• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Vrouw

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:19 ]


    ~

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''De mijne zei dat ik het Capitool mocht leren kennen, en daar ben ik nu mee bezig..'', zeg ik als antwoord op de vraag van het meisje. Dan schiet me iets te binnen. ''Ik ben helemaal vergeten om me voor te stellen, ik ben Marigold..'', zeg ik met een glimlach.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even naar Amelia en kijk dan naar Talon en Samantha als ze weglopen 'Blijkbaar hebben ze haast' zeg ik met een lach en kijk dan naar het meisje 'Ik ben Shadow en dit is Amelia' zeg ik met een lach en en geef haar een hand waarna ik tegen Amelia aan ga leunen 'Waar is eigenlijk je district genoot?' vraag ik dan met verbaasd gezicht.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:27 ]

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''Leuk jullie te ontmoeten..'', zeg ik met een glimlach en luister naar de vraag van Shadow. Ik haal mijn schouders op. ''Hij heeft niet echt iets met andere Districten, hij is nogal erg op zichzelf.. In de trein probeerde ik een gesprek aan te knopen, maar nee, hij zei geen woord..'', mompel ik. ''Jullie zijn nogal close zie ik..''


    Billy Bob Bob Billy :P

    Amelia Rivers - District 12

    'Hallo'' zeg ik en leg mijn hoofd moe tegen Shadow zijn schouder die tegen me aan leunt. 'Wij hebben helemaal geen opdracht gekregen, we doen gewoon wat we zelf willen.' Ik grijns en denk aan de zovele uren die we doorbrachten in het bos buiten ons district. Dan valt me in eens op dat ze alleen is.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even 'Amelia en ik zijn zo close omdat nauwja, we vanaf jongs af aan al met elkaar speelde. Haar familie heeft mij soort van opgevoed omdat ik geen ouders heb zelf' zeg ik met een lach. 'Dus vandaar dat we zo close zijn, we hebben niet anders gekend dan elkaar' zeg ik weer met een glimlach waarna ik Amelia laat vallen door haar eigen schaduw naar achter te trekken met een een sliert schaduw die moeilijk zichtbaar is voor Morigold.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    Het klinkt gek, maar om Shadow en Amelia zo te zien deed me denken aan Nalin. Een brok onstond in mijn keel en ik klemde mijn hand om het rode hartje aan mijn ketting, gekregen van Nalin. Als ik dood ging in deze Spelen, zou het niet erg zijn. Ik zou bij hem komen, ik zou gelukkig sterven. ''Ik ben beniewd wat de stylisten voor apenpakjes voor ons hebben klaarliggen voor de Huldiging..'', grinnik ik. Elk jaar worden de Tributen aan het Capitool en de mensen thuis gehuldigd, daarna worden de rijtuigen, getrokken door paarden naar het Trainingscentrum gebracht.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Amelia Rivers - District 12

    Ik weet zeker dat Shadow het met opzet deed. Me laten vallen. Ik pak zijn arm beed waardoor hij met me mee valt. 'Zo' zeg ik en grijns breed. Ik kijk naar Marigold en glimlach. 'Ik ken niemand anders dan Shadow en we vertrouwen elkaar volledig.' Ik sta weer op en trek Shadow ook weer omhoog.


    ~

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''Ik had ook zo'n iemand, we waren onafscheidelijk. Tot een tijdje geleden..'', zei ik, en ik lachte een beetje om Amelia's payback op Shadow.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach als ze mij meetrekt en pak dan dr hand om weer omhoog geholpen te worden 'Ieder kan iemand verliezen die ze dierbaar is Marigold, dat is gewoon het leven' zeg ik en glimlach even 'Maar de herrineringen die je overhoudt zijn het belangrijkst, de leuke dingen die je hebt gehad met die persoon' ik lach even en kijk dan naar Amelia, haar broer was haar afgenomen maar ik had nog contact met hem. Vertellen kon ik het niet, vooral niet nu.

    Heather
    Iedereen keek schictig om zich heen maar ik niet. Ik voel menkrachtiger dan ooit op deze dag. Jaren lang heb ik getraind om mijn krachten onder controle t krijgen en ze te gebruiken voor mijn eigen district. En toen ik dan ook hoorde dat er nieuwe hongerspelen kwamen kon ik niet meer stuk. Ik stond rustig op mijn plaats, kinderen trokken aan mijn kleren. Ze waren bang en hun hartjes klopten. Bij mij niet ik had nog nooit het idee gehad dat ik een hart had. Wat ik dus ook niet heb, ik heb een pompend metalen  geval in mijn borstkas zitten omdat het orgineel het niet goed deed, metaal dat was gevuld met bloed. Vraag ne niet hoe maar ze kunnen veel tegenwoordig en dus ook 17 jaar geleden toen ik ter wereld kwam. Maar wat ik wilde zien in de arena, was bloed. Bloed rood, donkerrood. Het bloed als ik de tributen neer smijt, bloed op mijn kleren,  bloed in de wind, kolkend om me heen.
    Ik was dan ook niet bang toen ik naar voren werd geroepen ik lachte zelfs. Een gemene kille lach. Ik stapte het podium op en keek grijnzen de menigte door wie ik zou moeten vermoorden. Het maakte me eigenlijk niet uit. 

    Ayson
    Ik voelde de angt, de angst knaagde aan mij. Het knaagte het enige sprankje hoop dat ik nog jad weg. Ik voelde alleen nog maar angst en het zat overal. Ik kon er niets tegen doen en alleen maar wachten. Ik bleef staan, bevroren stond ik. Ik veroerde geen vin meer. En toen... werd mijn naam geroepen, ik keej voor me uit wist niet wat te doen. Ik  moest ook nog eens tegen het enige meisje die min aardig vond en me niet uitschold voor loser, nerd, freak enz. Ik wilde dit moment niet zien door mijn ogen maar door de lens van mijn camera. Alsof ik er niet bij was. Ik werd losgerukt van mijn plaats en raakte gefrustreerd. Ik stak mijn hand naar voren en rukte zonder me te verplaatsen het briefje uit haar hand. De vrouw schrok op en keek naar het briefje dat opeen niet meer in haar handen was maar de heel andere kant het publiek in vloog. Ik keek op het blaadje en het stond er echt. Ik was... getrokken. Ik liep voorzichtig naar voren. Mijn voeten deinden langzaan op en neer richting het podium en daar stond ik dan naast mijn enige maatje voor me uit te staren naar het publiek. Dit was hey begin van mijn einde....


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''Je hebt gelijk, ik voel nog steeds dat Nalin bij me is, maar het is gewoon moelijk dat hij hier niet in levende lijve is..'', zeg ik. Ik had sinds Nalin's dood al gedacht dat zijn ziel in mijn ketting was gaan zitten, en nog steeds geloof ik dat. ''Ik hoop dat mijn ketting door de inspectie komt, als District aandenken..'', zeg ik. Het zou een ramp voor mij zijn als hij er niet doorheen kwam.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even 'Hoezo ben je bang dat die niet door de inspectie komt? Dat ze iets vinden wat er niet in mag zitten ofzo?' vraag ik dan aan dr, ik kijk Amelia even aan en dan weer naar Marigold.

    Amelia Rivers ~ District 12

    Ik kijk Marigold even aan, blijkbaar heeft ze ook iemand gehad net zoals ik met Shadow heb. 'Natuurlijk is die bij je' zeg ik met een glimlach 'Hij zal altijd hier zitten' en ik druk een vinger op dr borst waar dr hart zit 'Daar zal altijd en persoon zitten die je lief is... N.. Net zoals mijn broer' zeg ik en ik glimlach even zwakjes.

    { Ja ik bespeel Amelia even omdat Naomi eventjes weg is (: }

    Marigold Rosalynn Sullivan - District 5
    ''Ik heb een tip voor jullie, als we de Arena ingaan. Als je in moeilijkheden zit en het even niet meer trekt, denk aan de mensen die je lieft hebt inderdaad, ze zullen over je waken zolang je niet opgeeft. En dat weerhoudt mij ervan op te geven..'' Ik kijk Shadow en Amelia even aan met een glimlach, daarna word mijn gezicht ernstig. ''Ik vrees wel voor een Tribuut hier.. Heather uit District 7.. Ik heb met mijn mentor de Boetes gezien en ze vond het zeg maar, leuk om uitgekozen te worden..'', zeg ik. Heather jaagde mij nu al angst aan.

    [Oke, is goed (:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Julie
    Matthew kende ik, niet goed, maar ik kende hem wel. Hij blijft verbazingwekkend kalm, dat was mij niet gelukt. Hij heeft wel een kans. Hij is groot en volgens mij ook sterk. Hij pakt mijn hand, hij bedoelde het vast troostend, er is alleen niets wat me op dit moment kan troosten. Zwijgend loop ik naar binnen waar het afscheid met familie en vrienden is. Doordat zij huilden, moest ik nog meer huilen. Josh, mijn beste vriend thuis, gaf me nog een paar tips. Niet dat die veel zouden helpen, ik luisterde amper. Mijn ouders gaven me nog de bedel, die al tijden in de familie is. Ik hechtte er veel waarde aan, een van de weinige herinneringen die ik aan mijn familie zal hebben in de arena. Na iedereen gezien te hebben ging ik in de auto zitten die ons naar de trein zou brengen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:11 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amelia Rivers ~ District 12

    Ik kijk Marigold even aan en moet eigenlijk mijn lach deels inhouden 'Shadow heeft zichzelf aangeboden zelfs voordat de trekking plaats genomen had' zeg ik met een glimlach, hoewel het deels niet waar was is het iets om Marigold te kalmeren.

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk Marigold even aan en dan Amelia die de waarheid meer en deels draait van wat ik had gedaan 'Het is waar... Ik had mijzelf aangemeld voordat de trekking gedaan was, hoewel jij al getrokken was Amelia' zeg ik met een glimlach 'Ik weet hoe sterk ik zelf ben en niemand zal dan ook mij zomaar kunnen verwonden zonder zelf dood te gaan' en duivels glimlachje komt op mijn gezicht maar word snel weer weggedrukt, ik merkte dat het naar buiten wilde, dat het iemand hier en nu uit de weg wilde ruimen voor de fun. Ik grijp mijn borst even vast vanwege de pijn die er door heen schiet.