• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    Ik knikte even. "Ik wist het, de zombies hebben je te pakken gehad." Ik hield mijn hand dramatisch tegen mijn voorhoofd. "Ik hoop dat je nog wel naar Jane's bruiloft komt. Het zou niet hetzelfde zijn zonder jou."Austinde zombie. klonk niet verkeerd, helemaal niet verkeerd......


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wordt Jasper spontaan homo van Austin ? Hahah]

    Austin

    "Ik moet er wel bij zijn" zei ik doodserieus, "Anders valt heel het dansje van Jacky en mij in het water, ze heeft me wel nodig". Ik keek dramatisch naar de lucht en hief mijn handen op, "Wat is deze wereld toch zonder mij ?!".

    Jacky
    Felices ging douchen, maar ik stond nog een beetje na te denken wat ik nu net allemaal gehoord heb. Austin stond er nu ook bij. 'Hoi Austin, en nee, ik heb je niet nodig.' zeg ik lachend. 'En Jsperos, je wordt toch niet spontaan homo van Austin hè?' en ik knipoog naar Jasper. 'Ik ga ook maar douchen. Ik zie jullie later wel.' ik geef Ksper snel een kus en loop dan naar de tent om al mijn spullen te pakken. Daarna loop ik naar het douchegebouw. 'Feliciiiaaaaaaaaaaa,' zing ik. En dan loop ik naar een douchehokje en ga douchen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Ik stond net mijn haren uit te spoelen toen ik iemand het douchegebouw in hoorde lopen. 'Feliciiiaaaaaaaaa.' hoor ik en ik lach zachtjes. 'Jaaaa?' gil ik terug. Ik dacht dat het Jacky was maar ik wist het niet zeker. Tegen haar ging ik gewoon normaal doen hoor, zij kon ook niks aan Jasper's gedrag doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    'HAAAAALLLOOO,' zong ik weer. 'Lekker aan het douchen?' vraag ik dan aan haar. Terwijl ik me helemaal in zeep en ook weer af spoel. Ook was ik gelijk mijn haren. 'En wat is er nou precies aande hand? Want volgens mij heb ik iets gemist?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia
    'Ja hoor!' zeg ik vrolijk. 'En wat is er nou precies aan de hand? Want volgens mij heb ik iets gemist?' zegt ze dan. Ik zucht en draai de kraan uit. 'Lars mag mij niet zo, zonder goede reden en daar kan ik niet zo goed tegen.' maak ik er maar van. Dat iemand me niet mocht oke, moesten ze zelf weten, maar dan moeten ze er wel een goede reden voor hebben, en die had Lars absoluut niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jacky
    Zonder goede reden. Lars. Daar zag ik hem niet voor aan.
    'Misschien moet je gewoon met hem praten, zodat het uitgepraat is.' zeg ik tegen Felicia. Ik droog me af en trek mijn nieuwe mintgroene jurkje aan. Ik had die vanochtend gekocht met Jane. En die trok ik voor de bruiloft aan. Die was al over anderhalf uur. Ik stap het hokje uit en vraag dan aan Felicia:
    'En, kan dit er mee door?' ik droeg nooit jurkjes dus ik kon er nogal verlegen om worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Back! Wat zijn de plannen nu exact voor de bruiloft?]


    The truth may be orange!

    [Oeh heuuj. Ik heb geen idee eigenlijk. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik heb gewoon gezegd dat het over anderhalf uur is, en het is nu half 7 daar. Dus om 8 uur bruiloft. Tenminste, Felicia zei at ze dacht dat het om 8 uur was ^^ oja, en voor Finn. Jacky heeft voor de zekerheid ringen gekocht, zonder dat Jane het wist, voor als je die vergeten was ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Ahw, die is echt heel schattig!' zei ik blij en ik liep in mijn ondergoed de douche uit. Het maakte me niks uit hoor. 'Ik ga ook aankleden!' zei ik toen ik uit het douchehokje richting de tent liep. Ik wisselde het zwarte jurkje toch maar voor de witte en trok er redelijk hoge hakken onderaan. Ik liep met een handdoek op mijn hoofd terug naar het douchehok om mijn haren te föhnen, krullen en mezelf op te maken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    Slaperig wordt ik wakker en kijk op mijn horloge. Tot mijn schrik zie ik dat het al bijna half zeven is, en om acht uur moet ik voor het altaar staan. Niet dat die er zou zijn. 'JACKY!' roep ik over de camping. 'Jij zou mijn haar en make-up doen, opschieten!' gil ik zo hard mogelijk. Dan ga ik weer zuchtend op mijn bed liggen. Jacky zal het wel hebben gehoord.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Finn heeft enkel de ring van zijn zusje, maar die heeft hij Jane al gegeven als verlovingsring (:]


    The truth may be orange!

    Jacky
    'Dankjewel,' mompel ik verlegen. Dan gaat Felicia ook haar jurk pakken. Ze komt terug in een leuk wit jurkje, maar met hele hoge hakken. 'Leuk jurkje, ik heb het persoonlijk alleen niet op hakken, maar ja, dat is mijn mening.' zeg ik met een glimlach. 'Ik moet toegeven, we zien er goed uit.' Felicia krult haar haren, en maakt zichzelf op. Dat vind ik allemaal niet nodig, ik maakte mezelf nooit op. Dus nu ook niet. En door mijn haren haalde ik een borstel, en toen was ik al klaar. 'Geef maar een seintje wanneer je klaar bent, dan kunnen we gaan.' zeg ik tegen Felicia. Dan hoor ik ineens Jane roepen. 'Ik moet even naar Jane,' zeg ik verontschuldigend waarna ik snel in mijn jurkje naar haar ren. Ik kom bij haar aan en vraag:' WAT IS ER?'

    [Ik moet eten, adios amigo's :3 oja, en het is avond ;) dus ik houd het er maar op dat Jane een schoonheidsslaapje heeft gehouden :3]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zijn Jacky en Felicia bij de douches? Finn heeft hen namelijk nodig (:]


    The truth may be orange!