen mij.
    'Ik heb gelijk dat je naar je hart moet luisteren?' vraag ik aan hem.

    [neem je tijd ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Ja, maar ook gelijk in dat ik me liet gaan. En dat ´ík hou van je ´ en ´I love you` voor sommige mensen hetzelfde betekent" Zeg ik zacht en probeer een enkele ster te vinden, hopend dat Mary me bijstaat. "Ik liet me teveel gaan, en ik had niet zoveel moeten drinken." Zeg ik zuchtend.

    (Ze zijn er nnogsteeds. (cat))


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky, fail ik typte bijna Jasper xd
    Ik zag een ster doorkomen. Mama.
    'Je mag best drinken, ik had moeten weten dat je niets voor mij voelt, door Mary.' en ik zucht. Mama, sta me bij. 'Het was stom van me. Dus. Dianta heeft gelijk, ik maakte het je alleen maar moeilijk. Dus, ik ga wel weer.' en ik geef een klein glimlachje. Je hebt er een puinhoop van gemaakt. 'Zij zal het je wel makkelijker maken door zich aan je op te dringen,' zeg ik zacht. En ik draai me om, om weg te lopen. Ik wil blijven bij Jasper, maar soms dan moet je mensen laten gaan. Right?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik zucht even. Ik weet niet, maar er was nog een ding wat ik tegen haar moest zeggen. Wat ik wou zeggen of moest zeggen. "Jacky, voordat je gaat moet je nog 1 ding weten." Ik kon het niet laten, ik moest dit geoon doen. ik kon niet anders. Als ik dit niet nu zou doen, zou ik het nooit doen. Ik zou voor altijd spijt hebben. De andere keken mij geschrokken aan, maar ik schudde mijn hoofd. "Alsjeblieft ik moet dit zeggen. I love...." Mijn adem bleef hangen en voelde ruw in mijn keel.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Jacky, voordat je gaat moet je nog 1 ding weten.' zei Jasper. Ik stopte, en keek naar Jasper. De andere keken hem geschrokken aan, maar hij schudde zijn hoofd. 'Alsjeblieft ik moet dit zeggen. I love....' en toen stopte hij. Alsof zijn adem stokte. Ik durfde er niet op te hopen, dadelijk zei hij kaas, of eten. Of wat dan ook. Maar ik moest het weten.
    'You love wat Jasper?' vroeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "I loved Mary. En Dianta begrijpt me. Jij denk dat je het kan vergelijken met je moeder, maar dat kan je niet. Tot nu toe ben je elke fucking keer dat er ook maar iets was weggelopen." Zeg ik haal mijn hand door mijn haar. "Mary as speciaal en als jij niet kan begrijpen dat door dit alles ervoor mij een verschil is gekomen tussen ´ik hou van je´ en ´I love you´ zal je me nooit begrijpen. En zeg nou niet weer, maar ik heb het ook moeilijk. Loop nu niet weer weg, want de hele tijd dat weglopen vn je is gewoon laf." Zeg ik en haal een keertje diep adem. "Woorden doen jou misschien niks, maar mij doen ze zeker wat en weet je. Dianta woorden drongen bij me binnen en ik realiseerde me dat ze waar waren. Die van jou daarintegen zij gebaseerd op het eit dat je boos bent. En ik snap niet dat je boos bent. Als je na jouw acties doodleuk hier heen komt kan je verwachten dat we boos zijn. Ja, we. We zijn 1 grote familie. Hebben we ooit iets leuks gedaan met omnze hele camping, nee." Ik trek mijn shirt iets omhoog en slik even. "Weet je nog toen ik zei dat Mary door een vrachtwagen was getroffen. Ik zat ook in de auto, naast haar. Ik weet wat het is om pijn te voelen. Maar ik zal nooit zo een laffe zeikerige bitch als jij worden." Ik kijk rustig naar het vuur wat al mijn gedachtes in zich opslokt, de dansende vlammen, die o zo hypnotiseerend werken. "En ondans dat, ondanks dat je zo stom loopt te doen en loopt te schreeuwen tegen Dianta, die me wel begrijpt, kan ik het. En jij bent waarchijnlijk de enige, maar ik kan nogsteeds. ´I love you´ zeggen." Ik bijt even op mijn lip en kijk naar de enkele ster die daar staat. "Vergeef me Mary." Fluister ik en laat een traan over mijn wang glijden. "I love you, Jacky."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Goddammit Jasper, je maakt het Jacky moeilijk.]

    Jacky
    Toen ik zei dat woorden me geen pijn deden, well. I guess I have to change my words. Ik snapte Jasper niet, waarom zei hij dit allemaal. En ik was niet boos op Dianta, ik vond dat ze stom deed. Hij beet op zijn lip, en hij kijkt naar de enige ster aan de hemel. 'Vergeef me Mary,' fluistert hij. Voor hem Mary, voor mij mama. 'I love you Jacky.' Ik was verbaasd, ik kon niets zeggen zowat. Maar ik herpakte me. Er waren duizenden dingen die ik wilde zeggen, maar er kwam er maar 1 in me op die ik kon zeggen.
    'Ik.. I love you too.' en voorzichtig wrijf ik met mijn duim, zijn traan weg. Ik had hem verdriet gedaan. 'Ik ben het niet waard,' zeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 0:20 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waar is iedereen en waar kan Felicia naartoe? Don't blame me, ik was op de kermis ^^]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    "Nope je bent hem niet waard." Hoorde ik Dianta´s bijdehande stemop de achtergrond. "Ze heeft een punt." zei ik. "Maar waarom zou ik iets willen wat mij waard is, als ik iets kan proberen te krijgen at ik wil." Zeg ik en haal mijn schouders even op. "En als je nu weg loopt ga ik ´Perfect world´ van Simple plan spelen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    Jacky reageert erg boos op Jane's vraag en loopt dan weg.
    'Blijkbaar is er gister veel gebeurt waar ik niets van afweet,' mompelt ze. Ze kijkt me aan. 'Wat je ook ooit te horen krijgt, je trouwt toch nog wel met me?'
    'Natuurlijk Janie,' zeg ik glimlachend, 'maar heb je echt geen idee wat je gedaan hebt?'

    [School ;s examen Latijn... duim voor me!]


    The truth may be orange!

    [heeel veel succes! Ik duim voor je! hihi]

    Jane
    'Natuurlijk Janie, maar heb je echt geen idee wat je gedaan hebt?' vraagt hij glimlachend. 'Uhm, het zal waarschijnlijk dicht in de buurt komen van de andere dingen die ik doe als ik dronken ben. Waarschijnlijk ben ik als een slet rond een paal gaan lopen. Heb ik mijn schoenen aan een boom, hond, prullenbak of iets in die richting gegeven omdat ik ze eruit vond zien als een zwerver en gezien Jacky haar reactie is er ook iets tussen mij en Jappie gebeurt.' Nu ik hoor wat ik zeg, heb ik me inderdaad als een hoer gedragen. Ik moet Jacky mar mijn excuses aanbieden. 'Laten we dat zien als mijn laatste vrijgezellenavond.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    sorry had druk weekend maar kan vanmiddag wel online. Ik ben om 1 uur uit dan nog me krantenwijk en daarna kan ik wel maar ik moet ook leren.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Examen ging goed! Waw, ik ben zo opgelucht! Nu aardrijkskunde en Spaans leren, hoera ;s]

    Finn
    'Uhm, het zal waarschijnlijk dicht in de buurt komen van de andere dingen die ik doe als ik dronken ben. Waarschijnlijk ben ik als een slet rond een paal gaan lopen. Heb ik mijn schoenen aan een boom, hond, prullenbak of iets in die richting gegeven omdat ik ze eruit vond zien als een zwerver en gezien Jacky haar reactie is er ook iets tussen mij en Jappie gebeurt.' Ik proest het uit wanneer ze over het zwerver-gedeelte begint.
    'Nou, volgens mij ben je heel erg cool wanneer je dronken bent,' zeg ik lachend. 'Alleen wel balen dat je geen idee hebt wat er tussen jou en Jappie gebeurt is. Jullie hebben toch niet uhm jeweetwel?' Ik wiebel veelbetekenend met mijn wenkbrauwen.
    'Ach, laten we dat zien als mijn laatste vrijgezellenavond,' zegt ze. Ik aai even door haar haren.
    'Hé, dat met Jacky en Jasper komt vast wel weer goed. En je was dronken, dus wat je ook deed, je deed het niet express.'


    The truth may be orange!

    [gelukkig maar! Weer succes met leren. :3]

    Jane
    'Nou, volgens mij ben je heel erg cool wanneer je dronken bent, alleen wel balen dat je geen idee hebt wat er tussen jou en Jappie gebeurt is. Jullie hebben toch niet uhm jeweetwel?' Hij wiebelt met zijn wenkbrauw, waardoor ik hem boos aankijk.
    'Finn! Dit is echt niet leuk hoor. En trouwens, zelfs als ik dronken ben, kies ik wel een betere jongen dan Jappie uit.'
    Hij aait door mijn haren. Ugh, ik haat dat, dat geeft je het gevoel dat je een klein kind bent. 'Hé, dat met Jacky en Jasper komt vast wel goed. En je was dronken, dus wat je ook deed, je deed het niet expres.'
    Ik aai ook over zijn haren. 'Ze vergeven me wel, niemand kan boos op mij blijven. Duh. Daar ben ik veel te lief, aardig, slim, grappig en knap voor.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”