• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''Als het echt niet gaat, moeten we naar een ziekenboeg hoor..'', zei ik. Ik kon er niks aan doen, maar ik was altijd heel erg bezorgd om mensen. ''Het spijt me, ik vind het gewoon niks om mensen pijn te zien lijden..'', zei ik zachtjes.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Julie - District 11
    Ik kijk even op van het eten als ik Matthew naast me zie komen zitten. 'Hier.' Ik leg wat op zijn bord dat ze een croissant noemen. 'Dat is lekker met jam.' De jam was wel heel anders dan thuis, thuis smaakte het veel natuurlijker. 'Nu moet ik alleen nog voor veel sponsors zorgen, dan krijg ik ook zulk eten in de arena.' Het was een grote grap, ik verwachtte niet dat ik er veel zou krijgen en al helemaal geen mensen met veel geld. Grijnzend kijk ik Matthew aan, zonder dat hij het heeft gezegt weet ik dat hij niet wilt dat ik er niet zo over denk, nu doe ik de hele tijd alsof het me niets uitmaakt, terwijl dat helemaal niet het geval is. Lachen en grapjes maken is de beste manier om je onzekerheden te verbergen, want ook ik was doodsbang voor de arena.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amelia Rivers - District 12

    Ik glimlach rustig. 'Het gaat alweer met hem.' Ik woel even door Shadow zijn haren en glimlach. 'Hij is sterk hoor Marigold.' 'Vertrouw me maar.' Ik kijk naar Candice die weer naar ons toe komt wandelen. Ik zucht even en strek een bitchface.


    ~

    Marigold Rosalynn Sullivan
    ''Wie is dat?'', vraag ik zacht wanneer Candice aan komt lopen.

    [Sorry, mijn inspiratie verliet me even]


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    Marigold Rosalynn Sullivan
    ''Wie is dat?'', vraag ik zacht wanneer Candice aan komt lopen.

    [Sorry, mijn inspiratie verliet me even]


    [Dan kun je beter niks plaatsen:) In de regels staat dat je minimaal 3 zinnen moet schrijven:)]


    ~

    Matthew - District 11

    Ik glimlach als ze een grapje maakt en neem dan de jam van haar over. Deze jam was veel zoeter en veel roder gekleurd. Ik krijg een kop échte koffie ingeschonken door een avox en ik glimlach tevreden. Ik dronk vroeger altijd veel koffie maar toen het geld op raakte moest ik daarmee stoppen. 'Het is inderdaad lekker.' Glimlach ik naar haar.

    Khedira schreef:
    (...)

    [Dan kun je beter niks plaatsen:) In de regels staat dat je minimaal 3 zinnen moet schrijven:)]


    Ow, ja.. Het was inderdaad een beetje erg kort. Hier is iets beters hoop ik (:

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''Ik denk dat ik terug moet naar mijn mentor, ik neem aan dat we nog uitleg krijgen over de komende dagen..'' Ik zei gedag tegen Amelia en Shadow en liep richting het station, in de trein zaten ze te wachten. Ik vroeg me af waarom de jongen van mijn District het Capitool niet was verkennen, het was best mooi hier. We liepen richting ons deel van het gebouw.


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    (...)

    Ow, ja.. Het was inderdaad een beetje erg kort. Hier is iets beters hoop ik (:

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''Ik denk dat ik terug moet naar mijn mentor, ik neem aan dat we nog uitleg krijgen over de komende dagen..'' Ik zei gedag tegen Amelia en Shadow en liep richting het station, in de trein zaten ze te wachten. Ik vroeg me af waarom de jongen van mijn District het Capitool niet was verkennen, het was best mooi hier. We liepen richting ons deel van het gebouw.


    [zo is het goed hoor:)]


    ~

    NiallsMofo schreef:
    [I'm back! Okay, wat heb ik gemist ;P]

    Niks, niet iets tussen Florian en Melrose in ieder geval ^-^. Wat was je laatste post?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even en kijk dan naar Amelia 'Misschien is het beter als wij ook onze mentor maar even gaan opzoeken' zeg ik waarna ik mezelf staande hou 'Ze moet ons nog wel dingen uitleggen, als ze dat teminste nog wilt' zeg ik met een grijns op mijn hoofd, na de rekeningen die ze moet hebben gehad en de verbrande pruik zal ze wel erg boos zijn.

    Amelia Rivers - District 12

    'Ja goed plan' zeg ik met een grijns. 'Ze is vast niet blij met ons.' Ik hou Shadow goed vast en schuifel met hem naar binnen. Candice staat te schreeuwen tegen iemand die met een handgebaar alles wegwuift. 'Kom' zeg ik en help hem op een stoel.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:59 ]


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik probeer mijn lach in te houden als we de kamer in lopen, Candice staat te schreeuwen tegen iemand. Amelia zet mij in een stoel waarna ik uitgebreid onderuit zak om relaxed erin te zitten. Ik kijk naar de drie en kan het gewoon niet meer in houden, de verbrande pruik, het geschreeuw en zelfs de rekening maken mij nogal lach wekend en ik begin dus in volle borst te lachen.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik kijk naar het hoofd van Shadow en barst ook los. Candice kijkt eerst verbaasd, maar dan kwaad. 'ERUIT JULLIE, NAAR JE KAMER' schreeuwt ze en kijkt woest. Ik kijk Shadow aan en weet even niks te doen. 'Meen je dat?' vraag ik serieus.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk Candice even scheinheilig aan 'Maar... Maar... Maar Candice... Je hebt onze kamers nog niet laten zien' zeg ik met een zielig stemmetje waarna ik fakend in tranen uitbarst. Candice haar mood verrandert meteen en sprint op mij af op mij te troosten 'Oooh... oooh... uhh... niet huilen' krijgt ze alleen maar uit dr mond waarna ze ons begeleid naar de kamers.
    Onder het begeleiden grijns ik naar Amelia.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik steek grijnzend mijn tong uit naar Shadow. Dit was serieus geniaal. Candice stopt voor een kamer en opent de deur. 'Slapen jullie net als in de trein samen?' vraagt ze ons voorzichtig en kijkt Shadow aan. 'Er is eventueel nog een kamer hoor, dus word niet boos als ik het verkeerd heb begrepen.'


    ~