• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Hij knikte vrolijk. 'We zijn te gek samen!' riep hij en hij ging rechtop zitten. 'Echt waar, ze kan misschien niet zo veel moves bedenken maar degene die ze bedenkt zijn geniaal.' zei hij en ik lachte om zijn enthousiasme. Als Austin blij was, dan was hij ook echt blij en dan zou iedereen dat wel merken. 'Je bent net een klein kindje nu weet je dat?' zei ik toen ik op mijn buik draaide en tegen de zon in hem aankeek. Het zag er vast heel dom uit, tegen de zon inkijken was niet echt mijn beste kant.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Wist je dat nog niet dan ?" zei ik nep-verbaasd, "Ik zie er misschien 18 uit, maar mentaal ben ik nog 4 jaar". Ik zuchtte zachtjes en liet mijn hoofd in mijn handen vallen, "Ik heb een mentale achterstand !".

    Felicia

    'Wist je dat nog niet dan?' zei hij verbaasd. 'Ik zie er misschien 18 uit, maar mentaal ben ik nog 4 jaar.' Hij liet zijn hoofd in zijn handen vallen. 'Ik heb een mentale achterstand!' zei hij toen. Ik grinnikte, een mentale achterstand, dat verklaarde wel meteen zijn naakt rondlopen enzovoorts. 'Ahw, wat ben je ook een klein schattig kindje he!' zei ik toen ik plagend in zijn wangen kneep.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    "Jahaa" zei ik op zo'n twijfelachtige lachende manier. Ik keek even met grote ogen. Schattig en ik gingen niet samen. Ik verkoos liever stoer of sterk of knap of sexy. Of allemaal. Ik begon te lachen om mijn eigen gedachtes.

    Felicia

    'Jahaa.' zei hij half lachend, half serieus. Ineens begon hij te lachen, geen idee waarom, waarschijnlijk vond hij zichzelf heel grappig. Ik keek hem glimlachend aan, ik vond het fijn als hij zo blij was en ik drukte zachtjes een kusje op zijn neus. Kinderachtig en misschien wel raar, maar ik vond het schattig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    *Deze RPG is dood of ligt dan aan mij haha, niemand reageert nog.. =(*


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik wacht op Sav haar reactie. Hij mag niet dood!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, echt jammer. Finnie moet komen en dan kunnen we de bruiloft doen.. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Finnie is online :3]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Hoi peeps, fellows, gurlsssssssssssss)


    We've lived in the shadows for far too long.


    [Hi (:]

    [LAAT HET TOPIC WEER LEVEN ;D Jasperos, Jacky heeft haar armen om je nek geslagen en een kusje in je nek gegeven met de tekst; ik ben er weer. En dan zegt ze 'heb je me gemist?' en dan lacht ze even.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik hing snel mijn mobiel op toen Jacky eraan kwam. "Tuurlijk, jou mis ik altijd." Zei ik hal lachend. "En heb je een leuke dag gehad, moet ik nog iets voor de bruiloft regelen? heb je je verjaardag liever op een boot of op een dak? Is alles weer goed?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jasper zei ineens allemaal dingen.
    'Ja hoor, ik heb een leuke dag gehad. Ik ben met Jane even het dorp in gegaan, hebben we dingen gekocht enzo,' ik ging niet vertellen dat ik een jurkje had gekocht, die zou hij dadelijk wel zien. 'En voor de bruiloft, geen idee eigenlijk, ik hoop voor Finn dat hij ringen heeft gehaald. En anders heb ik twee ringen gekocht voor ze. Die gooi ik dan wel naar hem ofzo.' en ik zie het al helemaal voor me en moet er een beetje om lachen. 'Austin en ik gaan een stuk dansen. En ja, alles weer goed.' en dan zijn vraag,' en hoe bedoel je, mijn verjaardag liever op een boot of op een dak?' vraag ik lachend aan hem. En kus hem dan even op de mond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xIbiMalik schreef:
    [Finnie is online :3]


    [Hoi allemaal! Zoals jullie weten (of niet, haha) had ik examens. Morgen moet ik de laatste keer naar school, dus ik hoop vanaf morgenavond weer wat actiever mee te kunnen doen. Ik hoop dat jullie me mijn lange afwezigheid vergeven, want ik heb jullie wel gemist hoor (: En nu ga ik slapen, ik heb wat in te halen van vorige nacht ;p]


    The truth may be orange!